..: Rychlovlaky propojí Tchaj-wan rychlostí až 300 km/h :..

700T - ilustrační fotoTchaj-pej - Od poloviny prosince začnou jezdit na Tchaj-wanu nové rychlovlaky, které spojí sever a jih Tchaj-wanu rychlostí až 300 km/h. První zkušební jízdu si cestující vyzkoušeli už 30.11. a na 7. prosinec je plánováno slavnostní otevření celé stavby.

Výrobcem rychlovaků 700T na bázi japonského šinkanzenu je konsorcium společností v čele s Kawasaki Heavy Industries. Trať pro tyto vlaky je ve výstavbě od roku 1999. Z metropole Tchaj-pej do města Kaošjung na jihu ostrova dojede vlak za pouhých 90 minut. Trať vede po západním pobřeží, kde žije většina z 23 milionů obyvatel ostrova. Zpočátku je v plánu provoz 19 vlaků denně, později se počítá až s 88 jízdami během jediného dne. Podle původních plánů měly vlaky jezdit od loňského října, ale provoz na trati se zpozdil kvůli testům bezpečnosti. "Náklady na vybudování trati s rychlostními vlaky se vrátí do šestnácti let," řekl ředitel železniční společnosti Arthur Čiang. V současnosti je stavba dokončena z 92%. V letech 2009 až 2011 je plánováno vybudovat další tři nové stanice.

Přehled údajů o stavbě a vlaku 700T

  • Jízdní doba Tchaj-pej - Kaošjung ... 1:30 (nyní 4:06)
  • Počet stanic na trati ... 8 (v plánu 3 nové stanice)
  • Plánovaný počet cestujích ... 60 tisíc denně
  • Celková délka tratě ... 345 kilometrů
  • Nejvyšší cestovní rychlost ... 300 km/h
  • Počet vozů ... 12 (1 vůz 1. třídy)
  • Počet míst ... 989 (66 míst 1. třídy)
  • Délka soupravy ... 304 metrů
  • Hmotnost soupravy ... 500 tun

zdroj, foto: Taiwan High Speed Rail Corporation, Wikipedia


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 3.12.2006 (18:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Stavby a projekty

Weitere aus Čína


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Luxian  mail  
03.12.2006 (20:26)  
No, trochu nechápu, jak chtějí na trase dlouhé 345 km s 11 stanicemi jezdit rychlostí 300 km/h, když na jednu stanici vychází v průměru 31 km. Pakliže ty rychlovlaky budou v každé zastavovat, pak se sotva rozjedou tak na 200 km a už budou zase muset brzdit. Zřejmě tu budou jezdit vlaky, které budou zastavovat jen na konečné, pak ale za předpokládaných až 88 jízd během jediného dne (jedním směrem, nebo oběma?) je budou trochu brzdit ty couráky, co budou zastavovat v každé díře, takže opravdu nerozumí, jak to chtějí zvládnout.
03.12.2006 (19:48)  
A já jsem si myslel, že nejmodernější a nejrychlejší mašinka je Pendolíno... :-(
Registrierter Benutzer Crozz  mail  
03.12.2006 (19:00)  
no tak to je ten vlak pěkný kolos :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko