..: Nový rychlostní rekord jednotky TGV Est: 553 km/h :..

Ilustrační obrázekPaříž - Den 13.2.2007 se zapíše do železniční historie, opět se totiž přepisují tabulky rychlostních rekordů. Jednotka TGV dosáhla rychlosti 553 km/h.

Překonala tím svůj vlastní rekord 515,3 km/h z května 1990. Nový rekord byl dosažen zvláštní soupravou složenou ze dvou motorových a tří vložených vozů na budoucí trase TGV Est mezi Paříží a Štrasburkem. Rychlosti 553 km/h bylo dosaženo v úterý odpoledne poblíž malé vesničky Passavant-en-Argonne 190 km od Paříže a byla udržena 50 kilometrů, až na východ od Chalons-sur-Saone, uvádí deník Le Parisien.

Mluvčí společnosti Alstom Transport, která je výrobcem vlaků TGV, již v prosinci uvedl, že v roce 2007 lze očekávat dosažení rychlosti 550 - 570 km/h. Uvidíme tedy, zda nebudeme historické tabulky o několik dní později opět upravovat.

Vlak TGV Est Européen, který má začít jezdit 10.6.2007, překoná vzdálenost mezi Paříží a Štrasburkem za 2 hodiny 20 minut rychlostí až 320 km/h.

zdroj: Yahoo France


michawel | 14.2.2007 (10:49)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Francie


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Vampir  mail  
14.02.2007 (18:03)  
Škoda že těch 553 km/h nejezdí i v běžném provoze
Registrierter Benutzer Addams 
14.02.2007 (18:02)  
Na tratiach Paris - Strasbourg a Madrid - Barcelona je planovana po odskusani vsetkeho planovanych 350 km/h.
To, co bude behat z Pariza smerom na vychod volaju TGV Est a je su to rusne z TGV Duplex 2. generacie a vozne budu medzi nimi typu (1 vs. 2-podlazne) a v pocte podla potreby. Samozrejme (na oboch uvedenych tratiach) behat aj ICE 3.

koffr:
Na LGV urovnove priecestia nie su, su vsat kompletne oplotene (zopar krat som to preskakoval), avsak ak vlak ide cast trasy po standardnej trati, tak beha aj cez priecestia, (kde (rovnako ako Pind'o) obcas nejake auto zosrotuje.
14.02.2007 (18:01)  
No u 357km/h u Tauruse zástupce siemensu taky říkal, že se jedná o ověření a testy funkčnosti jednotlivých celků za extrémních podmínek, na jejichž základě se pak může upravovat vývoj a konstrukční změny...
14.02.2007 (17:57)  
M: A hodně egoistyckých francouzů raději pojede nejrychlejším vlakem na světě než normálním letadlem.
14.02.2007 (17:57)  
Určitě to nedělají kvůli egu. TGV bylo prošpikováno a přeplněno různými měřícími přístroji. Po vyhodnocení získají náskok před konkurencí v konstrukci vysokorychlostních jednotek.
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
14.02.2007 (17:54)  
M: Na pokusu se rovným dílem podílejí RFF, SNCF a Alstom. Celá sranda bude stát pouze 10 mil. EUR. Je to především o marketingu. Alstom je vlajkovou lodí francouzského průmyslu a její úspěch v zahraničí je nadmíru důležitý. Když takto zdemonstrují svojí sílu, leckdo si jich všimne a možná sáhne po jejich produktech. A potom se peníze vložené do pokusu mnohokrát vrátí. Příkladem zahraničního uplatnění může být KTX v Jižní Koreii. Proslíchá se, že další velkou akvizicí bude výstavba vysokorychlostní sítě v Íránu právě pod taktovkou Francouzů.
Registrierter Benutzer M 
14.02.2007 (17:18)  
To ego beru prave u tech jednotlivcu - u statem kontrolovanych firem by dobry pocit z honeni ega asi nemel byt tim, co na pada statni rozpocet. Ale treba to Frantici neresi anebo se ten pokus zaplati sponzorama a reklamou...
Registrierter Benutzer M 
14.02.2007 (15:54)  
Jakou, uprimne receno... Kdyz nejaky miliardar chce obletet zemekulu v balone, tak at si. Jeste ze CD nemaji rychle vlaky, aby vyhazovaly penize na takove hovadiny... Mozna jsem prizemni, ale tak ten vlak jel 550. A jako co z toho?
14.02.2007 (16:25)  


Dobry pocit, ze se zas podarilo posunout hranice lidskych moznosti vys. Samozrejmne, ze francouzum jde hlavne o ego, vsak se toho o jejich nature napsalo bezpocet a jelikoz lokomotivu, kterou by triumfovali nemaji, tak to dohaneji jednotkami. Jak jsme i do clanku napsali, mozna ten rekord budeme jeste aktualizovat.
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
14.02.2007 (15:46)  
TGV Duplex má standardně Vmax 320 km/h. Využívá ji však jen na asi 30 km úseku LGV Méditerannée. Na LGV Est budou jezdit všechna TGV a ICE 3M rychlostí 320 km/h.

Jinak gratulace k 553 km/h, ale to ještě patrně není všechno. Četl jsem toho více a Francouzi jsou po tomto úspěsném testu úplně posedlí poražením hranice 600 km/h. Další testy se chystají na přelom března a dubna.

Já nevěřím, že se to podaří, ale na 580 km/h bych si klidně ještě vsadil.
Registrierter Benutzer José 
14.02.2007 (15:46)  
žijeme v převratné době.. i na naší trati KVary-Potůčky se dějí modernizace.. Po letech zde došlo k modernizaci traťového svršku a na většině místech, kde se dříve jezdilo 45, se dnes jezdí závratných 55km/h :) Když jsem jel touto rychlostí po naší trati poprvé, tak jsem měl mírnou husí kůži :)..
(konečně zde mohou 810 jezdit v pohodě na trojku :) )
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko