
Do obyčejných rychlíků ještě několik místenek měli, ale vyprodávali se rychle. Zůstanou jen lístky „na stání“, kterých je dost, protože obyčejné rychlíky nejsou povinně místenkové. Cestovat v obyčejných rychlíkách je však před Vánocemi na delších trasách, například Bratislava – Košice, těžké. Lidé sedí na batohách v uličkách, na toaletách, přecházet z vagonu do vagonu je takřka nemožné. „V obyčejných rychlíkách vždy platí, že kolik lidí se vměstná, tolik cestuje, bez ohledu na to, zda mají místenky,“ říká pokladní. Železniční společnost ve čtvrtek vypraví dva „posilové“ vlaky a v pátek osm. Nejvíc posilní tratě Bratislava – Žilina – Košice a Bratislava-Petržalka – Leopoldov – Prievidza. Podle mluvčího Železničnej společnosti Miloše Čikovského vypravuje železnice kromě posilových i mimořádné vlaky. Vedení železnic o nich obvykle rozhodne ze dne na den. Mimořádné vlaky jsou nasazovány přibližně dvacet minut před IC vlaky a jezdí stejně rychle.
Místenky na autobusy jdou na odbyt také rychle, ale včera ještě byly volné na příští pátek i na trasu Bratislava – Košice ve 14:00 za 550 korun a na noční autobus ve 21:45 za 506 korun. Letenky z Bratislavy do Košic jsou volné. Příští pátek se dá letět v 6:40 za 3.247 korun a ve 13 hodin za 6.549 korun.
zdroj: Deník SME

1 2 | Zpráv na stránku: |
ladik: jediná poschodová vec, ktorá na ŽSR v poslednej dobe jazdila, bola pred mesiacom DBpzba + DBpzbfa DB na prezentačnej jazde. Do budúcnosti sa s týmto konceptom ráta na regionálne vlaky. Niekde odstavené budú ešte tie Bpjo, ale tie by cestu s rýchlikom nemuseli prežiť.
Z osobných vozňov 2.tr. sú tu B, Bmee, BDs, BDsh(m)ee/r, B(p(eer, pár prototypových (možno 1, neviem) Bpee, nejaké Bee (B+CZE), Bt, Bdt, Bdt (Bp ČD) a Bdtmee. A je toho málo. Čaká sa nejaký nákup *mz/*meer, ale konkrétne info neexistuje.
Ohledne rozdeleni majetku CSD pro rozpadu federace je skoda mluvit. Na jednani se totiz tehdy nedostavil dostatek zastupcu z ceske strany a tak si Slovaci urvali, co se dalo, proste Cechy prehlasovali. Takovouto cestou hodne vozu, ktere petrily do Cech, slo na Slovensko. Jednoznacna chyba tehdejsiho managementu ceske strany- jejich lhostejnosti dostavit se na jednani. A odpovednost? Potrestani? Co myslite, nic!!!!! Z ciziho krev netece!!
Myslím že sedačky jsou tam táké očíslované
Do toho vstupuje ešte otázka s plánovaným vs. reálnym radením. Raz som takto mal problém aj s miestenkou, keďže ZSSK namiesto 2xBpeer zavesili na Košičana 2xBeer (posilové vozne v sobotu), a tak v plne vypredanom vlaku 20 ľudí malo miestenky na neexistujúce sedadlá.
No a včerajšie večerné EC 129:
ideál: 151+Ampz73+WRm+3xBmee+3xBpee
realita: 151+Apee+WRm+3xBmee+Bee+Bpee+Bmee
V prípade vypredania by to tiež bolo celkom nemilé (včera sa nedialo nič - z Bpee sme sa zo Vsetína do Žiliny viezli dvaja)
nastupiska v staniciach su na hlavnej trase na 10 voznov, do vrutok sa 14 zmesti, zilina ma 7,8voznovna na druhom nastupisti... ale to sa da prezit.
problem je skor v tom, ze ZSSK nedrzi vacsi spravkovy pocet voznov, cize v piatok je na posilovych vlakoch beze vedenych v GVD skoro vsetko co "doma mame".
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP,
- editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
