..: Přeshraniční vlaky Děčín - Bad Schandau posíleny :..
Děčín-Prostřední Žleb - ilustrační fotoDěčín - Od dnešního dne České dráhy posilují osobní vlaky spojující Děčín a Bad Schandau. Tyto spoje lidé nejčastěji využívají v prosincové soboty, kdy vyrážejí za nákupy do Drážďan na vánoční trhy. Do Německa tak vyjedou vlaky posílené o jeden vůz, který má kapacitu osmdesát míst k sezení. "V případě zvýšeného zájmu jsme připraveni operativně posílit vlaky o další vůz. Základní kapacita vlaků je tři sta dvacet míst," řekl za České dráhy Petr Hinterholzinger. Pro víkendové cesty do Drážďan lze v osobních vlacích využít jízdenku SoNe+ za 160 korun (platí pro 5 osob, z čehož nejvýše dva mohou být dospělí).

zdroj: Děčínský deník


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 2.12.2006 (20:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby Vozidla

Další z regionu ČR Ústecký Německo Sasko /Sachsen


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
03.12.2006 (17:01)  
Jel jsem tam včera (02.12.2006) a bylo tam pět vozů a bylo to úplně prázdný. A Německý vlak z Schöny byl plný tak, že z Bad Schandau se už i stálo. Němci vlaky využívaj trochu víc! :)
03.12.2006 (12:41)  
Lehátkové vozy DKV Ústí nad Labem jsou z doby ROLA, je to jednodenní oběh, který se používá na "kladívkové" vlaky 1690/1695. V So, Ne jezdi do BSch místo 810. Problém s přeplněním souprav na těchto spojích se opakuje každoročně.
Děčín hl.n. jako "domovská stanice" osobních vozů byl zrušen, takže tam nejsou záložní vozy, které by bylo možno operativně posílit soupravu na řekněmě osm až deset vozů. Čili používají se vozy.
Proč nejezdí klasický vlak Pha – DD. To by s tím musely souhlasit DB. Oni ho pro své zákazníky nepotřebují, S–Bahn jezdí na objednávku spolkové země Sasko v rámci dopravního svazu Oberelbe. Ideálním řešením by bylo prodloužení S–Bahn do DC, ale to by znamenalo udělat "separátní" oběhy souprav, na nichž by jezdily lok 189 (nebo jiné dvousystsémové lok 15/25 Kv), nemohou to být lok řady 180 DB (371/372 ČD), protože ty nejsou konstruovány na dálkové ovládání z řídícího vozu.
Řešilo by však prodloužení vlaků S–Bahn ze Schöny do DC v hodinovém intrevalu "čertovo kopýtko" přeplnění vlaků do BSch ?
DB by k takovému prodloužení byly nakloněny (dokonce možnost jízdy vlaků do UL), ovšem co mohou ČD nabídnout jako protihodnotu k vyrovnání kilomterických proběhů souprav DB na síti ČD, což platí i pro lokomotivní km ?
03.12.2006 (11:31)  
Abychom byli přesní, z EC je v takovém případě potřeba vystoupit již v Děčíně; nikde přece nebylo uvedeno, že SoNe+ bude platit na vlaky IC/EC také v Německu. V tom případě lze očekávat, že německý průvodčí nastupující do vlaku v Děčíně zde bude požadovat plné jízdné až do Drážďan. Pro zajímavost, jedním směrem jízdné na EC čini 14,4 eura ... a to se vyplatí:-).
registrovaný uživatel Crozz  mail  
03.12.2006 (10:54)  
jo jo taky sem se svezl,je to síla starý lehátkový vozy,narvaný k prasknutí a pak přestup na moderní s-bahn :-)
registrovaný uživatel zaosai  mail  
03.12.2006 (10:38)  
Jo a budeš muset vystoupit v Schöne,jinak zaplatíš příplatek za EC u DB.
registrovaný uživatel jihad 
03.12.2006 (1:13)  
JJ ale to musis mit SONE+ za 360...
02.12.2006 (23:52)  
Od 10.12. by to mohlo být v pohodě, když bude možná místenka na EC/IC na SONE +... nebo ne?
registrovaný uživatel Space 
02.12.2006 (23:27)  
Do Drážďan jsem jel loni v prosinci a když plný R od Prahy přijel do Děčína, lehátkový vlak se už zdál naplněný. Já se do něj ještě dostal, ale na nástupišti zůstali další. Situace ve vlaku mi silně připomínala tzv. Černou díru v Kalkatě. Ještě nikdy jsem něco takového nezažil (dokonce ani na naší pražské autobusové příměstské lince ne, a to je co říct :-))) V Bad Schandau jsem pak seděl v už Čechy naplněném s-bahnu a z lehátkového vlaku neustále proudily další a další davy... S-bahn jsme nakonec zpozdili o půl hodiny (takže kdybych nechtěl nemístně šetřit, mohl jsem vstávat později a v klidu dojet tím poloprázdným EC 178...)
Letos mezi svátky se chystám do Drážďan opět, ale protože dálnici otevírají už letos 21.12. a protože tím pádem můžu vstát až o dvě hodiny později (a dojedu stejně), tak je to jednoduché rozhodování pro mě i pro ostatní cestující z ještě loni plného pražského rychlíku...
02.12.2006 (22:50)  
Jo taky nechápu proč nejezdí klasický R Praha-Dráždany.Tam ten S-bahn taky žádný zázrak(dobrý).U DB jsem poznal i lepší produkty(nemyslím ICE).Naše 471 jsou lepší a je v nich víc místa.
Počkejte až příští rok bude hotová dálnice Ústí-Dráždany-gumokoly pofrčej a nával trochu odpadne.
02.12.2006 (22:40)  
Taky jsem tím jel (asi před třemi týdny, dále do Drážďan) a tak nacpaným vlakem jsem ještě nejel (4x Bc) - stálo se i na záchodech a mezi vagony - jak někde ve státě Muhabašatra. Proč tam posílají ty trapné bývalé lehátkové vozy? Ty se na tento typ vlaku vůbec nehodí... Eště ke všemu do Německa, kde se poté přestupuje na bezvadně fungující S-bahn s moderními vozy, jsme tedy mohli nasadit něco pořádného. Ptám se tedy proč?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko