..: Megapolis přepravil již více než 15.000 cestujících :..

Tvěr - Nový vlak „Megapolis“ 19/20 společnosti JSC Tverskoj Express přepravil od svého uvedení do provozu (2.10.2006) 15.200 cestujících. Vytíženost těchto spojů se pohybovala mezi 67 a 100%. Cestující oceňují hlavně vysoký komfort, který tento vlak nabízí (toalety, klimatizace, audio- a videosystem, komfortní spací vozy, jídelní vůz). Vlak jezdí mezi Moskvou a Petrohradem (odjezd vždy krátce po půlnoci a příjezdy ráno po půl deváté).

zdroj: Transmashholding


CSPSV | 4.12.2006 (12:37)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Služby Jízdní řád

More from Rusko


Registered user ladik 
04.12.2006 (21:51)  
o sem se přemáčkl
Vysvětlení
* základná a doporučená- může být nižší ale ta dražší je pro ty co chtějí vyskoušet jaké to je.

mm**2 sedadla naprosti sobě (celkem 4)

**mm řídící vůz nebo loko .

a ta druhá ??

loko + vozy. kdyby se vozy v zaáčkách nklopili mírně víc..tak loko by mohla oblokem profrčet.
Registered user ladik 
04.12.2006 (21:43)  
Kdyby se objevil další soukromý dopravce PHA-Ova tak bych mu doporučil mít dva rozlišná typy spojů jeden s nišší cenou (IC-dle čd) a neco jako je pro čd pendolino. Tento vlak bych rozdělil třech skupin. Biznys: 649 Kč/595 Kč*: Připojení k internetu zdarma,10 minut hovoru přes VoIP zdarma (přes internet-cena přes to volání stojí cca 1 kč za minutu),zásuvka 230 V, Hodnotný oběd (ne jako v pendolinu bagetka,džus hello Magig orionka-stav tato zima v únoru. (párdni před skončení slevy 20 %)) Sedačky v kůži. (mě osobně moc nesedly. to je lepší sedldla v Ačku.)sice jsou tvarovaně,ale připadá mi to jko kdyby potáhli plast nejkým plyšem)
Rádio s RDS a doprovdnými info,Tv a možnost poslouchat mp3 na kterém by byly hity a kvalitní písničky. (čož v pendolinu chybí a o těch jejich nahrávkách se to říct nedá. když sem jel tak to bylo dost rušený --vysílačka,šum::za Pha sem to- nebylo moc s toho slyšet a dokonce jeden program nešel-zřejmě zamrznuty cede rom--),vyhřívaná sedadla s nastavitelnou teplotou. (speciálních 15 míst s vyšší cenou by mohlo mít masážní válec k stávající ceně 56 Kč),roznáška jídla a občerstvení.Sleva na další jízndé a možnost ho zakoupit (třeba autobus do Horní-Dolní nebo vláček-Možnost

Economy:519 Kč/486 Kč občerstvení čaj atd.))tohle a ještě lepší v Byznys na to sem zapoměl.
Kožená- sedaldla nížší kvalita,nahrávky mp3, radio bez RDS,roznáška jídla.Placené připojení k netu,volání. a připojka 230 V.

Turist: 309 Kč/275 Kč*
Sedadla po třech (v Byznis L+P:2+2x2**,2+2,2x2+2x2; Economy 2x2,)
jako v letadle o neěco lepší náš Bmz.
stevard po třech vozec
-----------------------------------------------------------

Soprava: jednotka-vagóny-možnost naklápšní při přidání lokomotiv s jední stanovištěm,tím by se utvořila naklápěcí jednotka.,-vekoprostor s odílama-po třech oddílech ve B A 2 v E.
Turist normáně jedn odíl.

řazení

1. varianta
**loko+Byznys+Byznis+jídení vůzEconomy+Economy+Economy+Bistro-hnací pomocná síla-mortory+Turist+Turist+Turist+Turist+loko**

A pendolíno oprti tomu obyčejnej rychlík. A Možná že by to mohl mít jen jednu a jet ráno z Ostavy kolem 5:00 až do Drážďan.))nemci by čuměli co to z od Čech přijelo -:)
samožřejmě taková to jízda by mohla 0trvat o něco déle. Kdyby tato jednotka měla vysoké zrychlení, nklápšní tak si myslím že byto mohla urazit rychleji něž pinďa

--











Registered user paolo 
04.12.2006 (16:44)  
Jojo, starý dobrý vlak družby...:-)
Correspondent or Member of ŽelPage CzechDave  mail  
04.12.2006 (16:13)  
JLV má co dohánět :-). Stačí pár starých vozů, udělat důslednou rekonstrukci a nabídnout služby. Věřím, že takový vlak by se na trati Plzeň - Praha - Olomouc - Bratislava docela uživil.
04.12.2006 (14:58)  
Panečku, takhle pomalu nevypadají ani nejlepší karavany třídy Excelent a DeLuxe, natož můj byt, škoda, že u nás se takového luxusu dlouho nedočkám.
04.12.2006 (14:50)  
Doplnění: trasa vlaku 19/20 je Moskva - St. Petersburg.

Původní článek je zde: http://eng.tmholding.ru/work/press/realises/2406
04.12.2006 (13:23)  
to je teda heft.... a kam to jezdi?
Registered user Laborec425  mail  
04.12.2006 (13:06)  
A odkud kam jezdí? :)

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2021 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko