..: Rozšíří podjezd během rekonstrukce přerovského železničního uzlu :..

Ilustrační obrázekPřerov - Celkové opravy se v nadcházejících letech dočká takzvaný Mádrův podjezd v Přerově. Jeho obnova se má uskutečnit během první stavby rekonstrukce přerovského železničního uzlu. Součástí stavby bude i rozšíření podjezdu, což zde v dalších letech umožní vybudování nové silnice 2. třídy, která poslouží jako částečný obchvat města. Ten by spojil Kojetínskou ulici s ulicí generála Štefánika. Původně chtěly České dráhy Mádrův podjezd pouze opravit, ale na žádost radnice ho i rozšíří. Stavební úpravy podjezdu si vyžádají dohromady 97 miliónů korun. Rekonstrukce přerovského železničního uzlu má být zahájena v roce 2008. S jejím dokončením se počítá o 4 roky později.

zdroj: Právo


Adys Poslat mail autorovi | 16.2.2007 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
18.02.2007 (19:35)  
Lol ta lokomotiva je na logu zrcadlově obrácené.
registrovaný uživatel ufo 
18.02.2007 (15:30)  
Ten obrazok k tomu moc nepasuje.
registrovaný uživatel Racek 
18.02.2007 (10:24)  
Kocurek Jiří: stanice v Přerově je dlouhá od výhybek 'za mostem' po poslední výhybkky (skoro v Moštěnici) asi 4,5 kilometru, t.j. od perónů na jižní 'konec stanice' je to přes 3,5 kilometru a na tom už se dá udělat slušná rychlost.
Jinak výhybna Dluhonice a spojka jsou součástí stavby uzlu.
registrovaný uživatel Semík  mail  
17.02.2007 (13:32)  
No tak staniční koleje jsou od vjezdového návěstidla přes peron až po vjezdové návěstidlo z druhé strany.
17.02.2007 (12:59)  
Semík: IC/EC přes Přerov jsem nikdy nepoužil, ale minimalně 100x jsem tudy jel (R, Os), jezdím pravidelně Brno-ValMez (Brňov). IC/EC - Nechce se mi přestupovat 2x, navíc si nepomůžu. IC/EC tahají stejné mašiny jako R
Semík: Pokud mluvíte o průjezdných kolejích, tak já si pod tímto představuji koleje ve stanici, nikoliv koleje kilometr před zhlavím, v tom se stal omyl.
MirekOH: Nechápu proč mě napadáte.
registrovaný uživatel Racek 
17.02.2007 (0:56)  
Podjezd budou opravovat ČD? Jsem myslel, že kolejiště patří SŽDC včetně spodní stavby ...
16.02.2007 (19:16)  
Tak co Kocurku Jiří, jel si někdy vlakem přes Přerov ? K dotazu Semíka se připojuje Mirek Sýkora :-)
registrovaný uživatel Adys  mail  
16.02.2007 (18:56)  
Pavel Večeřa: ...to by myslím byla dobrá investice a je pravda že přerovský železniční uzel je v katastrofalním stavu, rekonstrukce je tam fakt potřeba...
registrovaný uživatel Semík  mail  
16.02.2007 (18:24)  
To Kocurek Jiří: Pokud jste někdy jel EC přes Přerov, tak to trvá 5min než se dostanete od peronu na koridor. To aj ta 362 udělá 140 aspoň 2x.
16.02.2007 (17:57)  
Otázka pro místní: kdysi dávno, pradávno se mezi lidmi šuškalo, že by se v budoucnu mohla postavit železniční zastávka Přerov-Předmostí, kromě osobáků by tam mohly stavět vlaky, co dnes do Přerova nezajíždějí (Praha-Ostrava), přestupy na vlaky téměř vyloučeny, ale z obou stran autobus (bazar, Kaufland), takže pro místní by měla dobrý význam. (Předmostí, Kopaniny, Dlážka..) Nevím jak to funguje třeba v Ústí nad Orlicí-město, ale jednou jsem tam s rychlíkem stavěl.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko