Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Zlín – Plnění priorit v modernizaci železniční infrastruktury a dopravy v regionu, které vyplývají z deklarace podepsané v roce 2005 mezi Zlínským krajem a Správou železniční dopravní cesty (SŽDC), hodnotili na společném jednání zástupci obou institucí. V rámci realizace jednotlivých záměrů deklarace bylo v kraji například v posledních dvou letech opraveno 9 železničních přejezdů za více než 70 milionů korun nebo při rekonstrukci výpravní budovy v Uherském Hradišti vzniklo díky městu parkoviště pro zhruba dvě stovky automobilů. Mezi priority obou stran pro další roky patří například rekonstrukce, zkapacitnění a elektrizace trati Otrokovice – Zlín a navazující etapy do Vizovic. Dále modernizace železniční stanice v Kroměříži, která by měla stát asi 485 milionů korun, nebo zapojení průmyslové zóny Holešov a elektrizace i zkapacitnění trati Kojetín - Hulín – Valašské Meziříčí. Zároveň budou pokračovat rekonstrukce dalších přejezdů a drobné technické úpravy tratí. Železniční síť ve Zlínském kraji zahrnuje 358 kilometrů tratí, 119 železničních stanic a zastávek. Osobní doprava je vedena téměř všemi významnými sídly a je dostupná pro 78 měst a obcí, což představuje 70 procent obyvatel.
zdroj:kr-zlinsky.cz/vismo/
Payus | 9.11.2006 (10:30)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.11.2006 (20:01)
ale s 341 by mohli něco dělat.jezdit v 810 po trati kde se může jet 80 není přijemné pro zadní části těla a navíc to pěkně háže.
09.11.2006 (19:33)
Payus: máš recht, špatně jsem se vyjádřil. Neupřednostňuji opravu Luhačovic před Zlínem. Samozřejmě je potřeba Zlín - Otrokovice opravit co nejrychleji. Poukazoval jsem na náročnost opravy, kdy mi přijde levnější a jednodušší udělat "koridor" do Luhačovic (ze St.Města) než do Zlína (z Otrokovic). Koneckonců proč by nemohly být realizovány obě opravy a navíc propojení z Luhačovic do Zlína. :-)))
09.11.2006 (19:13)
paolo: Zlín je metropole kraje,tak myslím že ty peníze se na to najdou (kraj,město,SŽDC,ČD,...) realněji,než na Luhačovickou "větev"
09.11.2006 (18:52)
paolo: Na křížení s trolejbusy jsou navrženy mimoúrovňová křížení. Myslím, že česká norma nové křížení el. vlak x trolejbus neumožňuje, ani v Česku v reálu myslím není, ale jinde ve světě to běžně funguje, např. v Prešově.
09.11.2006 (18:47)
Zlín střed je totálně nepřipravené na větší nápor. Chybí u něj napojení na MHD, v tom připomíná Svinov. Navíc dvoukolejka přes křižovatku v Otrokovicích...neumím si to dost dobře představit. Další: mohou trolejbusy úrovňově křižovat elektrifikovanou dráhu? Nebo se bude muset stavět všude podjezd/nadjezd?
Jako jednodušší bych viděl rekonstrukci trati do Luhačovic. Samozřejmě s elektrikou. Ale o tom snad ještě nikdo neuvažoval.
Jako jednodušší bych viděl rekonstrukci trati do Luhačovic. Samozřejmě s elektrikou. Ale o tom snad ještě nikdo neuvažoval.
09.11.2006 (17:00)
Doufám, že tento úsek bude co nejříve elektrifikován, zdvoukoleňěn a že do Zlína pojede daleko více vlaků...... (1Ex z Prahy vážně nestačí....)
Jen se chci zeptat dá se už někde koupit JŘ 06/07???
Jen se chci zeptat dá se už někde koupit JŘ 06/07???
09.11.2006 (16:48)
priorita je zelektrifikovat úsek Otrokovice-Zlín.Chtějí Zlín napojit na koridorovou sít bez přepřahů.jestli bude dvoukolejný v brzké době je ve hvězdách,stejně jako chybějící trat na Polanu.Budou muset taky kapacitně přizpůsobit nádraží Střed.ve stávající podobě by nějaký taktový "frkot" asi určitě nestíhali
09.11.2006 (15:13)
oecityman: díky za opravu, ty dva tunely jsem jaksi zazdil :(
a tou vlakotramvají jsem myslel vozidlo na 3kVss, jezdící po zdvoukolejněné a elektrifikované trati. ta KT8 je síš jako insipirace - jeden vnitřní prostor, stanovišťě strojvedoucího na obou koncích, kapacita 200-250 lidí, výška podlahy shodná s výškou nástupiště atd...
a tou vlakotramvají jsem myslel vozidlo na 3kVss, jezdící po zdvoukolejněné a elektrifikované trati. ta KT8 je síš jako insipirace - jeden vnitřní prostor, stanovišťě strojvedoucího na obou koncích, kapacita 200-250 lidí, výška podlahy shodná s výškou nástupiště atd...
09.11.2006 (13:24)
Vice info o zkapacitneni trati Otrokovice-Zlin-Vizovice-Valasska Polanka najdete na http://www.kr-zlinsky.cz/vismo/dokumenty2.php?ID=510773
09.11.2006 (13:20)
Kocourek jiri: a co ty dva tunely???
problem stojici verejne dopravy se tyka pouze mhd provozovane DSZO s.r.o. ,tramveje by to nevyresily...spise ta zdvoukolejnena elektrifikovana trat do Zl. s naslednym napojenim na tr.280 jak tady psal Libouš...
problem stojici verejne dopravy se tyka pouze mhd provozovane DSZO s.r.o. ,tramveje by to nevyresily...spise ta zdvoukolejnena elektrifikovana trat do Zl. s naslednym napojenim na tr.280 jak tady psal Libouš...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko