..: Vykolejení nákladního vlaku v Děčíně :..
IlustračníDěčín - Při vjezdu do žst. Děčín východ dnes v 01:43 hod. vykolejil nákladní vlak vezoucí nové automobily, nikdo nebyl zraněn. Provoz na trati je přerušen. Informoval o tom mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Příčinou nehody je podle prvních odhadů technická závada na výhybce, vlak měl 18 vagonů, z nichž šest podle Neusara vykolejilo a auta popadala. Škoda vznikla na devíti vozech značky Octavia a Fabia. Vlak vyrážel ze stanice Mladá Boleslav a mířil do Německa. Jeden vagon zůstal podle Neusara ležet na trati, proto nelze odhadnout, kdy bude provoz obnoven. V místě je zavedena náhradní autobusová doprava. Odhadovaná škoda na železničním svršku činí 2 mil. Kč a zhruba 10 mil. korun na nákladu. Úsek trati Děčín - Boletice by měl být uveden do provozu v dnešních večerních hodinách.

Aktualizováno 17.10.2006 v 19:45 hod.

Vykolejený nákladní vlak se 180 osobními automobily značky Škoda směřující do německého Gössnitzu, se nepodaří odstranit do dnešní půlnoci. Na odstranění vykolejených dvoudílných plošinových vozů míří další technika z Plzně. V průběhu zítřejšího dne bude dopravu na trati mezi Ústím nad Labem Střekov a Děčínem východ zajišťovat NAD. Po celou dobu odstraňování následků nehody je vlak pod dozorem Policie ČR, aby nedocházelo ke krádežím.

zdroj: aktualne.cz, Tisková zpráva ČD


Kaloon | 17.10.2006 (9:06)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel mira 
17.10.2006 (21:56)  
Abych to tedy uvedl na pravou míru bylo spočítáno že vozidlo TIR platí průměrně 0.7 Kč/km při jízdě po dálnici, při jízdě po komunikacích I.,II.,III. třídy ani korunu.Takže využívá 99% silniční sítě zadarmo. Naproti tomu se na železnici bez jakékoliv možnosti objetí platí za jeden vozový km průměrně 10Kč. Že se v některých případech někteří zaměstnanci nesnaží získat nové zakázky je věc druhá.Na toto téma byla diskuze na http://dopravni.net/view.php?cisloclanku=2006092502
registrovaný uživatel Shalomek  mail  
17.10.2006 (21:38)  
Ilustrační fotka u textu pochází z mého fotoaparátu. A já se za ni nestydím. Takže, doplním adminy zapomenutý údaj, Foto PRÁVO Milan Vojtek :o)
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
17.10.2006 (17:57)  
asi podraží jízdné...čd se to přece nějak musí rentovat. je to pár mega a kde jinde by to zadlužené ČD měly vzít '-)
17.10.2006 (16:25)  
1.Nesouhlasím mrtvý gumokol,dobrý gumokol.Samotní železničáři hojně využívají vlastní automobil,i žel.fandové,jak by jinak dojížděli z odlehlé vesnice za prací.
2.Tak to vypadá,když finance do žel.dopravní cesty nejdou.Ačkoliv se tu nepíše,že to zavinil zaměstnanec. nějakou chybou,tak dámy z RCP na někom nenechají suchou niť.
3.Dodací lhůty jsou přepravní(slouží pro uzavření přepravní smlouvy) 12hod a dopravní(pro přepravení zásilky) 24hod.V některých případech se prodlužují např.jízda přes uzly.Cena dle TVZ(tarif vozových zásilek)Výpočet podle hmotnostního stupně,tarifní vzdálenosti atd...
4.Mýtné snížení kamionů nepřinese,pro dopravce/prepravce je u nás levný benzín,stravování atd.Z tohoto pohledu by navržované sazby mohly být vyšší!








registrovaný uživatel waszyn 
17.10.2006 (15:29)  
Docela odvazne srovnani. A kolik si myslite ze 1 nakladni vlak uveze nakladu? Tolik kolik se vleze do 1 kaminonu? Rekl bych ze ponekud vice.
Chtel jsem svym prispevkem naznacit, ze pokud si nekdo mysli ze zdrazovanim dopravni cesty pro kamiony dela neco pro ekologii nebo presun na zeleznici ze je to blbost. Zeleznice muze konkurovat pri preprave urcitych komodit kamionum uplne hrave, ale to by tam nesmeli sedet nahore takove hovada jako u CD,kteri znaji podnikani tak max.jako cinnost odporujici socialistickemu zrizeni.
Kdyz se bude zdrazovat autodoprava, jedinym vysledkem bude ze se zdrazi vse co se ji premistuje.
Drahy urcite po zavedeni myta cekaji na nove zakazniky ale rekl bych ze cekaji marne. Dodaci lhuta 500 km 2 dny a podobne vydobytky zeleznice nikoho dneska nezajimaji.
registrovaný uživatel Bovlk 
17.10.2006 (14:30)  
Mira: To byste to ale musel prepocitat na tunu nakladu. Jinak to nejde porovnavat. Jestli vlak plati 70Kc/km, tak to jako vlak s kolika vagony?
registrovaný uživatel mira 
17.10.2006 (14:09)  
Waszyne, politika ČD není sice nějak extra,
ale myslím že když nákladní vlak zaplatí asi 70Kč/km a kamion zatím tak okolo
0,70Kč/km( při koupení roční dálniční známky
za 14 000,- a při ujetých 20tis km po dálnicích )je jasné který druh dopravy je zvýhodňován a ČD s tím asi nic nenadělají.
registrovaný uživatel waszyn 
17.10.2006 (10:14)  
Kdo si myslí že mýtné ve schválené podobě něco vyřeší se dost mýlí. Těch 10mld.výnosu tak možná stěží pokryje opravy vedlejších komunikací, po nichž budou placené úseky objíždět lokální dopravci, nejvíce se těším na zásobování Prahy z logistických center u D1 a D5, nedělám si iluze kudy se bude jezdit že. Počet tranzitů přes republiku se nezmění, pořád budeme nejlevnější. Zdražováním autodopravy se to zboží na železnici fakt nedostane, pes je zakopaný úplně někde jinde, řekl bych v tragičnosti obchodní politiky ČD.
17.10.2006 (9:46)  
Hm,myslím,že Škodovku to vůbec neodradí od přepravy aut po železnici.Na železnici je nehoda jednou za čas,podívejme se kolikrát nabourá kamion.Skoro každý den.Nehledě na to,že až bude mýtné,tak bude kamionová doprava zase o něco dražší.Zkrátka,není to dobrá zpráva,ale to se někdy stává.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko