..: Hustší železniční provoz v Brně :..
zelpageBrno - Rachot vlaků projíždějících Brnem bude zase o něco častější. Přibudou spojení Brna se severní Moravou, s Vídní i Bratislavou. Největší novinkou pro Brno bude zavedení tří párů spojů v kategorii SuperCity Pendolino, a to Brněnský drak(zřejmě myšlena Slovenská strela) z Prahy do Bratislavy a Johann Gregor Mendel a Smetana z Prahy do Vídně. Jízdu mezi Prahou a Brnem zvládnou tyto vlaky za dvě hodiny a dvacet tři minut. Do Bratislavy a Vídně pojedou z Prahy necelé čtyři hodiny. S využitím slev a nákupu přes internet se může zájemce svézt vlakem SuperCity do Prahy za dvě stě dvacet šest korun. Z Brna do Vídně začíná cena na necelých tři sta korunách.

Cestující, kterým stačí méně luxusní spoje, budou mít snadnější cestování do všech směrů. Přibudou spoje mimo jiné na trase Brno - Bohumín a více vlaků zamíří i na trať z České Budějovice - Brno. V souvislosti s tím se protáhne i přestupní doba v Brně hlavně z vlaků jedoucích od Jihlavy právě na spoje na Bohumín, a to ze současných 10-ti minut na asi 25 minut. Přestupy totiž dle ČD bývaly problematické a kvůli nim se často přenášelo zpoždění jednoho vlaku na další spoje. Brňané nemusejí zaznamenat jen nové vlaky. Jednou z výrazných změn bude nová zastávka Brno-Lesná. Nový přestupní bod za výrazné podpory města buduje SŽDC a přijde asi na deset milionů korun. Brno navíc zřejmě čeká posudek na nádraží. Otázka přesunu nádraží zhruba o osm set metrů jižněji nebo jeho zachování v blízkosti centra bylo jedním z hlavních témat komunálních voleb a očividně to na radnici kolem tohoto téma vře i po volbách. Avšak "dokonalou" studii, na které by se shodla politická většina, stále nemají. K posouzení hledají instituci, která má dobré jméno i v evropském měřítku.

zdroj: Brněnský deník


Payus Poslat mail autorovi | 29.11.2006 (9:08)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Mibe 
30.11.2006 (13:52)  
Bobiny rady 140, no tak to by byla sila. To by se pak jednalo pomalu o historicke vlaky (s ohledem na vek techto hnacich vozidel), jezdili by sem kvuli nim zahranicni zeleznicni nadsenci. Ovsem pochybnosti o jejich spolehlivosti jsou opravnene (museli by mit alespon 10 loko, aby je stihali opravovat), Bobiny jsou prece uz babicky ....
30.11.2006 (8:58)  
Abych to shrnul:
1) Nikomu jsem nenadával, pouze jsem říkal, že není třeba doslova přebírat blbosti, které napíše nějaký týpek z Rovnosti. Zcela se distancuji od formy, jakou zde podobný názor vyjádřil uživatel "abc".
2) Autorovi této zprávy jsem se již formou vzkazu omluvil, pokud jsem ho svými výroky nějak urazil nebo naštval.
29.11.2006 (20:40)  
ČD4ever: Jestli máš doopravdy zájem zkusit napsat nám něco zajímavého o vláčcích, rád Ti pomůžu (začít je opravdu dost těžké, ale po dvou až třech newsách už do toho většinou lidi proniknou) - stačí se mi ozvat do pošty...
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (19:28)  
dík všem za podporu...no a od čd4evera to konečně neberu jako vtípek ;-)
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
29.11.2006 (17:59)  
Oprava: Ne komentáře ale newsy
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
29.11.2006 (17:58)  
Payus: Děkuji Vám za přidání této novinky a za čas, který jste na to vynaložil....... Chyba, kterou jste uvedl, je naprosto minimální a nechápu reakci lidí typu Kubíček, abc.... Samozřejmě, že je třeba na chybu upozornit.... Ale vynadat Vám kvůli tomu??? Ani náhodou....... Takže Vás prosím, abyste i nadále vkládal komentáře...Protože já se přiznávám...Jednou jsem zkoušel vložit tiskovou zprávu ČD a v náhledu jsem viděl takové práce, že jsem to nechal být a počkal až ji uveřejní někdo jiný.....Takž jen tak dál... =)

registrovaný uživatel M 
29.11.2006 (17:53)  
Kazdy dobry skutek musi byt po zasluze potrestan...
29.11.2006 (17:46)  
Abc, Kubíček: Na Vašich komentářích je příkladně poznat, že jste nikdy žádnou newsu nepsali. Dokážete si vůbec představit, kolik se pod tím skrývá práce připravit kvalitní newsu, která přinese čtenářům nové a zajímavé informace? A vůbec, můžete mi prosím sdělit, který český server Vás dokáže lépe informovat o dění na železnici? To, že si Payus zrovna nevšimnul nástrahy s Drakem je snad omluvitelné, jsme přece lidé (v novinách se tyto informace bohužel vyskytují a nejčastěji na tom místě, kde by je člověk očekával nejméně)...
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
29.11.2006 (17:08)  
Stará paní: dík za podporu...spíš mě ty jejich kydy zamrzely
29.11.2006 (16:40)  
Milý Paye (nebo Paie?),
tematické shromažďování nejrůznějších zpráv s železniční tematikou a jejich rozumné krácení je naopak obrovskou výhodou tohoto serveru a spousta lidí sem kvůli tomu chodí. Nepostřehnutá záměna Strely za Draka je věcí natolik marginální, že bych ji vůbec neřešil. A nechat se znechutit lidmi, kteří ve svých příspěvcích volí zřetelně neadekvátní reakce, by na internetu bylo začátečnickou chybou. Pokračuj, je to dobrý. Jako silně železničně zapálenému laikovi mi ze všech serverů ŽelPage vyhovuje nejvíce: celým systémem, množstvím zpráv, jejich zpracováním, systémem komentářů, obcí debatérů (ano!), fotogalerií i řazením. Buď v klidu, čas nezištně věnovaný ŽelPage není vyhozený. Howgh.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko