..: Internetové stránky SC Pendolino aktualizovány :..
SC PendolinoPraha - České dráhy aktualizovaly internetové stránky o produktu SC Pendolino. Cestující zde najdou informace k provozu vlaků jak mezi Prahou a Ostravou, tak mezi Prahou a Bratislavou / Vídní. Aktualizovány byly nejen jízdní řády, ale i ceníky (včetně akvizičních slev, např. Wien SCspezial). Přibyly i dvě jazykové verze - anglická a slovenská.

zdroj: SC Pendolino


CSPSV | 12.12.2006 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Rakousko Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
14.12.2006 (2:53)  
No tak jsem se koukal na turnusy jednotlivých 680tek a koukám, že TS643 je jen jedna cesta do OV a zpět, přitom na jižní větvi jedna 680 udělá za den 3 cesty, to je 1,5 páru vlaků. Takže by stačila jedna souprava navíc a využít volného času té TS643 a hned by mohly být na jižní větvi 2 páry navíc. (Ovšem stále by to neřešilo problém jen jedné zálohy a potřeby pravidelné údržby ostatních...)
registrovaný uživatel M 
14.12.2006 (2:03)  
To jak jezdi SC do Vidne se neda pouzit na nic... Jedine snad s vyjimkou vyletu na rakouskou fotbalovou ligu (na to je Smetana v idealnim case:-))
Bratislava casovou myslenku ma, to jo (ze posledi vlak z Prahy jede v pet neni problem Strely.)
13.12.2006 (23:44)  
lada: Ale já neříkám, že mají jezdit vnitrostátně! Ale stačí se podívat v jakou dobu to jezdí DO/Z vídně a ani v jednom směru se to nedá použít pro jednodenní výlet/služební cestu...
registrovaný uživatel lada 
13.12.2006 (19:22)  
George: Ano, ze severni vetve se evidentne stazeni pendolin nechysta. Ale k cemu by dalsi soupravy byly? Za ty prachy provozovat poloprazdne jednotky za vnitrostatni jizdne je nesmysl a k tomu si koupime jeste dalsi? To snad ne!
13.12.2006 (15:19)  
George_Couser: To je problém, no, že by je teď bylo těžké z trati Praha-Ostrava stáhnout. Kategorie SC by mohla zůstat i po stažení 680 z této relace, akorát by to byly klasiky. Jízdní doba by byla jen nepatrně delší a komfort ještě vyšší. Myslím, že by to nikomu vadit nemuselo, že se neveze zrovna kundolinem...
registrovaný uživatel ICE  mail  
13.12.2006 (15:18)  
To doomlukas: Jo máš pravdu, to jsem si neuvědomil.
13.12.2006 (14:39)  
Lada, Doomlukas: 1. V Berlíně o ně zájem nemají, o zrušení kategorie SC si zatím můžete nechat jenom zdát a ze severní větve je určitě nestáhnou, protože do reklamy a podpory produktu nasypali hodně peněz a doufají, že to pro ně bude v konkurenčním boji výhoda...
registrovaný uživatel Jugy  mail  
13.12.2006 (13:53)  
Já jenom doufám, že se všechny ty koridory nemodernizují jenom pro ČD a že se dočkáme v osobní dopravě i provozu jiných dopravců. A nejen na koridorech nebo v pohraničí.
13.12.2006 (13:05)  
ICE: Zajíždění do Norimberka by bylo pěkné, tomu ale brání chybějící elektrizace.
13.12.2006 (13:03)  
George_Couser: Další kudolina už raději ne, to bych pořídil spíše více 380 a nových osobních vozů. Co se týče těch počtů, tak tam byl ještě mezičlánek 8 kusů. Nasazení do Ostravy je blbost, snad je ČD z této linie stáhnou. Nasadil bych je jen na mezinárodní spoje - Praha-Vídeň, Praha-Bratislava, případně třeba i Praha-Linec-... Všechno ale jako normální EC, není na nich nic tak extra, aby musela mít zvláštní kategorii.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko