..: První exkluzivní fotografie vozu WLABmz ČD :..

WLABmz - Díky našemu externímu přispěvovateli Vám můžeme dnes jako prvním ukázat fotky nového lůžkového vozu WLABmz. Fotky ponecháváme bez komentáře. Autorem fotografií je Kubze.


michawel | 21.11.2006 (13:36)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kubze  mail  
21.11.2006 (19:28)  
Rail-2005: Nastudujte si tarify !

Průvodce vám za žádný aktuální kurz prodat nic nemůže. Ceny lůžkových lístků jsou stanoveny ČD. Pokud průvodce doprodává volná místa, prodává je za ceny ČD - což konkrétně do německa dělá za T3 28 Euro/896 Kč. Stejnou cenu vám samozřejmě vydají v pokladně či rezervační kanceláři.

V Evropě se vyznačuje rozdělení lůžka na T3 - tourist (3 místa v odd.), D - Double (2 místa v odd.), SINGLE (1 místo v odd.)

Rezervaci doporučuji zakoupit předem, protože zrovna 352/353 má v obsazenosti výkyvy. V hlavní letní sezoně byste se nesvezl ani ve voze 2. třídy. A náhoda je blbec. Skupiny korejců jezdí celoročně. Navíc, SparNight nejde dokoupit u průvodce vozu !!!

Dále nevím, kde jste vzal, že na Pannonii jezdí v lůžku verbeš. Nikdy jsem si nevšiml.
registrovaný uživatel Hamster  mail  
21.11.2006 (19:24)  
to Kubze: Tak tomu se rika prisun aktualit. To nasazene se asi dalo cekat tak jak je popsano, jen bych se rad zeptal kam ta tri luzka pojedou? Nestudoval jsem razeni podle noveho JR, ale vim, ze relace Praha - Stuttgart uz nepojede???
registrovaný uživatel Kubze  mail  
21.11.2006 (19:18)  
takže:

- vůz má na druhé straně úplně stejné logotypy a to ve stejném pořadí.

- Lůžkem se bude dát zatím (viz níže) svézt nejlevněji od 59 Euro (Sparnight)

- Vozy budou přednostně nasazeny ne EN 352/353 (denně 3 vozy) a na NZ 378/379 (1 vůz). Na další destinace bych s ním zatím nepočítal. Na tyto dva výkony potřebujete 8 vozů (zatím je jeden, že ...). Celkově jich bude 12. Já osobně si myslím, že prvního půl roku se vozy jinde neobjeví.
registrovaný uživatel Hamster  mail  
21.11.2006 (19:16)  
to Rail-2005: Souhlas co se prepoctu kurzu tyce. Proto jsem tady uz zminoval, ze je vyhodnejsi zajit do CK CD a koupit si Spaarnight Praha - Frankfurt za cca. 1.500,- se vsim vsudy. Za ty penize se to da nejen pro sluzebkare..... Co se obsazenosti tyce, no nevim. Ja jsem zazil dny, na ktere jsem si rezervaci ani nemohl koupit, protoze nebyly - jasne, bylo to letni obdobi, kdy se nam zacinaji vlaky plnit organizovanymi zajezdy americkych nebo japonskych turistu. Ted to neni jen o tom SRN, ale napriklad se mi dvakrat za letosni leto stalo, ze jsem se nedostal do EC z Prahy do Vidne - cely vlak mela rezervovana cestovka.....
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
21.11.2006 (19:04)  
Jeden praktický postřeh - konkrétně v R 352/353 na/ze západ(u) nikdo na lůžku skoro nejezdí, a když už, jsou to víceméně služebkáři. Takže kapacita volná - z toho plyne, že kupovat si rezervaci předem v ARESu nemá smysl, navíc, když ty parchanti od ČD cenu rezervačních (nikov jízdních) dokladů pořád přepočítávají kurzem 32 CZK/EUR! Když přijdete a požádáte průvodčího, prodá vám to na místě za aktuální kurz, který je teď tuším 28,7 CZK/EUR.

A když je k zákazníkovi slušný, tak dokonce můžete jet v T2 nebo T1 za cenu T3 :-)
registrovaný uživatel Hamster  mail  
21.11.2006 (18:45)  
to Georgo: Osobne si myslim, ze to moc ovlivnit nejde uz i jenom proto ze tech luzek ve stejne relaci zase tak tolik nejezdi (prinejmensim luzek jedne zel. spolecnosti). Treba do SRN jede na 352/353 vzdy jen po jednom BC a WLAB do kazde destinece. Co ale ovlivnit jde je to, jestli pojedes v kupe sam ci s nekym. Treba do toho Frankfurtu se mi ani jednou nestalo ze by nas bylo v kupe vice. Nekdy to pruvodci da zadarmo, nekdy za penize (nejspis vzdy zalezi na tom kdo jede a kolik ma cestujicich), ale vzdycky to je s uctem, zadne soukrome "s.r.o."
21.11.2006 (18:31)  
Pripájam sa k Vláďovi 2 - nejaké nové značenie?

Inak priznávam, že som zatiaľ lôžkom necestoval, keďže som nikdy nemal vhodnú (alebo dostatočne dlhú) trasu, aby sa to oplatilo. Možno si ale nejakú naplánujem :) Zaujímalo by ma ale, či človek môže ovplyvniť, do čoho ho nasáčkujú - napr. na nočných rýchlikoch, kde jazdí WLAB aj WLABmee a oba idú moju trasu. Je to len otázka šťastia alebo sa dá vyžiadať konkrétny vozeň?
21.11.2006 (17:56)  
Rail-2005: Na Pannonii to je WLABmee(rekonstrukce Bmee), ne nový WLABmz.
21.11.2006 (17:13)  
Co to je za nový způsob označení vozu? Na nákladních vozech jsem to už viděl, ale na osobním to vidím poprvé.

Škoda, že ty rámy oken nejsou ve stejné barvě, jako zbytek vozu. U našich Bmz a Ampz se mi to velice líbí. Jinak souhlasím s názorem, že ten spodek vozu mohl být zakapotován. Určitě to ale bude dobrý vůz, který bude patřit k evropské špičce.
registrovaný uživatel Hamster  mail  
21.11.2006 (17:10)  
Je to tak. Bohuzel s tim ale asi nejde nic moc delat, protoze to je jen otazka poptavky a mnozstvi zakazniku...a v tom nemuzeme DB moc konkurovat ani v tech nejruzovejsich snech o svetle budoucnosti. Kazdopadne ty vozy vypadaji super a uz se na ne moc tesim, protoze ten posledni pocin rekonstrukce nasich luzek me teda totalne znechutil.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko