..: Hostivice - Podlešín: pozvánka na zvláštní vlak :..

Ilustrační obrázekPraha - ŽelPage, o.s., Vás ve spolupráci s ČD a KMD Praha srdečně zve v sobotu 3. února k účasti na jízdě zvláštního vlaku z Prahy přes Hostivici do Podlešína a zpět.

Jízdenku je třeba si »rezervovat«. Nedělní jízda se bude konat.

První zvláštní vlak jsme si nechali vypravit z Čierného Balogu do Vydrova v rámci týdenního putování po slovenských zajímavostech. Ten druhý vyjel na objednávku z Litovle předměstí do Mladče při zimní akci ŽelPage Tour před rokem.

Historicky třetí zvláštní vlak ŽelPage vyjede 3. února 2007 ve složení 810+010 v cca. 9:30 z Prahy hlavního nádraží, nástupiště 1a, přes Zličín do Hostivice, po obnovené trati přes Středokluky do Podlešína a zpět přes Rudnou u Prahy do Prahy hl.n. s návratem v cca. 13:10.

V úseku Hostivice - Středokluky bude možné vlak na zastávkách fotografovat. K dispozici bude improvizované občerstvení.

Pokud se rozhodnete náš vlak fotit, napiště si o informace o jízdním řádu. Prosíme jen o laskavé poskytnutí pořízených fotografií pro článek na ŽelPage.

Předpokládaná cena jízdenky 150,- Kč. Počet míst je omezen na místa k sezení. Případné volné lístky budou nabízeny před odjezdem vlaku, ale věříme, že žádné nezbydou. Proto si svá místa, prosím, včas rezervujte.

Rezervace nevyzvednuté pět minut před odjezdem mohou být nabídnuty dalším zájemcům. Nevyzvednuté rezervace, které se nepodaří prodat dalším zájemcům, je třeba zaplatit i v případě nevyužití.

Srdečně zvou pořadatelé!


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 17.1.2007 (19:37)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Pozvánky ŽelPage

Ďalšie z regiónu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.01.2007 (11:18)  
V posledním Světě na kolejích byla zmínka o tom, že se chystá na této trati zavedení rychlíkových spojů. Tím trošilinku zdůvěryhodnuji agenturu JPP.
17.01.2007 (7:26)  
Asi nejlepší foto bude: vlak blížící se k novému mostu přes budovanou R6 (už přes něj vůbec něco jelo???), ve vzduchu nad ním startující letadlo. Kdo se toho ujme? :-)
registrovaný užívateľ MC 
16.01.2007 (22:43)  
Zdravim, prosim o (barevne) odliseni zprav, ktere visi mimo chronologii. Takto nabudu lehce dojmu, ze nic noveho neni, prestoze pod touto "starou" novinou je mnoho novejsich.
16.01.2007 (21:56)  
Chápu, že kdo se na slevu nezeptá, žádnou nedostane, nicméně cena je nastavená nákladově a tak, aby si ji mohl dovolit každý, a snad se nikdo nechce vozit za peníze sdružení ;-)
Jen musím zdůraznit, že předběžný limit pro objednání neděle je v tento pátek, takže kdo se chcete přidat, přidejte se, abychom to nemuseli rušit.
16.01.2007 (19:17)  
a co režisti? :)
registrovaný užívateľ vasek  mail  
16.01.2007 (18:53)  
Má mládež do 15ti let ňákou slevu ?
16.01.2007 (18:32)  
Dovolil bych si nesouhlasit. Je to možná náhodou, ale trať naopak většinou obcemi vede. Výjimkou je přeložka mezi Hostivicí a Středokluky, která by dnes více vyhovovala přes Hostivici a letiště s návratem na původní trať ve Středoklukách. Pro Hostouň je nejspíš ztracená, Dobrovíz už to má lepší. V Tuchoměřicích stačí prodloužit 312 (obec je stejně protáhlá a docházka tedy dlouhá). Lichoceves, Noutonice a Kováry by byly přímo obslouženy, kdyby byla opuštěna idea zastávky pro široké okolí (dnes nepotřebné) a vlak by zastavoval přímo v obcích. Přinejmenším by však 350 mohla navazovat na přímé vlaky do Prahy a lidi by se nemuseli kodrcat narvaným busem přes Roztoky. Ve Slaném je pak jediný problém, zastávky dále od centra a nenavázané na místní autobusy. Buď by se dala zřídit zastávka v kopci nad autobusovým stanovištěm, anebo by autobusy byly přivedeny k vlakovým zastávkám a tam na ně navazovaly. Rychlíky jsou věc jiná, nicméně variantní vedení v obou trasách přes Hostivici i Kralupy by myslím ničemu neuškodilo.
16.01.2007 (17:25)  
Twix: Já mám delší dobu pocit, že rychlíky je třeba na 110 zničit a toto je jedna z cest, kterak snížit jejich výkonnost (nejobsazovanější úsek je totiž z Kralup do Prahy a opačně). Pak budou nerentabilní a můžou se bez náhrady zrušit.
:-(
Ona ta trať je pro zastávkovou osobní dopravu naprosto nevhodná, zastávky jsou v polích apod. Taky nebyla Pražsko-duchcovská dráha stavěna za tímto účelem, ale za úplně jiným. PDD měla hlavně za úkol zásobovat Prahu uhlím z Mostecké pánve.
16.01.2007 (16:44)  
Po trati Hostivice - Podlešín se prý pro GVD 2008 připravuje vedení motorových rychlíků v relaci Praha - Most. Je to ale "jedna paní povídala", nebo konkrétně o tom (loni) něco mlžil přednosta žst.Středokluky. Tomu se teď díky zprovoznění tratě do Hostivice poněkud ulehčila práce ve stanici, kde jsou nezřídka všechny koleje obsazené a osobní vlaky, dokud tam ještě jezdily, tam spíš překážely. Ona ta trať je vůbec pro osobní dopravu dost nevhodně trasovaná a nevím co se těmi rychlíky sleduje - snad ne konkurence autobusům z Dejvic/Zličína do Slaného? Rychlíků už je tam tak málo, že se spíš obávám že úplně padnou.
registrovaný užívateľ Johny A.  mail  
16.01.2007 (0:50)  
Já bych řek že vy u Hostivic to říkáte blbě, my u Hostivic říkáme běžně ta Hostivice:-))).
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko