..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Related newsopen/close

More on Dopravci Služby

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
Registered user ladik 
30.11.2006 (15:52)  
Na trati z Veselí nad Luz do Č. Velenic jezdí Čmelák
s nakladem. (1 krát za 14 dní.Tento náklad Pn jede dle potřeby ale většinou 14 dnů)
A to říkám proto že Čmelák je už v muzeu.
30.11.2006 (15:39)  
CzechDave: Dík :-)
Correspondent or Member of ŽelPage CzechDave  mail  
30.11.2006 (15:29)  
Než se zde objeví oficiální zpráva, info z tiskovky je zde: http://www.objektivem.net/phprs/view.php?cisloclanku=2006110003
Registered user paolo 
30.11.2006 (15:07)  
J.Kocourek: Srovnávat letošní JŘ s příštím rokem je zavádějící. Letos se ČD zaměřilo na vyhánění zákazníků z R, IC a nucení jim bezkonkurenčního pendolina. Tak se zrušil nejlepší vlak v historii - SC Manažer, aby byl nahrazen několika pendoliny, ani zdaleka nedosahujícími kvalit a výhodnosti Manažera. Ostravan se z IC změnil na R a byl záměrně zpožďován a snižován na kvalitě, aby se vlk (MD)nažral a koza (ČD s pendolinem) zůstala celá.
Correspondent or Member of ŽelPage Martin Grill  mail  
30.11.2006 (14:49)  
hyvrysák: Ach bože, ty už slintáš i do komentářů ke článkům? Nejsem si jistý tím, že je u nás na Ostravsku národním sportem pláč...jisté ovšem je o, že je kravinismus nenahradit zaniklé spoje novými, třeba i v nižší kategorii. Jak napsal Payus - takt mohl být zachován.

Otázka napůl Off Topic: Jaké by pravděpodobně měla ES64F4 číslo na kolejích SŽDC? Neví to někdo? Já soukromě tipuju 375 :o)
Registered user M 
30.11.2006 (14:08)  
Olda K. - ja se divil, proc nemaji kampan a SOUCASNE, proc nemaji vagony, lokomotivy, personal, cokoliv...

Pendolino "testovalo" vsechny useky, kde ted jezdi. Loko 190 ale u Olomouce nebyla, ale pokud by to stacilo v patek 8.12. jednou projet tam a zpatky, tak OK
Correspondent or Member of ŽelPage Payus  mail  
30.11.2006 (14:01)  
mirek 1 a hyvrysák:nejde jen o IC/EC ale o to že je v taktu nenahradili třeba i obyčejnými rychlíky,které bych já osobně uvítal raději. RT nepojede,proto je tu ochuzení.To že si ČD nakládá se známkou EC/IC po svém a nechává je naopak od evropského standardu stavět skoro v každém městečku a v některých vesnicích na trati je věc druhá.
30.11.2006 (13:54)  
SONE ale platí v EC/IC pouze s místenkou!! Pokud jí někdo nebude mít, tak ve vlaku zaplatí normální jízdné dle tarifu.
Registered user lada 
30.11.2006 (13:49)  
Drzim RT palce a doufam, ze to brzy vyjde. A souhlasim s tim, ze i jen zminka o konkurenci prinesla od CD dobrou reakci pro zakazniky - levnejsi mistenky na SC, SONE platici i v IC/EC/SC a eLisku. I kdyz ono asi moc jizdenek eLiska po odreknuti RTexpressu do prodeje nepujde.
30.11.2006 (13:45)  
Mirek1: Na ostravsku už je to hold národní sport, pořád brečet..Ale to do téhle diskuze moc nepatří.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko