..: Rozhovor s panem Šimralem ze společnosti Railtrans :..

Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.

Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?

Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:
1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký

Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?

Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.

Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?

Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.

Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?

Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.

V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?

Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.

Děkujeme za rozhovor.


CSPSV | 20.10.2006 (9:32)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Rozhovory

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
20.10.2006 (16:24)  
No ono je docela dost blbé,když musíte živit zaměstnance a firmu když nedostáváte za nic peníze.Když jim stát nedal rok na provozování vlaků R.A v tom libereckém kraji to soukrmníci moc dobře věděli ,,řači od toho utekli".
registrovaný užívateľ M 
20.10.2006 (16:05)  
Cisla - a jaky je rozdil jestli CD jezdi zadarmo nebo za penize? Jejich rozpocet je defacto soucat statniho rozpoctu. Mluvit v jejich pripade o "jezdeni zadarmo" neni zcela na miste...

Pokud je to tak spatne, tak proc to teda CD delaji? Proc se rvou o kazdou trat?
20.10.2006 (15:54)  
Trošku nemůžu souhlasit z ,,rackem" protože ČD sice dostanou ztrátu zpět ale po jaké době minulý rok jezdili skoro rok zadarmo protože stát ani kraje neplatí jak by měli.Tak bych chtěl vidět kolik dopravců by vydrželo jezdit skoro rok zadarmo.Např na výběrové řízení na tratě LIBEREC-HARRACHOV a TANVALD-ŽELEZNÝ BROD se hlásili ČD,CONNEX,RAILTRANS.Nakoncec přišli na zasedání v libereckém krji jen ČD.Protože i konkurenti pochopili že to v této zemi není tak jednoduché provozovat lokálku jak u západních sousedů.Protože konkurenti nikdy rok zadarmo jezdit nebudou.
20.10.2006 (15:31)  
Predpokladam Ex. Je to bez priplatku a bude se to jmenovat RT Express:) I kdyz i IC je mozne. Nebo, ze by jen R?:) Neni to tak trosku, tedy do urcite miry, jedno? Alespon pro cestujici.
20.10.2006 (15:03)  
V jaké kategorii vlaků to bude vedeno? Ex, IC?
registrovaný užívateľ M 
20.10.2006 (14:56)  
Nemyslel jsem to zas az tak vazne:-)
registrovaný užívateľ Mibe 
20.10.2006 (14:25)  
Prodej jizdenek a rezervaci by mohl byt realizovan napriklad pres terminaly Sazky (podobne jako vstupenky do Sazka areny). Jiste se Sazkou by se spoluprace dohodnout dala...
20.10.2006 (14:23)  
M. Omlouvám se za slovo dokonalé v mém předchozím příspěvku, ostatní platí. Railtrans má již licenci na provozování drážní osobní dopravy - proto nemá další legislativní překážky ve vstupu na trh, nemá-li překážky, může lehce konkurovat.
registrovaný užívateľ M 
20.10.2006 (14:16)  
Dokonale trzni prostredi tam rozhodne nevladne, ale to je jedno:-)
20.10.2006 (14:14)  
Zdenda, Peter99: O vyzobávání rozinek nelze mluvit. Rozinkami je dotovaná doprava, neboť firmě zajišťuje existenci v každém případě. Prokáže li dopravce v dotované dopravě ztrátu, je mu uhrazena + přiměřený zisk. V dálkové nedotované dopravě funguje dokonalé tržní prostředí - neodhadne-li dopravce nabídku a poptávku včetně ceny, vede to k jeho krachu. Jsou-li podle Vás toto rozinky, tak jsou zasloužené tvrdou prací vedoucích pracovníků.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko