..: Rozloučení s provozem v úseku Libochovice - Straškov :..
809.307 Budyně n.O. - za pár dní historieSeverní Čechy - Od 10.12.2006 bude zastavena osobní doprava i na trati Libochovice - Straškov (095). Přijměte proto pozvání na "smuteční" rozlučkovou jízdu, která se uskuteční dne 9.12.2006 pravidelným vlakem MOs 19624 (Vraňany odj. 13:38, Straškov odj. 14:11, Libochovice příj. 14:48), který úsek projede jako předposlední vlak. Přijeďte se rozloučit s lokálkou vinoucí se krásnou podřipskou krajinou, která se letos dožila pouhých 99 let.

karloslt | 1.12.2006 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
02.12.2006 (19:57)  
waszyn: Preferoval kvalitu před kvantitou. Copak je takový problém inovovat vlaky, když u busů to jde? A zavést spoje v jiných polohách, když u busů to jde? Mimochodem moderní vlak je kvalinější než moderní autobus. A vytrhat trať proto, že tam zrovna teď nejezdí moderní vlaky, je uvažování s odpuštěním na úrovni základní školy. Uvědomujte si prosím souvislosti. Rozhodnutí bez znalosti souvislostí se může vrátit jako boomerang.
02.12.2006 (18:08)  
Trať jsem si projel dneska 19624 a zpět z Libochovic v 15:21 a kupodivu jelo více cestujících v úseku Libochovice-Straškov než Straškov-Vraňany. Odhadem jelo tak 20 lidí, ikdyž tak polovina se rekrutovala z řad šotoušstva :)
Ve vlaku probíhala vzrušená debata postarších paní o tom, že budou za chvíli muset chodit pěšky.
01.12.2006 (21:54)  
Další důvod:nulová propagace traťi,která má co nabídnout.Toto je ovšem problém celého Ústeckého kraje.Tento kraj je krásný a přesto označovaný jaho nejhorší v ČR.S tou výlukou, to je další věc.Viděl bych to tu na 3 páry vlaků,přizpůsobené pro důchodce k lékaři,děti do škol,do zaměstnání a zpět ze škol,ze zaměstnání atd,samozřejmostí jsou přestupy.
Waszyn:nebudu komentovat,nemá to smysl.Musel jsem to psát na 2x,minule to celé nešlo poslat.
01.12.2006 (21:43)  
Já taky nemohl uvěřit,že provoz na traťi letos končí.Byla to pro mě rána.ČDforever:to by bylo úplně nejlepší,jsi trochu snílek.Nevěřím,že provoz od 1.změny bude obnoven.Happy:Ty máš taky pravdu.Potenciál cestujících by tu byl.Hodně lidí jezdí do Mšena do lázní.Pravidelní cestující by využívali vlak, bus je daleko dražší,musím připomenout,že podnik ze Slaného jezdí dráž než jezdil DPUK.Spojení mezi okresy Louny-Litoměřice zajištuje jen vlak.Žádný bus Lovosice-Libochovice-Louny nejezdí.Lidé by tak nekončili jen v Libo.Pro neznalce do Libo se jezdí na úřady,do škol(základka má cca 600 žáků)Turistický potenciál,kromě lázní hora Říp,hrad Hazmburk,zámek Libochovice.Ano,bus je o něco rychlejší.Důvodem jsou 10! před přejezdama,které jsou uprostřed polí-nevede tam žádná polní cesta,jsou tam jen kříže=naprostý nesmysl.Chce to změnit TTP.
registrovaný uživatel gapa 
01.12.2006 (21:41)  
Happy:tahle trať byla na černé listině bohužel už dost dlouho. Ty vlaky tady je teda fakt moc vytížený nejezdili, ale byl tu provoz aspoň pro pár lidí /traťovka ráno do Straškova, studenti do Lovosic, kam se jinak nedostali, důchodci na hřbitov.../. Co se týče investicí - letos v červenci zde proběhla 14denní nepřetržitá výluka, kdy se komplet opravili dva mosty přes Ohře a podbilo podloží mezi M-Lázněmi a Libochovicemi. Celkem za cca 7 milionů. Problém je v jízdní době - když vlak do Rce jede hodinu a něco, tak by to chtělo zrychlit (a to by šlo) a zavést to v dobách, které budou využívány. Jenže to by museli všichni chtít - starostové si to uvědomili ovšem pozdě a teď s nima na kraji jednaj ... no comment.
01.12.2006 (20:34)  
ČD4ever: tomu, že to od 1. změny zase začne jezdit nevěříš ani ty sám (i když by to bylo to nejlepsi).

Teto trati schazi cestujici, tzn. jezdi to prazdny, ono ale i autohnusy (lacinejsi) jsou zde (mozna prekvapive) prazdny. Tady vládnou osobni gumokoly :-(. Kdyby tu trat napriklad koupil soukromnik, tak by musel udelat takovy zmeny aby se vratily cestujici, a to neni jednoduchy na teto krasne regionalce.
registrovaný uživatel happy 
01.12.2006 (16:29)  
v tomto GVD bylo vedeno deně 6 párů vlaků.Ani omylem by mě nenapadlo,že tato trať může skončit.Já vidím systémovou chybu v tom,že se musí zaplatit vysoké poplatky sždc i na lokálkách,na které se nedává pomalu ani vindra.potom se provoz moc prodražuje.jinak nic úspornějšího než S provoz s kombinací předpisem D3 neexistuje.Je to holt zhoubné pro místní tratě,kde bus vyjde laciněji.Přitom bych neřekl,že ta trať má špatné vedení a že spojuje totální zapadákovy....
01.12.2006 (15:18)  
Někde v okolí si otevřu autobazar a autoservis, nevíte někdo o nějakém opuštěném statku?
registrovaný uživatel JN 
01.12.2006 (14:42)  
tak to je hodně smutný :-( Trať mám kousek od bydliště a často jsem tam jezdil. Pamatuju, jak tam na počátku 90.let jezdily děčínská Líza s rybákama z Vraňan do Mšených Lázní. Škoda další krásné tratě :-(
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
01.12.2006 (14:15)  
waszyn: Běžte někam.... Autohnusy jsou přežitek, kterého je potřeba se co nejrychleji zbavit.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko