..: Vídeň - Bratislava: více než 1 mil. cestujících za rok :..
Ilustrační foto, ÖBBVídeň - Na začátku týdne přívitali zástupci ZSSK a ÖBB pasažéra, který cestoval na trase Vídeň - Bratislava v letošním roce jako miliontý cestující. Více než jeden milion cestujících využilo služeb železnice mezi rakouskou Vídní a slovenskou Bratislavou poprvé v roce 2005. Za uplynulé 4 roky se počet cestujících mezi oběma městy zpětinásobil. Jízdní řád pro rok 2007 počítá s dalším navýšením počtu spojů. Denně pojede mezi oběma městy 80 spojů v hodinovém taktu (přes Marchegg i Kittsee) a dalších 20 vlaků pojede z a do Gänserndorfu. Navíc pojedou 3 páry vlaků IC na trase Wien Westbahnhof - Meidling - Kittsee - Bratislava. O silvestrovské noci pojedou vlaky mezi rakouskou a slovenskou metropolí každou hodinu v obou směrech. Jízdenka z Vídně do Bratislavy a zpět EURegio-Special Bratislava Ticket stojí 14€ (pro majitele VorteilsCard 9€). Navíc mají cestující zdarma MHD v Bratislavě.

zdroj: Tisková zpráva ÖBB


CSPSV | 2.12.2006 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Tarify

Další z regionu Rakousko Slovensko Bratislavský


03.12.2006 (13:07)  
Otázka je, co se považuje za "vytížení" vlaku. Kritérium ČD /ZSSK a ÖBB / DB / SBB je poněkud rozdílné. Jsou–li v šestimístném kupé čtyři osoby, pak to "západní" železnice považují za plně obsezené kupé, "východní" za obsazení pouze ze 2/3 …
Ještě lze doplnit, že do Bratislavy hl. stanice jezdí motorové osobní vlaky tvořené vozem řady 5047 z Gänserndorfu, kde je možný přestup na vlaky S–Bahn.
registrovaný uživatel ICE  mail  
02.12.2006 (23:22)  
Souhlasím s Rail-2005, z Prahy jezdí hodně lidí, teď jsem slyšel, že hodně plné to jezdí i z Brna do Bratislavy skoro narvané.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
02.12.2006 (23:20)  
Já teda nevím, jak tam u vás na Slovensku, ale vlaky EC mezi Prahou a Vídní jezdí docela našlapané. Ještě větší je frekvence Brno - Vídeň. Takže Bratislava - Vídeň bych předpokládal, také docela vytížené...

Tuhle stáli v EC 70 z Brna lidé i na chodbičce!
02.12.2006 (21:49)  
Ja som sa tiež doteraz divil, či také množstvo spojov môže byť vyťažené. Železnice sa tvária, že určite. Osobne som vždy chodil na letisko busom, lebo to bolo jednoduchšie - a určite som nebol sám. Všetky tie Zr, SPR, ER a IC teda majú význam hlavne pre ľudí, ktorí idú do mesta Viedne, prípadne k prípojom do DE/CH/IT. Otázkou je, či je takých cestujúcich skutočne tak veľa...
02.12.2006 (20:45)  
hehe ludze mojo... hlavne ze vlaky chodia prazdne, a to ZSSK chce usetrit vozokilometre! Platime prazdne vozne pre bratislavskych dochodcov, ktory chodia za 10 korun do Viedne na kavicku a strudlu. Haf!
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
02.12.2006 (13:28)  
A co? Dve trasy, na kazde hodinovy takt (krome noci, cili cca 20 hodin) obema smery, mi to sedi: 20*2*2=? :-)
02.12.2006 (13:26)  
"Denně pojede mezi oběma městy 80 spojů v hodinovém taktu."

Něco mi tu nepasuje :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko