..: Tři nové zastávky na železnici v provozu :..
Čelákovice-Jiřina, říjen 2006, ŽelPage Brno - V Jihomoravském kraji byl v pátek 15.12.2006 v 11:00 hod. zahájen provoz na zastávce Brno-Lesná na trati 250. První vlaky, které zde zastavily, byly Os 4944 do Tišnova, pravidelný odjezd v 11:07 hod. a Os 4949 do Brna hl. n. v 11:08 hod.
Vítanov - Od 10.12.2006 zastavují vlaky v Pardubickém kraji na nové zastávce Vítanov u Hlinska (trať č. 238). Slavnostní otevření zastávky proběhlo již před 10 dny a při této příležitosti byl vypraven zvláštní valk z Hlinska vedený Regionovou, s jejímž nasazením se počítá na přelomu ledna a února 2007 na trati mezi Pardubicemi a Havlíčkovým Brodem.
Čelákovice - Od neděle 10.12.2006 slouží cestujícím také nová železniční zastávka na trati 231 Čelákovice-Jiřina ve Středočeském kraji. Jako první na ní zastavil Os 9441 z Prahy hl. n. do Poděbrad v 00:41 hod., ze směru od Lysé nad Labem se jednalo o Os 9442 do Prahy Masarykova nádraží ve 4:58 hod. Zastávka ještě není dokončena, zatím zde probíhá zkušební provoz a slavnostní otevření je plánováno na květen příštího roku.

zdroj: Informace městské části Brno-sever, Jízdní řád ČD, Železničář


Jiří Hovorka Poslat mail autorovi | 16.12.2006 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user JnR 
19.12.2006 (23:05)  
Stará paní: k tramvajové trati by to stejně bylo blíž z 250ky.

Mmch: nová zastávka Brno Lesná už je posprejovaná :-(
18.12.2006 (23:09)  
tenzor: No minimálně obyvatelé Obřan, Maloměřic a Husovic. Ona by ale asi byla obřanská zastávka přirozenější na trati 260 v ulici Babická, pár kroků od smyčky tramvaje. Vznikl by tím skvělý přestupní uzel na tramvaj č. 4 a zaplnila by se příliš veliká díra mezi zastávkami Bílovice a Židenice. Ale ona totiž kdysi obřanská zastávka fungovala, jen nevím kde přesně (viz např.: http://csd1918.wz.cz/1918s026.jpg).
Registered user tenzor 
18.12.2006 (22:39)  
Stará paní: zastávka uprostřed obřanského oblouku by asi větší smysl měla, teď je jen otázka, nakolik by byla využitá. Počet lidí na hlaváku by se těžko snížil, pokud jsou blíž Židenice a Krpole..
Registered user tenzor 
18.12.2006 (22:36)  
Frantisek: můj názor je ten, že vlak by měl MHD doplňovat, nikoli duplikovat.
Registered user tenzor 
18.12.2006 (22:33)  
Jnr: no aspoň že tak..
Registered user xyz  mail  
17.12.2006 (22:58)  
Jak již poukazovali ti, kdož provedli místní šetření na zastávce Čelákovice-Jiřina: Je to fakt paráda a stojí to za výlet. Kdo to provizorium neviděl, neuvěří. Osobně jsem si zase o kus posunul obzory, jak v zemi neomezených možností lze opravdu vše. Tedy, hurá sláva po letech v jízdním řadu je zde den vyhlášení... a snad je to alespoň trochu bezpečné. :( I když po letech by to třeba ještě pár měsíců navíc sneslo.., ale nikdo neví, třeba bude opáčko voleb, tak sichr je sichr a takhle to vlastně otevřeme hned dvakrát. :)
17.12.2006 (20:14)  
Vítanov na trati 238 je poněkud kuriozní, protože tento název nesla zastávka, která se nyní jmenuje Hlinsko–Kouty.
Registered user JnR 
17.12.2006 (15:56)  
tenzor: Jízdní doby se nezvýší, protože současně s otevřením zastávky Lesná se ruší zastavování všech vlaků na neveřejné zastávce v Maloměřicích.
16.12.2006 (22:45)  
tenzor atd.: Já si naopak myslím, že k optimálnímu využití IDS na této trati ještě chybí zastávka Brno - Obřany. Často některými lidmi proklamovaná nevýhoda zajížďky mezi Kr.polem a hlavním přes Lesnou a Obřany by se rázem stala výhodou. Prodloužení jízdních dob bych tu považoval za spíše psychologické. Spolu se severojižním diametrem (pokud se ho v Brně někdy dočkáme) by to znamenalo mnohem lepší dostupnost Brna a snížení počtu cestujících na hlavní nádraží.
16.12.2006 (19:32)  
tenzor: Copak je dobře fungující MHD důvodem k tomu, aby vlak nebyl zapojen do dopravního systému? Myslím, že je naopak dobře, když jsou vlaky do MHD zapojeny jako její nedílná součást. Leckdo možná to spojení, stejně jako možnost vzájemného přestupu, ocení. Daleko horší je, že vlaky dodnes mnohde staví, prodlužují svou jízdní dobu a plýtvají pohonnými hmotami na zastávkách uprostřed polí, a následně projedou sousední obec bez zastavení. Pravda, hluk tam potom vadí jen zvěři, zasto cestující využívají méně úsporné způsoby dopravy. Tady to snad bude naopak.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko