..: Desiro Mainline od Siemensu :..

Jako naprostou novinku představí v brzké době společnost Siemens nový koncept vlaků Desiro Mainline (ML), určených jak pro příměstskou, tak i expresní dopravu v regionech. Nejdůležitějšími znaky nového projektu jsou flexibilita uspořádání vozidla a výběr z dvou až čtyřvozových vlakových jednotek, které nabízí 120 až 384 sedadel pro cestující. Vlaky mohou být dodávány pro všechny stávající napěťové systémy – od stejnosměrného 1,5 kV až po střídavý 25 kV, případně i s dieselelektrickým pohonem. Vložené vozy vlaků Desira ML bude možné kdykoli variabilně do souprav zařazovat či naopak. Výšku nástupního prostoru a podlahy lze vybrat z několika možností, konkrétně 600, 800 nebo 1000 milimetrů nad temenem kolejnice. Variabilní je rovněž počet dveří a měnit jej lze dokonce i po dodání vlaku. Téměř jako samozřejmost už bude možnost různého uspořádání sedadel, které lze dodatečně upravovat a reagovat tak maximálně flexibilně na požadavky provozovatelů dopravy.

zdroj: Železničář, foto: Železničář


CSPSV | 8.9.2006 (15:34)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


10.09.2006 (11:49)  
S x44 vyrukovaly před časem ČD. Místo toho "x" lze dosadit jakékoliv číslo dle značení trakcí, z čehož vyplývá, že "to" mělo být vzhledově téměř shodné. Jak je na tom projekt teď nevím, ale předpokládám, že to zůstalo na mrtvém bodě, protože prachy.
09.09.2006 (10:58)  
To už tu bylo před lety-INTEGRAL a dopadlo to neslavně. Co to je to x44?
registrovaný uživatel fTo 
08.09.2006 (21:46)  
Snad jeste k tomu dodat, ze Vmax nekde u 160 ... je levnejsi "zrychlovat" pomalejsi vlaky, nez "zpomalovat" rychlejsi. Jinak o takovem to vlaku uvazuje pan Jancura. Otazka je, za jak dlouho se to udela, kdyz je to teprv na papire.
Jinak brzkou dobou predpokladam Inno trans...
08.09.2006 (20:06)  
Georgo: myslim, ze ne, takovy prebytek vykonu mit nebude
08.09.2006 (19:33)  
Koncepčne sa to trochu blíži projektu x44 u ČD - s tým, že ten u Siemensu sa zrejme aj bude realizovať.
Myslíte, že by šlo zostaviť 4-vozovú jednotku, ktorá by mala na jednom konci povedzme dvojsystémový elektrický pohon a druhom diesel, čím by sa na niektorych tratiach predišlo preprahom? (tak tuším uvažovali aj v ČD)
Ale aj ako čisto elektrická alebo dieselová bude určite zaujímavá.
registrovaný uživatel milan 
08.09.2006 (16:52)  
spíš německá jednopatrová 675, škoda, že k její výrobě asi nedojde:-(
08.09.2006 (16:38)  
Takovej modernější žabotlam :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko