Mnichov - DB plánují proinvestovat v letošním roce v Bavorsku 800 mil.€. Letos budou zároveň rozšířeny nabídky pro cestování vlakem do Rakouska a Francie. "Rok 2006 byl za uplynulých 10 let tím nejúspěšnějším. Díky otevření vysokorychlostní tratě jsme udělali velký krok dopředu," řekl Klaus-Dieter Josel z DB. Jen München-Nürnberg-Express využívá denně až 5.000 cestujících," dodal. V Bavorsku je v současné době přesně 1.000 nádraží. V roce 2007 budou modernizována nádraží München-Pasing, Aschaffenburg, Augsburg a Rosenheim.
Do Paříže a Vídně rychleji a pohodlněji
Od prosince 2007 bude zaveden dvouhodinový takt ICE na trase Frankfurt(M) - Würzburg - Nürnberg - Regensburg - Passau - Linz - Wien. Jízdní doba z Norimberku do Vídně bude trvat méně než 5 hodin. Od června 2007 se bude rychleji cestovat do Paříže díky otevření nové 300 km dlouhé vysokorychlostní trati mezi Paříží a Lotrinskem pro soupravy ICE a TGV. Jízdní doba mezi Mnichovem a Paříží se zkrátí z dnešních 8 na 6 hodin.
Projekty na železnici v Bavorsku
Pro letošní a následující roky chtějí DB zavést 4 nové linky S-Bahn Nürnberg do Ansbachu, Neumarktu a z Laufu dále do Hartmannshofu, uvažují o magnetické dráze na mnichovské letiště (Transrapid), do roku 2010 bude dokončena výstavba čtyřkolejné trati Augsburg - München (první etapa v okolí Augsburgu bude dokončena v roce 2007), bude postaven nový most přes Dunaj u Deggendorfu, mezi Norimberkem a Fürthem bude zahájena stavba čtyřkolejné trati a postaven tunel pro nákladní vlaky.
zdroj: Tisková zpráva DB
Když si čtu v propagačním letáku o tom čemu říkají Bayerntakt... Vysvětlete mi, že Bavoři se svou katolickou silně pravicovou vládou dráhu podporujou... i když tomu asi nebylo vždycky, svědčí o tom tratě se zrušenou dopravou a spousta zrušených zastávek a stanic.
Zkuste to někdo projet Rege-Pasov ICE na SONE+ za 360kč?!
Hezký foto dávám za bůra.Lyžař je rychlejší než ten panták.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.