..: DB investují v Bavorsku 800 mil.€ :..

Ilustrační foto, DBMnichov - DB plánují proinvestovat v letošním roce v Bavorsku 800 mil.€. Letos budou zároveň rozšířeny nabídky pro cestování vlakem do Rakouska a Francie. "Rok 2006 byl za uplynulých 10 let tím nejúspěšnějším. Díky otevření vysokorychlostní tratě jsme udělali velký krok dopředu," řekl Klaus-Dieter Josel z DB. Jen München-Nürnberg-Express využívá denně až 5.000 cestujících," dodal. V Bavorsku je v současné době přesně 1.000 nádraží. V roce 2007 budou modernizována nádraží München-Pasing, Aschaffenburg, Augsburg a Rosenheim.

Do Paříže a Vídně rychleji a pohodlněji

Od prosince 2007 bude zaveden dvouhodinový takt ICE na trase Frankfurt(M) - Würzburg - Nürnberg - Regensburg - Passau - Linz - Wien. Jízdní doba z Norimberku do Vídně bude trvat méně než 5 hodin. Od června 2007 se bude rychleji cestovat do Paříže díky otevření nové 300 km dlouhé vysokorychlostní trati mezi Paříží a Lotrinskem pro soupravy ICE a TGV. Jízdní doba mezi Mnichovem a Paříží se zkrátí z dnešních 8 na 6 hodin.

Projekty na železnici v Bavorsku

Pro letošní a následující roky chtějí DB zavést 4 nové linky S-Bahn Nürnberg do Ansbachu, Neumarktu a z Laufu dále do Hartmannshofu, uvažují o magnetické dráze na mnichovské letiště (Transrapid), do roku 2010 bude dokončena výstavba čtyřkolejné trati Augsburg - München (první etapa v okolí Augsburgu bude dokončena v roce 2007), bude postaven nový most přes Dunaj u Deggendorfu, mezi Norimberkem a Fürthem bude zahájena stavba čtyřkolejné trati a postaven tunel pro nákladní vlaky.

zdroj: Tisková zpráva DB


CSPSV | 13.2.2007 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo Bavorsko /Bayern


14.02.2007 (12:55)  
To peter - i tenhle úsek jsem celý jel - z Regensburgu až do Domažlic, pro DB to není nic moc důležitá trať, to Plattling - Železná Ruda mi připadá, že je svršek v podstatně lepším stavu, i zastávky jsou nové, (most pře Dunaj u Deggendorfu je taky na tratí do Železné Rudy) než směrem na Domažlice, hlavní rozdíl ale je v masivní modernizaci vozového parku, ta u nás prakticky přestala po roce 1990 (jenom pár mamutů, nějaký to kvatro a něco málo vozů pro IC, přestavby nepočítám, ale zaplať pánbůh za ně). Dráty ale přes Domažlice nejsou i ještě pořádný kus na německé straně až po Schwandorf
Když si čtu v propagačním letáku o tom čemu říkají Bayerntakt... Vysvětlete mi, že Bavoři se svou katolickou silně pravicovou vládou dráhu podporujou... i když tomu asi nebylo vždycky, svědčí o tom tratě se zrušenou dopravou a spousta zrušených zastávek a stanic.
14.02.2007 (9:14)  
DB investují... Ten, kdo jel rychlíkem z Prahy přes Domažlice do Mnichova, mě dá určitě za pravdu, že stav tratě je strašný (i když na české o dost víc).. Navíc je nutné na české i německé straně neustále měnit elektrickou lokomotivu za dieslovou, čímž se vlak taky moc nezrychlí... Je pěkné, že z Mnichova se do Paříže dostaneme za 6 hodin, ale mě spíše zajímá ten úsek z Prahy do Mnichova:-) Ale zpráva mi stejně udělala radost. Člověk aspoň vidí, že to někde normálně funguje, a že se investice do drah vyplatí a nejenom na západě.
13.02.2007 (22:13)  
Není to tak dlouho, tak jsem to jel - sice nadvakrát (Plattling Passau a Plattling Regensburg) za 12.- Kč, no, naposledy to bylo ve dvou sice již za 160.- Kč. Na ICE to bohužel neplatí, ale i RB - regio tedy náš osobák si to šupe 120 - mašina je vzadu a tlačí. NÁDHERA jak vlak předjíždí před Passau auta na souběžné silnici. Ukazuje to na jedno, napřed se musí masivně investovat (Freistat Bayern) a pak jsou i výsledky, samotná privatizace nic nespraví. Ostatně i Regetal Bahn jezdí in auftrag DB, jak mají napsáno na každém motoráku.
13.02.2007 (21:09)  
Toto je podpora dráhy!To je 24 MLD kč za rok 2007 jen v Bavorsku.Tolik není schopná dát ČR za 25 let!!!viz úchvatné "naše koridory".
Zkuste to někdo projet Rege-Pasov ICE na SONE+ za 360kč?!
Hezký foto dávám za bůra.Lyžař je rychlejší než ten panták.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko