Jako naprostou novinku představí v brzké době společnost Siemens nový koncept vlaků Desiro Mainline (ML), určených jak pro příměstskou, tak i expresní dopravu v regionech. Nejdůležitějšími znaky nového projektu jsou flexibilita uspořádání vozidla a výběr z dvou až čtyřvozových vlakových jednotek, které nabízí 120 až 384 sedadel pro cestující. Vlaky mohou být dodávány pro všechny stávající napěťové systémy – od stejnosměrného 1,5 kV až po střídavý 25 kV, případně i s dieselelektrickým pohonem. Vložené vozy vlaků Desira ML bude možné kdykoli variabilně do souprav zařazovat či naopak. Výšku nástupního prostoru a podlahy lze vybrat z několika možností, konkrétně 600, 800 nebo 1000 milimetrů nad temenem kolejnice. Variabilní je rovněž počet dveří a měnit jej lze dokonce i po dodání vlaku. Téměř jako samozřejmost už bude možnost různého uspořádání sedadel, které lze dodatečně upravovat a reagovat tak maximálně flexibilně na požadavky provozovatelů dopravy.
zdroj: Železničář, foto: Železničář

Jinak brzkou dobou predpokladam Inno trans...
Myslíte, že by šlo zostaviť 4-vozovú jednotku, ktorá by mala na jednom konci povedzme dvojsystémový elektrický pohon a druhom diesel, čím by sa na niektorych tratiach predišlo preprahom? (tak tuším uvažovali aj v ČD)
Ale aj ako čisto elektrická alebo dieselová bude určite zaujímavá.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage,
- Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.
