Jejich neobjednání na příští rok doporučily samy České dráhy, a to kvůli nízké nebo nulové frekvenci cestujících. "Návrh Českých drah jsme podrobili vlastnímu šetření. Odbor dopravy krajského úřadu dospěl k závěru, že v letošním roce se ekonomika těchto tratí v porovnání s loňským rokem nejen nezlepšila, ale dokonce zhoršila. Další dotování ztrátových tratí by bylo nezodpovědným plýtváním finančními prostředky," vysvětlil náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský, do jehož působnosti patří oblast dopravy. Záměr neobjednat vlakové spoje na třech uvedených tratích byl projednán se starosty dotčených obcí již v loňském roce a odsouhlasen na jednáních o přípravě grafikonu vlakové dopravy na období 2006/2007. "V případě trati z Čelákovic do Mochova proběhlo jednání také s klíčovým zaměstnavatelem v oblasti - Mrazírnami Ardo Mochov, který rovněž souhlasil se zajištěním dopravní obslužnosti autobusovou dopravou místo dopravy vlakové," řekl K. Vyšehradský. Veřejná doprava ve Středočeském kraji se postupně čím dál více integruje. Na území kraje je postupně zaváděm integrovaný dopravní systém, jehož základem je navázání na existující systém Pražské integrované dopravy. Do něj jsou zapojeny jak autobusové, tak vlakové spoje. Cílem projektu Středočeské integrované dopravy je postupné vytvoření jednotného systému obslužnosti celého kraje včetně moderních forem odbavení (čipovými kartami místo peněz).
zdroj: Středočeské listy
Což spočívá v náhradě železnic autobusy, nekompatibilitě jízdních dokladů s železnicí a PID, nenavazování středočeských autobusů na PID a vlaky atd.
To vypadá jako, že už tam šotoušstvo přestalo jezdit, protože ho přestala bavit neustále odkládaná hrozba zastavení provozu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.