..: Internetové stránky Railtrans v novém :..
Sokolov - Společnost Railtrans inovovala své internetové stránky (naleznete je zde). Změny se týkají grafické úpravy stránek, vytvořeny byly také 3 jazykové modifikace (česky, německy, anglicky). Na stránkách se mohou návštěvníci dočíst o charterových jízdách, o regionálních vlacích RTregio, o dálkových vlacích RTexpress (doposud ovšem nefukční) a dalších zajímavostech o společnosti. Přidána byla již i reklama na novinku, kterou Railtrans rozjede od nového JŘ - tedy RTexpress, ve které figuruje i Dispolok od Siemensu.

Ve čtvrtek 2.11.2006 byla spuštěna také nová internetová prezentace konkurenční společnosti - ČD Cargo. Nově zpracované stránky věnované nákladní dopravě najdete zde.


CSPSV | 3.11.2006 (21:21)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
08.11.2006 (21:53)  
No mě teď i Railtrans funguje normálně... Asi to byla zatěžkávací zkouška.
08.11.2006 (18:54)  
Vyrusak: No i kdyz to byly weby pomerne malych firem, tak zadny se nenatahuje tak zalostne pomalu jako web RT:) Ano, tri z nich maji pomerne klasicky design, bylo to totiz zadani od zakaznika, s tim se neda nic delat. Graficky mi RT web nevadi, je vcelku uchazejici, kritizoval jsem obsah a pomalost ancitani (tedy asi lennost zmenit hosting, kdyz vidim, ze to nestaci, i kdyz popravde mozna jejich web zahltili jen ctenari Zelpage dikz onomu clanku). Kritika tedy smerovala na poddimenzovany hosting, pomerne malo informaci o forme i o nabidce (nemyslim jen RT express) a hlaven podivne formulace textu (z hlediska stylistiky naprosto udesne). Kdyz uz web rpestavuji, tak jen nenakopiruji stary text do noveho havu,a le rovnou ho i zkontroluju a preformatuju tak, abz lepe odpovidal novemu designu. Viz treba viridium, kde jsem predelaval a upravoval plno textu, aby jejich stavajici a novi zakaznici meli vycerpajici informace o sluzbe a nabidce. Nerikam, ze to RT musi zmenit, je to jejich vec. Jen mi to na firmu, ktera se snazi o prorazeni priapdne trosku nemastne neslane. No uvidime cim nas prekvapi web RT expressu.
07.11.2006 (13:45)  
Programově tomu nerozumím, ale graficky teda nic moc (až na www.activo.cz). Příjde mi to na jedno brdo právě s RailTransem. Nehledě na to, že píšete o webu, jako by to byl web RT expressu. Web RT expressu ale prej odstartujou 30.11. - viz. http://www.rtexpress.cz. Tam taky čekám na víc informací. Navíc mi to o čem se bavíme připadá jen jako grafická rekonstrukce toho co dávno měli.
Hodně bych se taky divil, kdyby poskytovatele hostingu nezměnili.
07.11.2006 (11:42)  
Nemachruji, ani to nebylo mym zamerem. Pokud to tak vyznelo, tak se omlouvam. Narazel jsem na dost podivne slovni obraty na jejich strankach a na pomerne skoupe informace. Chapu, ze vzhledem k tomu, ze provozuji hlavne nakladni dopravu, tak jim takovato prezentace staci, nicmene pri zameru poustet na koleje svuj expres bych ocekaval vetsi snahu o propagaci sveho jemna a vycerpavajici informace. Je jasne, ze kazdy dela jen takovy web, jaky se mu vyplati, nicmene takto pomaly a jednoduchy web by se hodil spise k male firmicce a ne k nekomu kdo se snazi prosadit na zeleznicnim trhu s produktem v osobni doprave. A kdyz me chcete zdrbnout, tak nedokoncene je treba www.activo.cz a dokoncene treba www.viridium.cz www. sportcentrumhelena.com www.akmch.cz http://klub.kosmo.cz a www.hittenismorava.cz (ted prave resim problem s hostingem, protoze kdyz vidim, ze zakanzikovi web blbne, tak pryc na jiny hosting).
06.11.2006 (18:01)  
Mě teda příjde, že zas tak bez informací nejsou. Jízdní řád jejich RTregia, možný slevy, nabídka Carga. Třeba víc informací ven dávat nepotřebujou. Víc toho rozhodně čekám od RTexpressu a je teda fakt, že ten server je dost úděsnej, ale předpokládám, že s tím něco udělaj.
Navíc mi tahle zpráva příjde jako nějaký machrování. Tak nám něco ze svých prací ukaž, ať se do Tebe taky můžem pustit.
06.11.2006 (14:19)  
No tak se stalo presne to ceho jsem se bal. I novy web stoji za prd. Ja to fakt nechapu, to je nejaka tisicovka rocne za slusny hosting pro Railtrans takovy problem? Pripadne 10 tisic za slusne udelane stranky? Stranky obsahuji minimum uzitecnych informaci (pro zakaznika i zvedaveho fandu), vicemene jde jen o plky, navic vetna stavba odpovida zakovi pate tridy. To si nemuzou zaplatit copywritera? Web porad pusobi silne amatersky, pritom kvalitnejsi by nebyl nijak extremne drahy, navic investice do nej by se zajiste vratila. Fandim Railtransu, ale za takovy web bych se jako jeho tvurce stydel (preci jenom nejakej ten patek weby delam). Nejde ani tak o grafiku, ale spis o obsahovou cast, prece smyslem webu je poskytnout informace, coz web Railtransu moc dobre necini.
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
05.11.2006 (12:20)  
Také nechápu proč si všichni stěžují.... Koukněte na stránky SA jsou tragické.....
05.11.2006 (11:56)  
Pro vysvětlenou:různá doba přepravy z místa A do B je způsobena kudy se zásilka přepravuje,protože existují dodací lhůty,kdy dopravce se zavazuje zásilku přepravit včas(DL neplyne o nedělích a o svátcích).Jenže ty dodací lhůty se prodlužují přes vyjmenované uzly tj.Děčín,Ústí nad Labem,Praha,Plzeň,Brno,Ostrava o 12 hodin za každý uzel,dále potom 0 24 hodin po vyjmenovaných tratí SPP-příloha 3(za každou trat).Tyto informace nejsou nijak tajné a přepravci je znají.Je jen na nich kudy se zásilku rozhodnou při splnění stanovených podmínek přepravit.Dodací lhůty je dobrá věc,protože při překročení lhůt dopravce vrací část z dovozného.Jen bych je trošku upravil.
registrovaný uživatel Aktuell  mail  
05.11.2006 (8:43)  
Zaosai: Ústí-Liberec ale taky za 16 hodin, ono jak kdy a jaká trasa.
registrovaný uživatel Bobr 
04.11.2006 (21:53)  
Space: Na dopravní fakultě Univerzity Pardubice je zpracováno několik prací týkající se "noční skoku", tzn. že by ČD cargo přepravovali nočními spoji. Například jeden den naloženo v Chebu, druhý den ráno vykládka na Ostravsku. Určitě mají mnoho prací na téma urychlení nákladní dopravy, ale nikdo je nechce uvést do skutečnosti.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko