Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Členové zastupitelstva města Ostravy se seznámili s realizací stavby nádraží ČD a přednádražního prostoru ve Svinově, která je společným zájmem města Ostravy, Moravskoslezského kraje a Českých drah. Nyní je dokončena 1. etapa projektu, která zahrnuje mj. rekonstrukci historické odbavovací budovy, její moderní přístavbu, autobusové zastávky a odstavné terminály.
Město Ostrava do této realizace přispělo investiční dotací 302 054 tis. Kč. V současné době již probíhá 2. etapa, jejíž součástí bude vybudování nových autobusových zastávek pod mosty, druhého autobusového terminálu a komplexní přestavba přestupního uzlu MHD na mostech na Opavské ulici. Celkový investiční objem této 2. etapy je 629,6 mil. Kč, na jehož krytí se budou podílet město a Moravskoslezský kraj. Poslední, 3. etapa, počítá se zastavěním plochy před vlakovým nádražím včetně místa, kde dnes stojí silně chátrající "plato". Tato etapa by měla být v brzké době realizována soukromým kapitálem.zdroj: Tisková zpráva ze zasedání zastupitelstva města 31.01.2007
Payus | 1.2.2007 (15:00)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
03.02.2007 (15:54)
Tak jsme tu všichni pamětníci:))))
02.02.2007 (16:44)
Crozz: Tohle nádraží bylo velmi významné vždy. Stačí, když si vzpomenu na ty davy, co tam vždycky byly. Když si připočteš, že kdysi přímo k nádraží zajížděly tramvaje (i z Klimkovic a Kyjovic) a navíc je zde zaústěno několik tratí, tak máš neuvěřitelný uzel. Jenom tehdy si z něho nemohly dráhy dělat výkladní skříň, jak dneska, protože bylo v katastrofálním stavu.
02.02.2007 (16:52)
úplný souhlas...ještě si pamatuju,jak jsme jezdívali z Poruby do ZOO autobusem 33 právě kolem stanice a ve vlečňáku jsem čuměl na vlaky.
a jak píšeš o té reprezentativnosti...ještě těsně před přestavbou chodila holka z informací topit do kamen,aby v té kukani,která byla vmontována do čekárny,neumrzla a pak natahovala uši,aby slyšela hlášení z perónů,kolik minut bude opožděn přijíždějící expres...
a jak píšeš o té reprezentativnosti...ještě těsně před přestavbou chodila holka z informací topit do kamen,aby v té kukani,která byla vmontována do čekárny,neumrzla a pak natahovala uši,aby slyšela hlášení z perónů,kolik minut bude opožděn přijíždějící expres...
02.02.2007 (10:15)
se divím že tohle nádraží nemělo dříve takový význam jako má dnes...
02.02.2007 (12:09)
ale mělo...stanice se jmenovala Ostrava-Poruba a jediný vlak,co ve Svinově nestál,byl sovietskij ekspresnyj pojezd,ale ten nestavěl skoro nikde(myslím,že jen Milovice,Olomouc a Ostrava hl.n.).jinak tady všechno stálo
02.02.2007 (9:23)
Payus: S těma podchodama je to přesně jak říkaš. Měly být nadchody, ale jistý člověk si prosadil svou. Bohužel
02.02.2007 (8:32)
Nevíte někdo, proč pořád nefunguje ta patrová garáž před nádražím ? Svítí se tam, ale auta jsem tam neviděl.
Slyšel jsem, že i za to nekryté parkování, se má brzo platit.
Slyšel jsem, že i za to nekryté parkování, se má brzo platit.
02.02.2007 (11:58)
funguje,ale lidem se nechce platit.Funkční ale je.a za to nekryté parkoviště se opravdu platit bude.přesný termín nevím,ale brzo
01.02.2007 (21:45)
to plato zase nebyl spatny napad...mela tehdy byt nova odbavovaci hala s bezurovnovym pristupem..odbavovani v 1. patre a sjizdelo by se dolu na nastupiste.
Nevim jestli podchody, mimochodem s pohyblivymi schody pouze na jedne strane, je ten spravny napad. Aspon pro nas, co pamatujeme povoden v 1997, kdyz bylo na nadrazi 2 m vody
Nevim jestli podchody, mimochodem s pohyblivymi schody pouze na jedne strane, je ten spravny napad. Aspon pro nas, co pamatujeme povoden v 1997, kdyz bylo na nadrazi 2 m vody
01.02.2007 (22:01)
plány to byly smělé...blíž zastávkám a pokladny a vlastně skoro celá infrastruktura by byla v budově na pilířích přes celé kolejiště...a na peróny by se skutečně sjíždělo dolů...podle mě tady ten styl nádraží právě ve Svinově měl svoji logiku.
Pro nadchody jsem byl hned od samého začátku...a zvlášť po povodni to vypadalo na jediné řešení. Zřejmě vysoké všimné v kapse nějakého "zodpovědného" rozhodlo o dražší a nelogičtější variantě
Pro nadchody jsem byl hned od samého začátku...a zvlášť po povodni to vypadalo na jediné řešení. Zřejmě vysoké všimné v kapse nějakého "zodpovědného" rozhodlo o dražší a nelogičtější variantě
01.02.2007 (21:35)
Duke123:...no jo čeče:)...máš recht....to je tak když to píšeš v nestřízlivém stavu:)))
01.02.2007 (21:22)
Nenašly by se na netu fotky toho "plata". Vůbec nevím, o čem je řeč, ale co čtu, tak to stojí za to ;-)
01.02.2007 (19:59)
Taky mám vzpomínky, jak jsem kdysi chodil přes plato. Mělo to opravdu svoje kouzlo. Dokonce mám fotku, jak stojíme na staré konstrukci z plata, když jsme s rodinou odjížděli na dovolenou. Ale chce to krutě vylepšit přístup na a z lokalky.
01.02.2007 (19:34)
Mozna Pjetro myslel vlevo areal taziren trub. Ale podle me to proslule plato neboli opici draha je o mnoho vetsi hruza.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko