..: Tři Rakušané odstraňovali z kolejí mrtvé tělo, zabil je vlak :..

Ilustrační fotoVídeň - Tři lidé přišli o život při železniční nehodě na západě Rakouska. Dva policisté a zaměstnanec pohřební služby u města Lochau odstraňovali tělo oběti jiného neštěstí, při práci v kolejišti je však srazil projíždějící vlak InterCity mířící z Mnichova do švýcarského Curychu.

Tragédie se stala krátce po 10. hodině ráno poblíž města Lochau ve spolkové zemi Vorarlbersko. Informoval o ní rakouský deník Der Standard. Dva policisté a zaměstnanec pohřební služby na trati mezi Lochau a Bregenzem odstraňovali z kolejiště mrtvolu muže, o kterém se neví, zda-li spáchal sebevraždu, nebo jestli šlo o nehodu. Podle rakouské policie zemřeli všichni na místě. Strojvůdce prý v momentě, kdy uviděl osoby v kolejišti, už nebyl schopen snížit rychlost.

zdroj: Novinky.cz


Adys Poslat mail autorovi | 29.12.2006 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
05.01.2007 (21:49)  
Neznáme podrobně rakouské předpisy. Řekněme, že by se ty osoby považovaly za "pracovní skupinu" pracující na širé trati.
Podle předpisů platných na českých tratích by musel být strojvedoucí informován o tom, že se na určitém místě pracuje, musel by být zpraven rozkazem o snížení rychlosti "v pracovním místě".
Pracovní místo by muselo být označeno stanovenou návěstí, před pracovním místem by musela být "instalována" bezpečnostní hlídka oděná do oděvu výstražné barvy (oranžová nebo světle zelená); při rychlosti do 60 km/h umístěná na vzdálenost 300 metrů, při rychlosti vyšší na 500 metrů. Hlídka musí být vybavena jednohlasnou nebo dvojhlasnou trubkou, kterou by dávala návěst upozorňující na blížící se vlak.
Jen pro doplnění, nejedná se o vlaky ICE, ale o vlaky EC sestavené z klasických vozů tažené švýcarskou lokomotivou a švýcarským strojvedoucím, doprovázené vlakovou četou DB.
Ten švýcarský strojvedoucí tam jistě nejel poprvé, do Lindau jezdí pouze vybraná skupina lokomotiv SBB, která má namontovány "standardní" sběrače proudu používané u ÖBB.
Uvědomte si, že policisté ani pracovník pohřební služby nejsou školeni z toho, jak se mají chovat v kolejišti a jak mají být zabezpečeni.
01.01.2007 (21:34)  
Co tohle může znamenat?

"Person von Zug überrollt"
ist mir in zivildienst auch fast passiert.
"Person von Zug überrollt" war die Meldung. Als wir beim Aufräumen waren schreit auf einmal ein ÖBB Typ das die Strecke schon wieder frei gegeben wurde, und 20 sek. später ist der Zug mit 160km/h an uns vorbeigerauscht. Wir haben die Ausrüstung und den Körper einfach schnell den Bahndamm hinuntergezerrt. Und nur damit ein Zug 2 min. weniger Verspätung hat.
30.12.2006 (16:22)  
M: No asi jo, jak vidíš.
30.12.2006 (14:31)  
A může mi někdo přeložit i tu diskuzi pod článkem? :o)))
registrovaný uživatel M 
30.12.2006 (12:07)  
Jako nikdy sem v podobne situaci nebyl, ale cpak je mozny si nevsimnout prijizdejiciho vlaku? To tam byla takova mlha a vitr zaroven?
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
29.12.2006 (22:06)  
NO, tak jsem to procetl a nebot me cekaji statnice z nemciny za neceleho pul roku, mel bych tomu rozumet a taky i rozumim. V podstate vse dulezite bylo receno. V noci vlak nekoho srazil (sebevrah/nestesti, vrazda, zatim se nevim), v deset dopoledne to tam ti tri plus zrejme nejaci dalsi nasli a uklizeli a najel do nich vlak. Protoze je trat jednokolejna, je zrejme v draznim zakone narizeni, ktere v takovem pripade umoznuje prujezd vlaku omezenou rychlosti, aby nebyla trat uplne vyrazena z provozu. Nicmene zatim neni jiste, kolik ten vlak jel, svedci v soku, vse asi urci tachograf...
registrovaný uživatel tenzor 
29.12.2006 (21:20)  
Tak jsem si říkal, že větší bordel než u ČD být nemůže, ale jak vidět, u OBB to možné je. Nikdo neví, jak se co vlastně stalo, mluvčí OBB není schopný ani odpovědět, jestli se v tom úseku snižovala rychlost, cestující z ICE musí čekat 6 hodin...
Ale zas tolik mě to nepřekvapuje, v zemi, kde jsou schopni volit nacisty, hystericky protestují proti jaderným elektrárnám a přitom totálně kašlou na bezpečnost lanovek, tunelů apod., je možné, stejně jako u nás, nejspíš opravdu všechno.
registrovaný uživatel HonzaJ  mail  
29.12.2006 (19:49)  
Tak to je teda síla. Chudáci ti, co je ten vlak přejel a taky ti, kteří museli čekat ve vlaku. :-(
registrovaný uživatel T 
29.12.2006 (18:45)  
Tady jsem přeložil části toho článku - je to šílené. Je mi jich líto :(
...
Strojvedoucí v noci oznámil, že vlak do něčeho najel, a zalarmoval policii. Vyšetřování ve tmě nic nepřineslo a proto se mělo pokračovat brzo ráno. Po obnovení vyšetřování byla nalezena neidentifikovatelná mrtvola muže.

Při nehodě nebo sebevraždě nemusí být na jednokolejných tratích podle ÖBB bezpodmínečně provoz zastaven. Po dohodě s policií mohou vlaky místo pomalu projíždět. „Tak tomu mělo být i v tomto případě“, řekl mluvčí ÖBB Thomas Berger.

...
neví přesně, jak se to mohlo stát
...
všichni jsou v péči psychologů
...
není jisté, jakou jel vlak v místě nehody rychlostí
...
lokomotiva nebyla po nárazu schopná pokračovat
...
lidé nesměli opustit vlak a čekali až do zajištění stop neštěstí několik hodin ve vlaku než byl odtažen do Bregenze
...
od 16 hodin je obnoven provoz
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko