..: Zítra končí výluka na trati Ostrava Svinov – Opava východ :..
471, ŽPOpava - Ve středu 15.11. bude v pozdních večerních hodinách ukončena výluka na trati Ostrava Svinov – Opava východ. Železniční provoz, který byl přibližně 2 roky částečně omezen z důvodů modernizace a elektrizace trati, se vrací do normálu; spoje budou jezdit podle platného jízdního řádu a zrušena bude také náhradní autobusová doprava. Prvním vlakem, který by již měl jet v celé své trase, bude Os 3440 odjíždějící ve středu 15.11. z Ostravy Svinova ve 23:39 a přijíždějící do stanice Opava východ v 0:13 ve čtvrtek 16.11.2006. Další spoje již rovněž pojedou podle platného jízdního řádu v celé své trase.

Už i v Česku se začnou křtít vlaky

Elektrizace trati Opava východ – Ostrava Svinov od nového jízdního řádu, který vstupuje v platnost 10.12.2006, umožní Českým drahám nasadit na trať mimo jiné také nové dvoupodlažní klimatizované elektrické jednotky řady 471 City Elefant – z provenience ostravské ČKD Vagonky. Jedna souprava již nyní absolvuje zkušební jízdy na Ostravsku (pravděpodobně 471.024); od 10.12. pak budou tyto vlaky jezdit po celém rameni Český Těšín – Ostrava Svinov – Opava východ. První jednotku řady 471 předají České dráhy oficiálně do provozu v Moravskoslezském kraji 8.12.2006 s tím, že by tato jednotka měla být pokřtěna jménem města Opavy. V současnosti provozují České dráhy 24 jednotek řady 471 a to na příměstských tratích v okolí Prahy. Ještě dodjeme, že první jednotka pro Moravskoslezský kraj byla do PJ Bohumín dodána 13.11.2006 v dopoledních hodinách.

zdroj: Tisková zpráva ČD


Samir Lepara | 14.11.2006 (21:49)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel jiri 
15.11.2006 (15:49)  
je to hezké, ale ti co to vytvořili a zabezpečili přicházejí o práci.
registrovaný uživatel Qaws 
15.11.2006 (15:41)  
Elektrizace trati Opava východ – Ostrava Svinov od nového jízdního řádu, který vstupuje v platnost 10.12.2006, umožní Českým drahám nasadit na trať mimo jiné také nové dvoupodlažní klimatizované elektrické jednotky řady 471 City Elefant ------- to zní, jako by to nemohli nasadit i na jiných zadrátovaných tratích:))
15.11.2006 (11:31)  
Payus: Ale on ten název Ešus vše vystihuje - kromě toho, že to je třídílné a z hliníku to taky můžem vzít jako "E" protože to jezdí na elektriku a "šus" bo to jezdí rychle :-D
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
15.11.2006 (11:22)  
GC: no tqak vidíš...mě zase přijde vtipnější a přirozenější pro můj jazyk elefant. Je to na názoru
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
15.11.2006 (11:20)  
Nechci lézt Samlepovi do zelí,ale mám tady doplněk z Moravskoslezského dne starou několik minut pro ty,které tohle téma kolem 316-ky zajímá :
http://okresy.mojenoviny.cz/ostrava/zpravy/doprava_vlaky_vyluka_zh061115.html
registrovaný uživatel karel.f  mail  
15.11.2006 (11:07)  
Ještě dodjeme, že první jednotka pro Moravskoslezský kraj byla do PJ Bohumín dodána 13.11.2006 v dopoledních hodinách.
Tak tohle je asi nepřesné datum.
Mám snímek v PJ BOhumín už 10.11.2006
15.11.2006 (11:02)  
Ešus je a vždy bude ešusem...
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
15.11.2006 (10:54)  
Jacek: s některými věcmi prostě nepohneš...elefant je sice anglicky,ale je to dost chytlavé na to,aby tento pojem zlidověl(v polském příhraničí určitě).neumím si představit chytlavější český pojem.
s příponou city je to už horší a podle mě ji do názvu nacpali úplně zbytečně.
registrovaný uživatel Jacek 
15.11.2006 (9:14)  
Jakýkoliv český název nebo jméno bude lepší než City Elephant. Nevím proč všechno musí mít v názvu aspoň část angličtiny
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
15.11.2006 (8:28)  
Opava ještě není hotová...je tam zatím jen jeden perón,možná i část dalšího,ale čeká je tam pořádný cvrkot-takt od Ostravy,větve od Krnova,Hradce n./Mor.,Hlučína...no ještě to asi nebude to pravé ořechové.
Klidně ať křtí...nikomu to neublíží,pomůže to reklamě,a stejně každý bude mít na jazyku "elefanta"
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko