..: Přehled mimořádností vlivem počasí :..

Ilustrační obrázekV uplynulém dni jsme vám přinášeli postupně informace o vývoji špatného počasí v dopravě. Dopravní informace nakonec zveřejnily nad ránem i České dráhy. V následujícím přehledu přinášíme souhrnný přehled událostí v souvislosti se včerejším větrným počasím v ČR, aktualizovaný v cca 1:30.

  • 17.35 Chomutov - Vejprty najel Os 16815 do spadlého stromu, provoz přerušen od 17:35 do 21:15
  • 17:50 Milín - Příbram najel R 892 do spadlého stromu. Zraněn strojvedoucí, provoz přerušen od 17:50 do 20:05
  • 18:28 Mlýny - Jedlová najel Os 2614 do spadlého stromu, provoz přerušen od 18:28 do 19:20
  • 18:45 Házlov - Aš najel Os 17218 do spadlého stromu, provoz přerušen od 18:45 do 19:15
  • 18:58 Semily - Košťálov najel R 992 do spadlého stromu, provoz přerušen od 18:58 do 22:30
  • 19:05 Chodov - Karlovy Vary I.TK najel R 421 do spadlého stromu, provoz přerušen od 19:05 do 1955
  • 19:00 Mníšek pod Brdy - Dobříš najel Os 19014 do spadlého stromu, provoz přerušen od 19:05
  • 19:40 Praha Uhříněves - Říčany najel Os 9155 do spadlého stromu, provoz přerušen od 19:40 do 20:35
  • 19:40 České Velenice - Nové Hrady najel Sp 1760 do spadlého stromu, provoz přerušen od 19:40
  • 20:42 Trutnov Střed - Malé Svatoňovice najel Os 15417 do spadlého stromu, provoz přerušen od 20:42 do 21:16
  • 20:55 Lochovice - Jince najel R 795 do spadlého stromu, provoz přerušen od 20:55 do 0:35
  • 21:20 Mníšek - Raspenava najel Os 6326 do spadlého stromu, provoz přerušen od 21:20 do 23:20
  • 21:25 Ždárek u Skutče - Hlinsko v Čechách najel Os 5336 do spadlého stromu, provoz přerušen od 21:25 do 22:40
  • 21:35 Chýnov - Obrataň najel 18419 do spadlého stromu. Lokomotiva vykolejila jednou osou. Provoz přerušen od 21:35
  • 21:45 Lysá nad Labem - Kostomlaty nad Labem najel Os 9431 do spadlého stromu, provoz přerušen od 21:45 v obou TK.
  • 21:50 Horní Lipová - Lipová Lázně najel 3618 do spadlého stromu, provoz přerušen od 21:50
  • 22:28 Praha Bubny - Prahy Dejvice najel Os 9806 do spadlého stromu. Lokomotiva vykolejila jednou osou. Provoz přerušen od 22:28
  • 22:15 Jeřmanice - Liberec najel R 992 do spadlého stromu, provoz přerušen od 22:15 do 23:17
  • 22:55 Opatov - Česká Třebová spadl strom na Lv 74940. Provoz přerušen v obou TK od 22:55
  • 22:50 Dvůr Králové nad Labem - Bílá Třemešná najel R 996 do spadlého stromu. Lokomotiva vykolejila jednou osou. Provoz přerušen od 22:50
  • 23:00 Kojetice n. M. - Jaroměřice n. R. najel Rn 52243 do spadlého stromu, provoz přerušen od 23.00 - 23:20
  • 23:10 Ledečko - Uhlířské Janovice najel Os 22214 do spadlého stromu, provoz přerušen od 23:10
  • 23:27 Domašov nad B. - Moravský Beroun najel Os 3509 do spadlého stromu, provoz přerušen od 23:27
  • 23:45 H. Lipová - Ostružná najel Os 3618 do spadlého stromu, provoz přerušen od 23:45
  • 00:30 Olbramkostel - Znojmo najel Rn 52243 do spadlého stromu, provoz přerušen od 00:30 - 1:00
  • 01:35 Rychnov u J. - Hodkovice n. M. najel Os 5431 do spadlého stromu, provoz přerušen od 01:35
  • Žlutice - Bečov nad Telpou spadlý strom. Os 16737 + 66'
  • Zátoň - Kubova Huť spadlý strom 18113 + 81', 18108 + 79'
  • Zbytiny - Volary spadlý strom 18008 + 97', 18011 + 68'
  • Svor - Jedlová spadlý strom 6028 + 39', 6027 + 74'
  • Květná - Polička spadlý strom 18:35 - 21:54
  • Davle - Jílové u Prahy spadlý strom provoz přerušen 19:00 - 01:15
  • DB zastavily provoz na hraničných přechodech Vejprty - Cranzal od 18:00, Dečín od 18:40, Hrádek nad Nisou od 18:45
  • Sadská požár RZZ od 18:05, vypnuto TV v úseku Nymburk - Poříčany

Tam, kde neni uveden konec přerušení, byl provoz přerušen k cca 01:35. Některé vlaky (R 992 a Rn 52243) měly "kliku" a dokázaly najet do dvou stromů na dvou různých místech.


Jiří Průša Poslat mail autorovi | 19.1.2007 (16:54)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
21.01.2007 (18:59)  
K té žalobě : pak by musel být každý železniční dopravce žalován za to, že nezakáže jízdu vlaku za mlhy, kdy je viditelnost 0. Zatímco na silnici se pohyb vozidel zastaví (výjimku tvoří řidiči zařaditelní do kategorie "sebevrazi"), tak vlaky jezdí třebas těch 160 km / h "proti zdi", aniž by strojvedoucí cokoli viděl a na autobloku jezdí jen podle návěstního opakovače …
Německo, Rakousko atd. nemají na klasických tratích ani ten návěstní opakovač … a mlha není důvodem ke snížení rychlosti vlaku nebo úplnému zastavení provozu.
Právnickou osobu nelze žalovat pro spáchání trestného činu, tím spíše to nemůže udělat fyzická osoba ani prostřednictvím advokáta. Žalobu může podat pouze státní zástupce na konkrétní fyzickou osobu.
DB mají patrně na rozdíl od ČD nějaké mechanismy, jak se postarat o cestující … např. umožní zůstat cestujícím na nádraží … ČD vás z pražského hlavního nádraží vyženou, i když přijedete v noci zpožděným vlakem v době, kdy je nádraží oficiálně uzavřeno a přípoj vám ujel. I kdybyste se podle "pravidel" hry rozhodli vrátit bezplatně nejbližším vlakem, tak si na něj počkáte mimo nádraží …
registrovaný uživatel Mato 
21.01.2007 (10:21)  
ad Jiří Průša: z příspěvku Martina Hanzala jasně vidět je, že to jde i u nás, když se chce a když na tom někomu záleží. Martine, díky.
20.01.2007 (23:36)  
Já do toho výčtu doplním, že na trati 110 těsně za obvodem žst. Podlešín najel vlak Os 9741 do větrem utrženého zábradlí! HV řady 809 bylo poškozeno tak, že nebyl problém pokračovat v cestě až do Kralup n.v. Zábradlí bylo zaměstnanci ve směně ohnuto tak, aby nezasahovalo do průjezdného profilu a u každého vlaku střeženo. (bohužel, tím zaměstnancem, který zábradlí střežil, jsem byl já, neb jsem to měl ze St. 1 nejblíž...) A věřte mi, že v tom úzkém zářezu mi nebylo zrovna nejlépe, při tom množství stromů nade mnou. Celkově to byla opravdu chutná noční směna. Kousek před vlakem (Lv, 751) spadnul strom přímo na kolej a tak jsem musel vyběhnout ven a stáhnout ho mimo trať. Naštěstí jel fíra pomaličku a když mě viděl, téměř zastavil... Na 110 to ale v globálu docela šlo - do půlnoci největší zpoždění 14 minut. Zato ráno až 35min, ale co to je ve srovnání s ostatními tratěmi... Všem kolegům, kteří byli tu noc v práci, vyslovuji ohromný dík. Mnozí z nás si sáhli až na dno... :-/
registrovaný uživatel Mato 
20.01.2007 (18:03)  
ad hyvrysák: ale já nikoho žalovat nechci, to mlela ta bába na nádraží, jen mi to přišlo ftipný, tak jsem to sem hodil, nic víc
20.01.2007 (16:17)  
Mato: A budš žalovat zvlášť ČD, Viamont, Connex a další nebo to bude jeden velký proces..
20.01.2007 (15:45)  
Po bitvě je každý generál.Jediné co bylo známo že budou asi padat stromy,ale jak moc to nikdo nevěděl(to že padali lampy veřejné osvětlé a semafory na silnicích je věcí jinou).Bylo rozhodnuto prostě jezdit jak a kudy to půjde i za cenu určitého rizika.Srážka vlaku se stromem nebývá nějak nebezpečná nejdeli o malé motory ř 8xx."Velká" lok má hmotnost 70 - 85t a proto většinou strom prohraje.V německu byl vítr přeci jenom silnější(zejména na západě a severu) a rozhodnutí o zastevení provozu asi bylo správné jen asi nebylo nutné na celé síti.
registrovaný uživatel zaosai  mail  
20.01.2007 (14:42)  
Ať udělají železnice cokoliv,vždy se najde někdo kdo by to udělal lépe.Němci zastavily provoz bez ohledu na to kde mají vlaky před hranicí a zda mohou dojet na území druhého státu.Cestující potom by mohly pokračovat náhradním způsobem.Večer v 21 hod nechají své zaměstnance na území jiného státu a nezajímají se o ně.Teprve druhý den ráno po 7 hodině to vyřeší,že pro ně do Děčína pošlou auto.A to je jen 60 km od Drážďan.Taky "zajímavý" přístup k zaměstnancům.
registrovaný uživatel Mato 
20.01.2007 (7:36)  
jnak super článek díky. Moc se mi líbí ta věta ČD nakonec zveřejnili... co jim taky jiného zbývalo, když už to věděla celá ČR z televizea Babitron zářil jak vánoční stromeček. To už asi i pan Ondrůj uznal, že tohleto neokecá.
registrovaný uživatel Mato 
20.01.2007 (7:33)  
opravdu jsem již slyšel názor jedné zoufalé matky, ktrá čekal an nádraží nasvého syna co se měl vrátit po dlohé době domů, že zažaluje ČD u soudu a obviní je z trestného činu obecného ohrožení. Argumentovala tím, že když v Německu jsou schopi rozhodnout z minuty na minutu a vlaky zastavit, proč to nejde u ČD. Brečela, že radši by o dva dny počkala a syna neviděla, než 5 hodin čekat někde na nádraží, jestlivůbec dojede v pořádku. Nevím, ale jestli by se toho ujal nějaký slušný právník, tak jsou ČD v prdeli. Jelikož se dá předpokládat, že když je vichřice, padají stromy, mají nejdřív projít a zkontrolovat tratě. A to že na to nemají lidi není přece můj problém. Já si platím za to abych byl bezpečně a včas dopraven z A do B a ne za to abych měl adrenalinovou zábavu typu Tref si svůj strom.
20.01.2007 (9:08)  


Jak dlouho před každým vlakem chcete projít trať hodinu nebo 5 min?.Zastvit provoz je sice hezké,ale to bylo zase řevu že vlaky nejezdí.Je sice potřeba odvaha jak k rozhodnutí zastavit tak je třeba i k rozhodnutí nezastavit.Opatření k zajištění bezpečnosti byli konány jž od cca 17 hodiny na celé síti ČD (snížení rychlosti v ohrožených úsecích). A ještě poznámka na strom najel i vklak 15732 dopravce Viamont na trati Trutnov hl.n - Svoboda nad Úpou
registrovaný uživatel VKor 
19.01.2007 (23:51)  
ANKU: taky jsem si říkal. 24 najetí do stromů za večer je docela hodně.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko