..: Vysokorychlostní trať v Turecku :..

Ilustrační obrázekBrusel - Evropská investiční banka finančně podpoří projekt výstavby vysokorychlostní trati, která má spojit Istanbul s hlavním městem Ankarou. Investiční banka se bude podílet 850 miliony € a celý projekt by měl stát 2,6 miliardy €.

zdroj: IBSE


CSPSV | 18.1.2007 (12:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Evropa


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
21.01.2007 (10:05)  
Luxian:Do školy už nechodim,páč všechno umim.Ze zemáku jsem měl vždy za jedna,to byl můj geniální předmět,pravda soudrušky ze mě byly hotoví,jelikož při zkoušení jsem byl u tabule celou hodinu a udělal z toho kabaret.Jako to kydam tady,tak tak jsem kydal ve škole,můj projev se za ty léta nezměnil.Takže můžeš jen nadávat na kvalitu českého školství.Co se dá dělat mládí v hazlu.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
21.01.2007 (0:59)  
Venca Burgán: "těžko půjdou arabové proti sobě"? To jako, že Turci jsou arabové?! Tedy, zeměpis tě ve škole asi moc nebavil, že. (Nebo snad ještě do školy chodíš? Z některých tvých příspěvků mám pocit, že asi ano a to zřejmě ještě do základní).
Jinak to, že jsou turci v Evropě není kvůli jejich znalostem, ale ze stejných důvodů, jako jezdí k nám Ukrajinci. A ačkoliv ti Ukrajinci (narozdíl od většiny Turků) mají i často vysokoškolský tituly, dělají tady podřadné práce, ale pořád si víc vydělají než doma. Stejné je to s Turkama. O žádné uplatňování vzdělání nejde.
Ale jinak Turecko nijak nehanim. Je to skutečně rychle se rozvíjející země a ne nadarmo se jí říká Čína blízkého východu. Mnohé čistě turecké firmy mají velmi dobře našlápnuto k tomu, aby se z nich staly světoví hráči. Mimochodem, to že patří do Evropy, si také myslím, koneckonců odpůrci tohoto tvrzení zapomínají (nebo to dokonce nevědí), že už je pěknou řádku let členem NATO. A mimochodem právě díky Turecku má kde cvičit Izraelské letectvo, kterému turci otevřeli svůj vzdušný prostor. Takže argumenty ohledně islamismu a s ním spojeným terorismem nejsou moc na místě.
19.01.2007 (20:22)  
M:To že Turci uplatnují své vzdělání v Evropě,je asi způsobeno,že jsou makaví a neválej se doma na podpoře jako hnědočesi.Dementi asi taky bejt nemůžou,páč by se v Evropě neuplatnili,ani by si neškrtli:takže to jsou chytří a pracující lidé.Já bych hned udělal výměnu turci k nám a cikáni k nim.Podle mě do Evropy patří.Ta země se rozvíjí,tak jim VRT nezávidte,kdyby to tak nebylo,tak asi by tam neinvestovali firmy jako Henkel,LG,Renault atd.Neházej všechny muslimi do jednoho pytle=teroristi.Země je spojnicí EU a politiky USA,navíc prochází stejně jako Tunisko demokratizačním vývojem.Já dávám souhlas k 240,andělu a hamstru.
registrovaný uživatel Hamster  mail  
19.01.2007 (15:59)  
M: Tak jsem si oddechl - alespon v necem se shodneme, obsah slova nadsazka tady opravdu nekomu unika.

Nevim z jakych zdroju cerpate vy, ale podle tech mych je moderni a fungujici infrastruktura jednou z nezbytnych podminek rozvoje jakekoliv spolecnosti. Pokud VRT v Turecku prispeje k rychlejsimu pohybu osob (tedy pracovni sily) a zbozi, jelikoz pokud vim na byt stavena i pro nakladni dopravu, tak nepochybne prispeje i k hospodarskemu rustu dotcenych oblasti.

Lepsi priklad by opravdu nebyl...Napriklad nase koridory, ktere uz v dobe sve vystavby neodpovidaji pozadavkum doby?
registrovaný uživatel M 
19.01.2007 (12:38)  
Jako nevim, ale nekdy mam pocit, ze slovo nadsazka (a hlavne jeho vyznam!) mistnim ctenarum dost krute unika...
Kdyz jsem napsal, ze v Turecku nemaji co jest, tak jsem asi nemel na mysli, ze by je trapil hladomor...

Nicmene stat, kde je sestina populace negramotna a petina pod hranici chudoby, potrebuje investice do jinych oblasti. Nebo jako hospodarsky uspech Japonska/Koreje/Irska spocival v tom, ze postavili VRT? Asi ne...

To s tim vyhledem do budoucna bych prirovnal k domacnosti, ktera nema pripojku elektriny, ale koupi HD digitalni plazmovku. Sice si kvuli tomu odtrhnou od huby na poradne dlouhou dobu, zatim jim to jejich zivotni uroven nijak nezvedne, ale jsou pripraveni na budoucnost
registrovaný uživatel Hamster  mail  
19.01.2007 (11:49)  
padly_andel: Nejsem si vedom, ze bych zrovna o Vas tvrdil, ze jste rikal neco o hladoveni....

M:...a taky jsem netvrdil, ze Turecko je pouze Istanbul nebo dokonce snad Antalya. Jestli Vas to uklidni, tak jsem jej projel jihovychodnim smerem vlakem az do Syrie, takze si dokazu udelat velice dobry obrazek o jeho situaci. Vase argumentace je ale ponekud od veci - podle Vas se tedy maji resit jen problemy ktere pali??? Ja si spis myslim, ze je problemum treba predchazet a delat na projektech s vyhledem do budoucnosti....
registrovaný uživatel M 
19.01.2007 (1:08)  
Hamster - jako, ze Turecku zavidim? No... napis mi jednu vec... (PS: stejne jako Cesko nekonci v Pruhonicich, tak Turecko neni jen Istanbul a Antalya...)

Venca Burgan - OK, Turecko je zcela normalni civilizovana zeme. A tolik Turku v zapadni Evrope je proto, protoze tam odjeli uplatnit sva vysoka vzdelani. Turecko proste nema zadny problem, ktery by ho palil a proto si muzou dovolit VRT...
18.01.2007 (18:45)  
Křeček: ja sem nic o hladovění nepsal, jenom sem si postekl že už i turci maju vysokorychlostní vlaky
18.01.2007 (18:06)  
V Turecku sem byl v roce 1998 a žádná hladovějcí země to neni, pravda, jen chudší.. ale at se převedou... já jim fandim...
registrovaný uživatel Hamster  mail  
18.01.2007 (17:54)  
Kocour: Souhlas, ale lepsi nez sedet v tom panelaku je lepsi vydat se na nejakou drazni pout a je i celkem jedno kam...Uz aby to bylo....
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko