..: ÖBB si vypůjčují vozy ze zahraničí :..

Ilustrační obrázekBregenz - Rakouské spolkové dráhy byly donuceny vypůjčit si vozy ze zahraničí, protože současná kapacita vlaků vůbec nedostačuje poptávce. Nedostatek se projevil již během Vánoc, kdy byly na rakouských tratích k vidění náhradní vozy z Rumunska, Polska a Maďarska. ÖBB se musely obrátit dále i na Švýcarsko a Německo.

Ilustrační obrázek

Vozy pro regionální provoz na dálkových tratích

Podle tiskové mluvčí ÖBB totiž počet cestujících od roku 2005 vzrostl o 10 mil. na celkových 440 mil. pasažérů. ÖBB byly již v minulosti velice kritizovány, protože nedostatek vozů u dálkové dopravy řešily připojením vagónů určených pro regionální provoz. V několika případech byli dokonce cestující požádáni, aby vlak opustili z důvodu neúnosného přeplnění. I z tohoto důvodu se ÖBB rozhodly zakoupit 3 jednotky ICE od DB za cenu 47,5 mil. €.

zdroj: Vorarlberg Online, Bahnnews


CSPSV | 15.1.2007 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Semík  mail  
23.01.2007 (22:43)  
CFR má 130 nových jednotek Desiro - ČD možná 100 stařičkých Regionov, ale až za 5 let.
19.01.2007 (18:54)  
Johnyxx: A co si tym chcel dokazat? Rec bola o hlavnych tratiach a nie o voznoch na 30 km dlhej trati Oravita-Anina... Skor by som porovnaval uz z prikladu R 374/375 Pannonia, Rumunske Bmee a "najuzasnejsie a najcistejsie" ceske B. To by bolo objektivnejsie. ;-)
17.01.2007 (12:22)  
ufo: modernizovane nie, to je jasne. Ani slovenske Vrutocke modernizacie neprevysuju standardy uvedenych voznov... Ale nove vozne Bmz ktore maju rovnake parametre ako Bmz pre SNCF tak tie asi splnaju minimalne parametre tych od Siemensu.

Foto Bmz SNCF a CFR.
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/car/Eurofima/DSCN6803.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/express/red/AVA200/CFR_21-90_38.jpg
17.01.2007 (12:15)  
Luxian: Ako keby CD a ZSSK nemali vozne rovnakej kvality na vlakoch Os a Zr... Ja mam prehlad o tom co v Rumunsku jazdi pretoze som tam bol. Maju celkovo vyse 700 modernizovanych voznov na EU standardy, do 200 ks Bmz voznov a na vnutrostatnych rychlikoch R su vzdy radene modernizovane vozne po 6 miest v kupe.

GlEx: Prave preto ze ludia poznaju Rumunsko len z nejakych cudnych zdrojov tak som sem napisal lebo viem co tam naozaj jazdi lebo sa CFR venujem uz dobbre 4 roky a aj som tam minuly rok bol (reportaz na vlaky.net) a chystam sa aj tento rok. O urovni vlakov na Slovensku radsej nehovorim, trat Bratislava-Nove Zamky a Prievidza-Nove Zamky su jasny obraz o tom aka je uroven na Slovensku.

CFR vybravi viac vlakov za den ako CD a IC sluzby su poskytovane omnoho sirsej klientele prostrednictvom produktu "Modry sip" co su kratke IC zlozene z jednotiek Desiro s usporiadanim interieru pre IC v II.triede 2+1.

Ak mate zaujem, mozme diskutova tu:
http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?lang=1&id=7457
registrovaný uživatel ufo 
16.01.2007 (16:03)  
proletar_cfr: Majú pekné vozne, ale žial žiaden parametrami neprevyšuje Bmz73, Ampz73, WRmz73 ČD od Siemensu.
16.01.2007 (15:33)  
Pavel480) Dovolil bych si tvrdit, že podobně "kvalitní" Bmee odesílají ZSSK na autovlaku Cassovia a také se nad tím nikdo nepozastavuje. A proč posílat kvalitní materiál na nejnebezpečnější noční vlak ve střední Evropě? To je, jako by na někdejším Vihorlatu vozili substrát ve vozech Ampz/Bmz ;-)
registrovaný uživatel Pavel480  mail  
16.01.2007 (8:36)  
Pro: proletar_cfr

"...pretoze CFR od roku 2003 prevadzkuje na vsetkych vlakoch R iba modernizovane vozne!.." Proč jsou teda na R374/375 Pannonii staré Bmee od CFR ? Nebo má Pannonia jako noční vlak do exotické země malou prestiž, tak nasadili trosky vozy ?
registrovaný uživatel M 
16.01.2007 (1:50)  
Mno, vychazel jsem z reality (coz je, jak je patrne s tvych poutavych prikladu, jak je vsechno snadne, sfera, ktera tobe stale ponekud unika)... Ciste teoreticky by si mohly CD vypujcit treba nejnovejsi vozy DB a OeBB, protoze vsechno ma svou cenu.

Tipuju, ze Polaci pres svatky jezdili hlavne vlakama (silnice tam moc nemaji; na letadla bych to nevidel), takze polsky vlaky nebyly az tak prazdny (nekdo ze "severu" by to mozna mohl popsat), ze by je mohli pujcovat kdekomu. Rakousky eura jsou ale dobrej argument, proc "nasrat" svoje zakazniky.
O Rumunech ani nemluve...

Ale dobre - CD si proste mohly vozy pujcit kdekoliv, kdokoliv by jim je pujcil a naopak CD by zatahly jakoukoliv cenu. Predsvedcil jsi mne...
registrovaný uživatel xyz  mail  
16.01.2007 (1:04)  
M:

Já věděl, že se ozvete. :) Dovolil bych si připomenout, že předvánoční tahanice nebyla o tom, jestli se zaplatí (až vyplatí... nejen finančně, ale také spokojený substrát, který zjistí, že to jde a přijde zas) si půjčovat vagón, který zaplním nebo ne. Váš příspěvek byl tuším ve smyslu, že vagóny k zapůjčení nejsou a nic takového prakticky nelze... Tak já jenom, že mě zarazilo, že asi lze.

Ale jistě jinak máte pravdu, že ČD, které jezdí skoro zadarmo poskytují výborné služby a v rámci možností dělají vše dobře, až nejlépe. A proto také s nimi nejezdím...

Jo, taky si u toho přístroje započítejte do ceny provoz (třeba zaměstnanci) a počítejte, jestli to furt nebude za ty 2000 stát, když vám s tou dvoustovkou přijde 30 lidí. :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko