Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Žďár nad Sázavou - Škoda zatím ve výši 20 tisíc korun a zraněný strojvedoucí, který se nadýchal zplodin. To způsobil čtvrteční požár lokomotivy ve Žďáru nad Sázavou. „Nákladní vlak s uhlím hlásil na příjezdu problém, zřejmě půjde o poruchu na elektroinstalaci. Plameny ale ve strojovně lokomotivy nebyly, jen hustý kouř. Lokomotiva je v depu,“ řekl přednosta žďárské železniční stanice Jiří Vítek.
zdroj: MF Dnes
Adys
| 9.12.2006 (18:00)
| 9.12.2006 (18:00)Zusammenhängende Nachrichten

10.12.2006 (19:42)
Garfield: No jo, žiju postaru, ještě loni to tak bylo, že postrk odstoupil ve Vlkově a přípřež jela do Žďáru. Teď už jsou na těchto vlacích turnusovány dvojčata 2x240. Už jich je docela dost, ale i přesto si myslím, že občas to bývá tak jako dřív. Ze Žďáru do Brodu tyto vlaky vozila opravdu pouze jedna lokomotiva, tam je norma 2270 tun
10.12.2006 (15:29)
Náklady s uhlím jezdí z Brna ve složení 2×230 + uhlí + 230. Ta postrková 230, poku se nepletu, jezdí do Vlkova u Tišnova, obě vlakové 230 jedou s vlakem až na hranici s Rakousekm (možná cestou přepřahají za jiné 2×230, ale jedna laminátka by ten vlak neutáhla)
10.12.2006 (11:07)
Já nic konkrétnějšího nevím, jen tak usuzuju. Náklady s uhlím mají hodně přes normu a to by žádný strojvedoucí bez druhé mašiny nevzal. U sudých vlaků(ve směru od Brna) druhá mašina odstupuje právě ve Žďáru, takže je možné, že už tam nebyla. A nebo mohlo být na čele dvojče, těch teď jezdí docela dost
10.12.2006 (8:03)
V článku sa druhá mašinka nespomína .
09.12.2006 (18:30)
Na těchto vlacích jezdí z Tišnova do Žďáru pravidelně postrk nebo přípřež, takže o přetížení nejspíš nemůže být řeč.
09.12.2006 (18:28)
Zaujímavé by bolo zistenie, či nebola prekročená norma zaťaženia pri tomto vlaku.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko










