..: Lokomotiva se vydala na testy :..
ČD 380 Plzeň - Brány plzeňské Škodovky opustila včera první z dvaceti nových třísystémových lokomotiv řady 109E, určených pro České dráhy. Zatím ale nesměřovala na koleje. Jednalo se o třináctitunovou karoserii, která zhruba po dobu 2 měsíců absolvuje ve VÚKV Cerhenice statické zkoušky pevnosti a namáhání skeletu a použitých materiálů. Přepravu karoserie provedla specializovaná firma po silnici.

Výběrové řízení na dodávku lokomotiv vyhrála Škoda Transportion v roce 2004. Stroje předá ČD do tří let.
Dokončeny jsou hrubé stavby skříní pro 2 stroje, podvozkové rámy a hlavně zátěžovými zkouškami už prošly trakční motory ze Škody Elektric.

Doplnění : První lokomotivy opustí škodovácké výrobní prostory v příštím roce, další vozy obdrží zákazník v letech 2008 – 2009.
Informace s fotografiemi také ZDE


Zdroj : Deníky Bohemia , ŠKODA Holding, a.s.

oliva Poslat mail autorovi | 5.9.2006 (16:09)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Plzeňský ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
06.09.2006 (16:25)  
Semík: Myslim si, ze na takove "hratky" je cas az bude masinka dokonale vyzkousena a prozkousena. Podle toho co jsem slysel bude muset mit masina schvaleni pro provoz v okolnich statech.
registrovaný uživatel Semík  mail  
06.09.2006 (15:33)  
No s tím překonáváním rekordu to vidím bledě. V Cerhenicích to asi nepůjde, tam je omezená rychlost a jediný úsek mezi Brnem a Břeclaví je na max 250km/h. Těžko můžeme očekávat, že Němci u sebe nechají jezdit vozidlo, které nemá žádný průkaz způsobilosti.
06.09.2006 (15:04)  
Sample: Právě proto to reálně vidím. Však to známe, čím chudší stát, tím nákladnější a velkolepější oslavy vůdců... :-D
06.09.2006 (15:02)  
Byla by to sradnda, ale je to nerealne v zremích, kde je rychlost 160 považována za luxus.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
06.09.2006 (7:14)  
Luxian: Pokud se budeme bavit pouze v rovine teorie tak utok na rekord by mozny byl, osobne v tom z teoreticke stranky nevidim zasadni problem.

V praxi narazis hned na prvni a to jsou penize...
06.09.2006 (6:30)  
Pershing - 163 (162) má Vmax 120km/h (140km/h) a na testech dosáhl rychlosti kolem 200km/h, tak proč ne ... ?
registrovaný uživatel Luxian  mail  
06.09.2006 (3:09)  
Tak s tim překonáním rekordu to zase nevidím tak světle, když max. rychlost má být pouhých 200 km/h...
06.09.2006 (0:17)  
Treba se dockame zase doby kdy ceska dopravni technika bude svetovou spickou ;-)
05.09.2006 (23:53)  
Karoserie u vlaku zní dost blbě ale setkal sem se i že to někdo dokonce nazval ALMARA.
Mohla by překonat i ten světovej rekord, jen 360 km/h :-))
05.09.2006 (22:40)  
Můj vztah k vláčkům byl vždycky jen z pohledu cestujícího, ale fakt - karoserie - jsem u kolejových vozidel nikdy neslyšel.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko