České Budějovice - Mokré listí na kolejích v sobotu způsobilo problémy několika vlakům na trati mezi Táborem a Pískem. Vlaky musely jet velmi pomalu, protože na trať padá listí, které klouže. Nemohly se rychleji rozjet, a tak nabraly zpoždění. Několik osobních vlaků, mezi nimi nová souprava Regionova nasazená právě v sobotu ve zkušebním provozu, mělo zpoždění asi 40 minut. Problémy vznikly na čtyřapůlkilometrovém úseku vedoucím listnatým lesem u obce Vrcovice, kde je stoupání. "Začalo pršet a foukat, takže na koleje napadalo listí a podkluzuje to," řekl Jiří Kafka z odboru osobní přepravy Českých drah.
Podle něj tato situace nastává na podzim pravidelně a nedá se jí zabránit. Podobné problémy měl ve čtvrtek i rychlík ze Salcburku do Prahy, který musel výrazně zpomalit kousek za Českými Budějovicemi. Kafka upozornil na to, že tři páry vlaků Regionova stejným úsekem dopoledne projely bez potíží. Sebevýkonnější souprava s možností si například podsypávat na koleje písek podle Kafky s touto podzimní obtíží nic nezmůže. Bývá to však smůla jen pro několik vlaků - když hromadami listí projedou a rozfoukají je, následující spoje už mohou jet běžnou rychlostí.
zdroj: Novinky.cz
Payus | 12.11.2006 (21:13)
Související zprávy
13.11.2006 (12:04)
Jo, za starych casu take republiku krizovaly prazdne vlaky, jen aby se vykazala cinnost...
13.11.2006 (11:30)
zdenda: Jezdí 141 i 451. Předislokováno bylo 5 Bobin. 1. prosince odjíždí první 451 do Prahy, zbytek v týden změny GVD.
13.11.2006 (11:23)
trochu off topic, sorry: jezdi na trati Olomouc-Nezamyslice rady 141 a 451...ted jsem cetl na k-reportu, ze tam prave radu 141 predislokovali...diky za info
13.11.2006 (10:41)
13.11.2006 (10:39)
mrkněte na babitron (10:39)...u Chebu stojí Os a má 1323 min.zpoždění.asi už všichni umřeli hlady :-)
13.11.2006 (8:57)
NicKON:ad.1,ad.2)přesně a výstižně.
13.11.2006 (4:54)
Za starších časů prý prošel borec s koštětem, zametl, a světe div se, docela často se stalo, že listí se na koleje nevrátilo. A za pár minut prosupěla parní lokomotiva s relativně malou adhezní hmotností a velkou náchylností ke smyku, díky tomu borcovi neuvázla s těžkým nákladním vlakem na širé trati a listí odfoukla dál od trati. A nikdo neříkal, že to nemá cenu, že to tam stejně vítr nafouká zpátky, tak se na to rovnou vykašle. Prostě se to udělalo a pomáhalo to.
13.11.2006 (4:39)
Pokud jde o ty dreziny nebo pochuzkare, tak mi to prijde zhruba jako narek nad tim, ze silnice na horach jsou (v situaci kdy fouka silny vitr a padl cerstvy prasan) zavate snehem...
Takze projde borec s kostetem a co? Za nim foukne a je to tam, kde to bylo...
Nebo je to s listim jinak nez se snehem a kdyz se omete, tak se jen tak nenavane?
Takze projde borec s kostetem a co? Za nim foukne a je to tam, kde to bylo...
Nebo je to s listim jinak nez se snehem a kdyz se omete, tak se jen tak nenavane?
13.11.2006 (2:45)
George_Couser: Sakra, ta zamračená dostala pěknou žíni. Už jsem tu nehodu radši zapomněl a když se na ty fotky koukám, tak vím proč.
13.11.2006 (2:03)
Jejda, spletl jsem si fotky...myslel jsem samozřejmě tyhle:
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice3.jpg
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice2.jpg
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice1.jpg
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice3.jpg
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice2.jpg
http://www.zelpage.cz/news/di_milotice1.jpg
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko