..: Vedení PARSu připouští nízkou kvalitu práce :..

Regionova Šumperk - Zažívají nebývalý rozmach, ale musejí se pouštět do tvrdé sebekritiky. Společnosti PARS Nova Šumperk se podařilo získat v uplynulých letech velké množství zakázek, které učinily z řadové opravny kolejových vozidel jednoho z nejvýznamnějších hráčů v českém železničním průmyslu, kvalita odvedené práce ale pokulhává. Kritika na adresu výrobků ze Šumperka dokonce zesílila natolik, že už si ji muselo připustit i vedení společnosti.

"Bohužel od počátku roku neplníme termíny v žádném sortimentu našich výkonů. Nejmarkantnější propad je u našeho nosného programu pro letošní a následující dva roky – modernizací jednotek Regionova," píše se v nepodepsaném prohlášení vedení firmy, adresovaném zaměstnancům. Projekt modernizace stovky jednotek řady 814 je historicky největší objednávkou ČD u PARSu, dvoumiliardový projekt je ale ve značném skluzu. Původní plán počítá ke konci roku 2006 s dodáním dvaceti jednotek, podle posledních zpráv je hotova jen jednotka s pořadovým číslem 12. První tři soupravy musely být během října a listopadu navíc vráceny výrobci k provedení rozsáhlých úprav. "Na počátku tohoto projektu byly skluzy způsobeny absencí technologické přípravy, kdy jsme stavěli jednotlivé skříně tak jako prototyp a nikoliv jako sériovou produkci," píše se v prohlášení vedení, které otiskl firemní PARS Magazín.

Kritika se týká i řemeslného zpracování

854 Vrzající interiér, silné rázy při jízdě či dokonce časté výpadky systémů nezbytných pro samotný provoz. I takové jsou postřehy těch, kteří se s jedním ze stěžejních vozidel marketingových akcí ČD svezli. Kvalita dílenského zpracování je tím nejčastějším, co se vozidlům z PARSu vytýká. Vedení proto vyzývá zaměstance, aby začali své úkoly plnit profesionálněji. "V této společnosti došlo k výrazným změnám, kdy už zákazník rozhodně netoleruje to, co dříve snad i vyhovovalo. Boj o spokojeného zákazníka by se měl stát základním mottem každého z nás, protože jen tak zajistíme budoucnost firmy a jistoty našim rodinám," píše se v nezvykle otevřeném vyjádření vedení. Má k tomu ale dobrý důvod, stížnosti zákazníků jsou totiž i na modernizace tramvají, rozpaky vzbudil i prototyp vozu řady 954, vystavený na CzechRaildays 2006 v Ostravě. I další významné projekty PARSu jsou v prodlení. České dráhy měly dostat do konce roku pět řídících vozů řady 954, zatím jsou hotovy jen dva. Obtíže a neplnění termínů provázejí i modernizace tramvají.

zdroj: PARS Magazín 09-10/2006


Honza Beránek / JTB | 17.11.2006 (16:56)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Služby Stavby a projekty Vozidla

Weitere aus ČR Moravskoslezský Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Space 
17.11.2006 (18:21)  
Bohužel se v dopise nic nepíše o motivaci zaměstnanců. Jestliže je jedinou motivací výzva vedení, tak se pro pracovníky v jejich přístupu vlastně nezmění vůbec nic :-(
xAnri05:
Z řad nezaměstnaných se často žádní zaměstnanci nikdy nestanou - buď skoro nic neumí, nebo mají problém s alkoholem, nebo (a to nejčastěji) vzhledem k sociální politice legálně pracovat prostě nechtějí.
Registrierter Benutzer xAnri05  mail  
17.11.2006 (18:07)  
... ale je taky pravda, ze jde o dost levnou rekonstrukci a ze kazda nova vyroba musi vychytat mouchy. Na druhou stranu ale prototyp 954 s neumele "zalatanymi" dirami na stresni casti v cele vozu je prasarna :(
A nakonec - kolem Sumperku a Zabrehu visi vsude plakatky typu "Pars shani zamestnance" a - nejsou lidi /i kdyz je tam slusna nezamestnanost/.
17.11.2006 (17:47)  
Je pravda, ža ty RegioNovy nejsou nic moc...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko