..: Lokomotiva se vydala na testy :..
ČD 380 Plzeň - Brány plzeňské Škodovky opustila včera první z dvaceti nových třísystémových lokomotiv řady 109E, určených pro České dráhy. Zatím ale nesměřovala na koleje. Jednalo se o třináctitunovou karoserii, která zhruba po dobu 2 měsíců absolvuje ve VÚKV Cerhenice statické zkoušky pevnosti a namáhání skeletu a použitých materiálů. Přepravu karoserie provedla specializovaná firma po silnici.

Výběrové řízení na dodávku lokomotiv vyhrála Škoda Transportion v roce 2004. Stroje předá ČD do tří let.
Dokončeny jsou hrubé stavby skříní pro 2 stroje, podvozkové rámy a hlavně zátěžovými zkouškami už prošly trakční motory ze Škody Elektric.

Doplnění : První lokomotivy opustí škodovácké výrobní prostory v příštím roce, další vozy obdrží zákazník v letech 2008 – 2009.
Informace s fotografiemi také ZDE


Zdroj : Deníky Bohemia , ŠKODA Holding, a.s.

oliva Poslat mail autorovi | 5.9.2006 (16:09)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Plzeňský ČR Středočeský Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
05.09.2006 (19:32)  
Možná trochu předbíham (asi hodně :-))), ale off topic to neni, když se podíváte na článek o "rychlym" Taurusu. Nevíte jestli se nechystá s 380 překonání českého železničního rekordu (oficiálně pinďa má 237 km/h)? U lokomotivního rekordu předpokládam automatický překonání při TBZ (nynější loko rekord 219 km/h by 124.601), při TBZ 380 minimálně 220 km/h
05.09.2006 (19:16)  
Tak hodně štěstí mašinko.
05.09.2006 (19:13)  
Semík: jenom doplnim. Je to přímo na stránkách Škody. 380 budou uzpůsbeny pro provoz jak pro ČD, tak pro ZSSK, DB, ÖBB, PKP i MÁV.
registrovaný uživatel milan 
05.09.2006 (18:45)  
Semík: v roce 2007 má být k TBZ předán ČD první stroj, ty další pak pravděpodobně (podle článku) do 2009;)
registrovaný uživatel fajo 
05.09.2006 (18:19)  
dufam ze sa to raz objavi na Slovenku :)
05.09.2006 (18:10)  
švýcarský 460 se stavěly v dobe, kdy ještě neplatily takový bezpečnostní předpisy, jako platěj od tohohle roku...
registrovaný uživatel Luxian  mail  
05.09.2006 (18:03)  
Ale ten design! Oproti původnímu návrhu je to hodně slabý ovar, i když samozřejmě uznávám, že jistě praktičtější. Nicméně např. do švýcarských 460 to má hodně daleko
05.09.2006 (17:21)  
Lokomotivě přeju hodně štěstí...
registrovaný uživatel Semík  mail  
05.09.2006 (16:26)  
Pokud se nepletu, tak měly být lokomotivy dodány do konce roku 2008. Oni to o rok posunuli? A nevíte někdo zda bylo ve výběrovém řízení požadováno od výrobce zajištění provozu i u DB a OBB?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko