..: Ochránci spotřebitelů kritizují drahé telefonické informace DB :..
Hamburk – Ochránci spotřebitelů kritizovali drahé telefonické informace u DB. Karl-Peter Naumann ze Svazu cestujících „Pro-Bahn“ sdělil, že slýchávají spoustu stížností na extrémní poplatky za službu, které mohou vystoupat až ke 3 Centům za sekundu. Mnohdy je potřeba zaplatit i 5 € za objednání jízdenky. Tiskový mluvčí DB Achim Strauß toto odmítnul s tím, že po 10 až 15 vteřinách se poplatky znatelně snižují a za telefonickou rezervaci zákazník tak zaplatí v mnoha případech jen 1 €. ČD využívají pro svou informační linku předvolbu 840, za což by měl zákazník uhradit běžný tarif.

zdroj: Bahnnews


CSPSV | 8.9.2006 (15:27)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci


09.09.2006 (19:29)  
No když při čekání na "suvenýrový" štemplík čekám ve frontě a sleduji, jakým způsobem se zákazník vyptává na přepážce v Reisezentru DB na spojení a pak medituje nad tím, kterým vlakem má jet, např. s ohledem na rezervaci, resp. kňourá, že "nejlevnější" spojení znamená tři přestupy, což trvá taky 5 minut. A když se stejně tak se chová, získává-li informace po telefonu, pak se nemůže divit, že telefonická informace je drahá …

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko