Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Se změnou jízdního řádu 10.12.2006 byl ukončen provoz vlaků tažených řídicím vozem 4010. Soupravy tvořily jednotky známé v celém Rakousku. Nahrazeny byly běžnými lokomotivami a vozy City Shuttle. Provoz těchto vlaků byla tak na trati Vídeň – Štýrský Hradec (Graz) ukončen po 40 letech (trať v okolí Semmeringu je zapsána na seznamu UNESCO).
zdroj: Lok-report.de
CSPSV | 5.1.2007 (21:00)
Související zprávy
07.01.2007 (12:13)
jednotky 4010 je mozne jeste potkat na IC Salzburg-Graz, Selzthal-Linz, Graz-Innsbruck.
Ani ze Semmeringu jeste uplne nezmizi. Meli by jezdit na IC653,654 Wien-Graz-Wien.
Ani ze Semmeringu jeste uplne nezmizi. Meli by jezdit na IC653,654 Wien-Graz-Wien.
06.01.2007 (22:43)
Kilometrická banka (KMB) v Rakousku existovala, ČSD ji zavedly podle ÖBB. Vedle toho ještě exstovala podobná nabídka Grüne Bank. Už nevím, v čem byly rozdíly …
ÖBB zrušili KMB z jednoduchého důvodu. Rušení pokladen, jejich nahrazení jízdenkovým automatem, rušení průvodčích ve vlaku – M 5047 / 5147 jezdí bez průvodčího, svého času bylo možno zaupovat jízdenku u strojvedoucího, ale ten nemá čas provádět odpočty v KMB; dneska je v těch M vozech jízdenkový automat, který umí prodávat jízdenky po celém Rakousku …
ÖBB zrušili KMB z jednoduchého důvodu. Rušení pokladen, jejich nahrazení jízdenkovým automatem, rušení průvodčích ve vlaku – M 5047 / 5147 jezdí bez průvodčího, svého času bylo možno zaupovat jízdenku u strojvedoucího, ale ten nemá čas provádět odpočty v KMB; dneska je v těch M vozech jízdenkový automat, který umí prodávat jízdenky po celém Rakousku …
06.01.2007 (17:38)
4010..mám opravdu rád...a taky, že jsem v ní najezdil stovky a stovky km...a to pohodlí je fakt jako v sedačce u televize...
No aspoň si ted musím s ní s sjet na PC v MSTS..
No aspoň si ted musím s ní s sjet na PC v MSTS..
06.01.2007 (13:13)
Chápu, že Rakušáci můžou (ačkoli nám se to zdá být nepředstavitelné) na ÖBB nadávat. Kuny na IC jsou hnus (mám tím na mysli Cityshuttly), jejich Bmz jsou sice super, ale při trasování jejich tratí a možnostech ÖBB se divím, že dávno nekoupily nějaké naklápěcí jednotky (až teď pár ICE)...
06.01.2007 (10:56)
z ČB do Vídně jezdily na Sp 1760/1761 v poslední době Bee243 a v Gmündu připojovali ještě jeden šílenej Schileren/BD.../
06.01.2007 (10:54)
Rakusákum - pouze jeden případ se český vlaky líbily - byli levný... v rakousku je cca 3* dražš jízdý... sice ty vagony jsou
lepší, CS fakt neni žádnej zázrak, je vhodný na Os, ane na vnitrostátní IC se mi zdá občas hrozný... - za to, kolik tam stojí jízdný...
lepší, CS fakt neni žádnej zázrak, je vhodný na Os, ane na vnitrostátní IC se mi zdá občas hrozný... - za to, kolik tam stojí jízdný...
06.01.2007 (9:59)
Adam: Žádný Američan nebude hanět cokoli amerického, to by se musel velmi zapřít. Prostě to nemají v povaze, protože odmalička jsou vedení k tomu, aby považovali svou rodnou zem za nejlepší na světě, a taktéž její produkty, dopravu, zákony apod. Samozřejmě včichni víme jak to je - že například pozemní dopravní prostředky jsou v USA sto let za opicemi (stejně jako jejich uvažování.)
06.01.2007 (1:13)
Luxian: Oni jeli Regionovou :-)
06.01.2007 (0:55)
Luxian: Ano a docela pravidelně.
06.01.2007 (0:37)
A svezli se vůbec někdy oni vychvalovači českými vlaky? Třeba kdyby museli ráno do práce nechutně zprasenými Bmto, tak možná změnili názor...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko