..: Nebezpečný přejezd zůstane :..

Ilustrační obrázekVsetín - Obyvatelé Jablůnky nepříjemně zaskočila změna v plánech stavby silnice mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím. Zatímco původní návrh počítal s tím, že se auta do obce dostanou mimoúrovňovým křížením s železnicí, upravený projekt nebezpečný přejezd ponechal v původní podobě. Vsetínský místostarosta Jaromír Kudlík tvrdí, že Jablůnka měla proti přejezdu více bojovat. „Byli jsme postaveni před hotovou věc,“ míní ale starosta Jablůnky Čeněk Hajný.

„Když už Vsetín dokázal sehnat peníze na takovou mamutí stavbu, měly se definitivně vyřešit všechny železniční přejezdy na trase,“ míní například profesionální řidič Petr Juřica ze Vsetína. „Bylo nám řečeno, že původní projekt s mimoúrovňovým křížením je neprůchodný i kvůli tomu, že s ním nesouhlasily České dráhy. Bohužel až teď se dozvídáme, že kdybychom více prosazovali zrušení přejezdu, mohlo to projít,“ připustil starosta Jablůnky Hajný.

Vsetínský místostarosta Jaromír Kudlík, který je „duchovním otcem“ celé stavby, vidí odpovědnost právě v nezájmu obce. „S ČD nepochybně bylo možné jednat. Žádný požadavek od radnice ale nepřišel. Investor zjistil, že bez křížení přejezdu ušetří 50 milionů korun, proto logicky obec neoslovil,“ dodal. První úsek silnice ze Vsetína na Bystřičku má stát asi 1,6 miliardy korun a bude dokončen do roku 2010. Náročná stavba zahrnuje několik mostů přes Bečvu i mimoúrovňová křížení železnice.

zdroj: Mladá fronta DNES


Adys Poslat mail autorovi | 7.2.2007 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2      Zpráv na stránku:   
07.02.2007 (22:39)  
Jé tak se klidně posr..nadáváte na Blesk a na bulvár a přitom ten Blesk je nejčtenější deník u nás vůbec!Nechci se nikoho dotknout,ale jaksi nevěřím tomu,že nečtěte Blesk.Jinak nechápu proč ČD proti když mimoúrovnovej přejezd je pro jejich dobro,to mi hlava nebere.Na obrázku(nevím zda to není ilustrační foto) je vidět přejezd a u něj hned křižovatka a každej přejezd s křižovatkou je nebezpečnější než bez křižovatky.Lokalitu neznám.Pokud nechcem aby zde umírali lidé tak přejezdy na hlavních tratí musí být mimoúrovnové.
registrovaný uživatel Johnny  mail  
07.02.2007 (22:28)  
No ze je to sluvko v nadpisu tady na ZelPage za to myslim nemohou media..
07.02.2007 (21:24)  
Nějak mi tam chybí, proč je ten přejezd nebezpečný. Snad ne jen proto, že jde o úrovňové křížení? Ono kdyby se to slůvko "nebezpečný" z článku vypustilo, přišel by o dost čtenářů...

Často se tu teď objevují články s poněkud reverzní stavbou textu:
1. bulvárně znějící stížnosti s vyjádřením odborně nezasvěcených osob
2. vyjádření odborně zasvěcených osob
3. základní fakta, místopisné údaje, čísla...
Nemělo by být pořadí spíše obrácené? Viz nedávný článek o změně polohy vlaku na kroměřížsku, kde až na samém konci textu za četnými stížnostmi všech lidí z ulice bylo naznačeno, o jakou trať zhruba mohlo jít, a zcela utajeno bylo, v kolik ten vlak jel a kam až vlastně jel, když mu říkali přímý. Tím nepomlouvám Želpage, ale naše média.
registrovaný uživatel karel.f  mail  
07.02.2007 (20:30)  
Tak tam to je hrozné místo vlaky tam jezdí 160. 80 tam a 80 zpět.
registrovaný uživatel Johnny  mail  
07.02.2007 (20:28)  
-- Adys: Ajejej, promin omlouvam se, jsem se prekouk. Nicmene to odkud jsi cerpal nic nemeni na tom, ze je to titulek hodny Blesku.
registrovaný uživatel Adys  mail  
07.02.2007 (20:18)  
...kdyžtak Adysy, Adysy :-) ale tohle není z Blesku od tam já nikdy nečerpal...
registrovaný uživatel Johnny  mail  
07.02.2007 (20:14)  
Jaky zas nebezpecny prejezd?! Andysy, Andysy :-/ (v Blesku bych to chapal)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko