Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.
zdroj: RT Express
s nakladem. (1 krát za 14 dní.Tento náklad Pn jede dle potřeby ale většinou 14 dnů)
A to říkám proto že Čmelák je už v muzeu.
Otázka napůl Off Topic: Jaké by pravděpodobně měla ES64F4 číslo na kolejích SŽDC? Neví to někdo? Já soukromě tipuju 375 :o)
Pendolino "testovalo" vsechny useky, kde ted jezdi. Loko 190 ale u Olomouce nebyla, ale pokud by to stacilo v patek 8.12. jednou projet tam a zpatky, tak OK
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.