Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Berlín – Spolkový statistický úřad zveřejnil ve čtvrtek 23.11.2006 statistický přehled o záboru půdy dopravními prostředky. Ten vzrostl dvojnásobně oproti minulému roku. Spolková vláda si naopak dala za cíl snížit zábor na ¼. Podle údajů Spolkového ministerstva životního prostředí je denně zabráno 22 ha plochy pro dopravní účely a dnes je z těchto důvodů zabráno již 4,9% celkové rozlohy Německa (což je více, než jakou rozlohu má spolková země Durynsko). Velký podíl na těchto číslech má právě automobilová doprava. Každoročně se prý vyasfaltuje pro automobilovou dopravu plocha velikosti ostrova Sylt. Prodle údajů „Allianz pro Schiene“ může za tuto neutěšenou situaci špatná dopravní politika země. Automobilová doprava potřebuje podle výzkumného centra v Karlsruhe 10x více plochy (počítáno na osobu) než železniční nebo autobusová doprava.
zdroj: Bahnnews
CSPSV | 28.11.2006 (18:03)
Související zprávy
28.11.2006 (22:10)
Tohle ať si přečtou obhájci žlutých busů a jim podobní kteří by chtěli stavět nové anové dálnice a rychlostní silnice.
28.11.2006 (21:05)
Jo jo zkurv...á silniční doprava nám ničí ČR........
28.11.2006 (18:23)
happy: Na železnici toho taky není tak málo, takže ten poměr by mohl sedět. To máš nádraží, depa, seřaďovací stanice...
28.11.2006 (18:19)
10x více plochy než železnice????to je blbost,dle mě je to mnohem více.Parkoviště,garáže apodobně,dál zemědělsky nevyužitá půda u dálnic a podobně.Kdo by tam taky co pěstoval....
28.11.2006 (18:13)
Zajímalo by mne, kolik procent z rozlohy ČR zabírají dopravní stavby a zdali se v té německé statistice počítají i přidružené plochy (např. nevyužitelné oblasti kolem dálničních nájezdů apod.).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko