..: Budoucnost tratí 164 a 165 :..
Ilustrační fotoKadaň - Dne 9.12.2006 vyjede na koleje z Kadaně města do Kaštic poslední vlak ČD a pod výhradní taktovkou Ústeckého kraje. V regionu Vilémovska totiž probíhají intenzivní přípravy na vytvoření nového dopravního systému v režii sdružených obcí. Bude se jednat jak o dopravu železniční, tak i autobusovou. Tento systém dopravy bude provozován způsobem, který bude vyhovovat jak organizátorům dopravy, tak i obyvatelům a návštěvníkům tohoto zajímavého kraje. Vznik nového dopravního systému byl podnícen vytrvalým nezájmem ze strany Krajského úřadu a neprofesionálními zásahy do jízdních řádů v regionu, s následným zhroucením systému veřejné dopravy. Dalším důvodem ke vzniku dopravního systému je, že Vilémovsko připravuje k realizaci několik významných projektů v rámci turistického ruchu. Pro zúčastněné obce je nepřijatelné, aby přidělené prostředky přišly vniveč jen proto, že se návštěvníci nebudou schopni do oblasti dopravit. I přes mnohé intervence bude díky velké nechuti ČD a kraje provoz na tratích 164 a 165 zastaven do doby, než se zúčastněným stranám podaří vyřídit všechny náležitosti ohledně budoucího provozu Doupovské dráhy.

zdroj: mesto-kadan


Payus Poslat mail autorovi | 7.11.2006 (19:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel dotace 
10.11.2006 (6:50)  
Venca Burgán:Soudruhu,napsal bych Duškovátko,ale to bych soudruha předsedu urazil,ten dokáže komunikovat přece jen na podstatně vyšší úrovni než vypatlanej idiot jako ty.

Pokud mě admi. vyhodí,tak mě to bude hrozně mrzet,že se nebudu moct bavit s takovým úžasným odborníkem na dopravu.
09.11.2006 (22:16)  
Venca Burgán: tak to ju!!!
09.11.2006 (19:58)  
To Dotace:Bohužel Šulcátko ty jsi stejně mimo jako p.Šulc a jeho moudrý rádcové např.Jeřábek,Franc a další.Admin.by ti měl zakázat vstup na tento veb.Tvoje činnost rovná se funkcí odporného hmyzu,nevíš o dopravě nic a máš hubu plnou keců.A jsi zachlcenej kydama z ODS.Prostě zalehni do nory a knuč.
registrovaný uživatel dotace 
09.11.2006 (13:30)  
AD6360:Vy tu přímo lžete.
Nevím o tom ,že bych prosazoval zastavení os.dop.na 164!!
Mohl by jste mi dát odkaz,kde jsem něco takového napsal?

Vím,že jsou některé tratě méně využité(děkuji za poučení,VY,jenž všemu rozumíte) a nejsem zastáncem ani odpůrcem zastavení dopravy na 164ce.
Jediný co mě zajímá je,jakým stylem chce KDS dopravu v dané oblasti provozovat a financovat.

Pokud je pan Šulc občas mimo,(jakože někdy bohužel ano)tak Vy si s ním můžete podat ruku a pak se společně stavět na hlavu.
09.11.2006 (12:27)  
Na trati 164 se znovu bude určitě i kdyby se Śulc a Dotace na hlavu stavěli :o). Zatím je jen otázka v jakém rozsahu a v jakém režimu.
09.11.2006 (12:20)  
6360: Tak tak. Jenom bych dodal, pokud tuto trat zrušej, tak silně pochybuju o tom že se tam v budoucnu provoz vrátí to samé platí o trati 095 s ostatními. Na trati 121 se už vlaky v životě nerozjedou.
09.11.2006 (11:47)  
Ale kraj tvrdí něco jiného ... Pan Jeřábek je totiž teoretik, který si přečetl různá fóra a tvrdí, že vlak lze nahradit autobusem a vyjde to levněji. Jenže když je v jednom vlaku až 80 cestujících, tak ... Přiznejme si, že úředníci rádi čtou takové bláboly jako píše pan Dotace, protože ani oni, ani pan Dotace v příslušných krajích nikdy nebyli a když byli, tak na skok a nemají ponětí, jak se tam žije a co lidi potřebují. Jenže protože lidé jako pan Dotace jsou sebevědomí, tak každého, kdo to někde náhodou zná, označí za nesvéprávného šotouše, protože podle nich chtějí zachránit železnici za každou cenu. Jenže jeho veličenstvo Dotace už neví, že konkrétní železnice je třeba pro chod určitého regionu životně důležitá, protože když tam jede on, zrovna ve vlaku nikdo nejede, ale už si nevšimne, že v ostatních vlacích je pomalu narváno. Podle zkušeností je trať 164 víc využitá, jak tratě 140 z Klášterce do Ostrova nebo trať 160 z Podbořan do Žatce.
09.11.2006 (11:16)  
No já nevim, ale ten vlak na obrázku podle mě je docela dost využitej, tomu bych neřekl neobsazenej.
09.11.2006 (10:04)  
Podrobněji k projektu lokálek a okolí je tady http://konzultacni.dopravni.net/reference_vil.html a v přiložené prezentaci.
Možná velikým překvapením pro pana Dotace bude, že KDS se zabývala také autobusy :o)
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
08.11.2006 (22:17)  
dotace:dle mě má trať 121 minimálně alespoň turistický potenciál, viz hrad Okoř nebo údolí Zákolanského potoka, takže alespoň víkendová doprava by určitě nebyla na škodu a navíc je to trať do Slaného, takže třeba takové přímé vlaky do Slaného by nebyly na škodu, přestupovat v Kralupech může být docela otrava, zejména když člověk stejně směřuje do západní části Prahy...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko