..: Výběr změn od 10.12.2006 v okolí Brna ve zkratce :..

zelpageBrno - Asi nejvýraznější pomocí pro příměstskou dopravu v integrovaném dopravním systému na jižní Moravě je zavedení nočních spojů do okolních obcí, což do teď výrazně chybělo.

Nový noční vlak S4/41 -
* Brno hlavní nádraží 00:37 * Brno-Horní Heršpice 00:42 * Troubsko 00:47 * Střelice dolní 00:49 * Střelice 00:52
- S41 pokračuje

* Silůvky 01:03 * Moravské Bránice 01:08 * Ivančice město 01:19 * Ivančice 01:22 * Oslavany 01:30
- S4 pokračuje

* Omice 00:56 * Tetčice 01:00 * Rosice u Brna 01:03 * Zastávka u Brna 01:06 * Vysoké Popovice 01:13 * Rapotice 01:17

Blansko - V rámci přípravy na rozšíření IDS JMK na Boskovicko jsou mezi Blanskem a Brnem přidány nové spěšné vlaky a rychlíky. Ve špičce jezdí po hodině a mimo špičku po dvou hodinách. Cesta s nimi je o více než čtvrtinu kratší.

Vyškov - V pracovní dny jsou na lince z Vyškova do Brna přidány další odjezdy. Mezi 6:19 a 6:49 jezdí z Vyškova linka 107 po deseti minutách. Nový je i spoj v 7:19. Odpoledne mezi 14:10 a 16:10 jezdí z Brna linka 107 po dvaceti minutách.

zdroj: Brněnský deník


Payus Poslat mail autorovi | 7.12.2006 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Jihomoravský


registrovaný uživatel pd 
08.12.2006 (19:44)  
Nebudu muset přijet ve 23:50, tyhle popůlnoční osobáky jezdí jenom so/ne, kdy je přece rozjezd i v 0:30 (takže tam přijedu tak v 0:25).
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (19:07)  
4:01 nevyslo uz (minimalne) podruhe... Tech 2:29 neni o minute, ale o pul hodine. Jako asi je to tak, ze by to pak rozhodilo takt v Bratislave (i kdyz tam na moc rozjezdy nehraji) nebo druhy den nekde v Rumunsku nebo co ja vim kde. Urcite tam nejaky duvod bude:-)
Pokud je osobak v 0:37 idealni, tak pohoda. Ja jen, ze k nadrazi budes muset prijet v 23:50 a pak tam 45 minut cumakovat.
Proste neexistuje racionalni duvod, proc tento vlak ma z hlavniho odjizdet v tak paskvilni cas. Neexistuje... (no, ted me jeden napada - aby vypravci stihl uklidit to svoje mavatko a stihl rozjezd v jednu:-))
registrovaný uživatel pd 
08.12.2006 (16:47)  
M: Těch 4:01 nevyšlo, to je fakt, ale třeba ten rychlík bude mívat zpoždění, tak to vyjde na 4:30. 2:29 není o minutě, ve 2:30 přece od nádraží žádná MHD obvykle nejezdí ;) Osobák v 0:37 je podle mě ideální, v čem je problém?
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (15:04)  
Takze super, v JMK si budou (rekneme po dvou, trech letech - az se to radne vyhodnoti) priklad z Ustecka, ktere zrovna pohodovou verejnou dopravou neoplyva...
No, ale aspon hosi z Kordisu udelali nadhernou mapu:-))
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
08.12.2006 (13:05)  
U nás v Ústí nad Labem poprvé za existenci tratě 090 zavedly to, že po příjezdu nočního vlaku od Prahy neujedou rozjezdové MHD. Vždycky to bylo tak, že vlak příjížděl v 00:50 a rozjezdy byly v 00:50, takže se to nestíhalo. Teď je čas na přestup asi šest minut a dokonce je v jízdním řádu ČD napsáno, že rozjezdy čekají na cestující při zpoždění vlaku pět minut :)! Docela jsem na to koukal :)!
registrovaný uživatel M 
08.12.2006 (1:00)  
Jako ze nocni rychlik do Brna prijizdi v 4:01 (nebo 2:29), tedy presne minutu potom, co primo od nadrazni budovy odjedou autobusy do celeho Brna je prvotridni hovadina, ale "asi" by to rozhodilo dopravu vsude jinde a holt to v Brne nevyslo. Budiz...
Ale ze osobak z integrovanyho dopravniho systemu jede z hlavniho 0:37, tak to je na vyznamenani...
Ale asi by to rozhodilo takt v Rapoticich (nebo zeby v Moravskyh Branicich?)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko