Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Plzeň - Brány plzeňské Škodovky opustila včera první z dvaceti nových třísystémových lokomotiv řady 109E, určených pro České dráhy. Zatím ale nesměřovala na koleje. Jednalo se o třináctitunovou karoserii, která zhruba po dobu 2 měsíců absolvuje ve VÚKV Cerhenice statické zkoušky pevnosti a namáhání skeletu a použitých materiálů. Přepravu karoserie provedla specializovaná firma po silnici.
Výběrové řízení na dodávku lokomotiv vyhrála Škoda Transportion v roce 2004. Stroje předá ČD do tří let.
Dokončeny jsou hrubé stavby skříní pro 2 stroje, podvozkové rámy a hlavně zátěžovými zkouškami už prošly trakční motory ze Škody Elektric.
Doplnění : První lokomotivy opustí škodovácké výrobní prostory v příštím roce, další vozy obdrží zákazník v letech 2008 – 2009.
Informace s fotografiemi také ZDE
Zdroj : Deníky Bohemia , ŠKODA Holding, a.s.
Výběrové řízení na dodávku lokomotiv vyhrála Škoda Transportion v roce 2004. Stroje předá ČD do tří let.
Dokončeny jsou hrubé stavby skříní pro 2 stroje, podvozkové rámy a hlavně zátěžovými zkouškami už prošly trakční motory ze Škody Elektric.
Doplnění : První lokomotivy opustí škodovácké výrobní prostory v příštím roce, další vozy obdrží zákazník v letech 2008 – 2009.
Informace s fotografiemi také ZDE
Zdroj : Deníky Bohemia , ŠKODA Holding, a.s.
oliva | 5.9.2006 (16:09)
Související zprávy
05.09.2006 (19:32)
Možná trochu předbíham (asi hodně :-))), ale off topic to neni, když se podíváte na článek o "rychlym" Taurusu. Nevíte jestli se nechystá s 380 překonání českého železničního rekordu (oficiálně pinďa má 237 km/h)? U lokomotivního rekordu předpokládam automatický překonání při TBZ (nynější loko rekord 219 km/h by 124.601), při TBZ 380 minimálně 220 km/h
05.09.2006 (19:16)
Tak hodně štěstí mašinko.
05.09.2006 (19:13)
Semík: jenom doplnim. Je to přímo na stránkách Škody. 380 budou uzpůsbeny pro provoz jak pro ČD, tak pro ZSSK, DB, ÖBB, PKP i MÁV.
05.09.2006 (18:45)
Semík: v roce 2007 má být k TBZ předán ČD první stroj, ty další pak pravděpodobně (podle článku) do 2009;)
05.09.2006 (18:19)
dufam ze sa to raz objavi na Slovenku :)
05.09.2006 (18:10)
švýcarský 460 se stavěly v dobe, kdy ještě neplatily takový bezpečnostní předpisy, jako platěj od tohohle roku...
05.09.2006 (18:03)
Ale ten design! Oproti původnímu návrhu je to hodně slabý ovar, i když samozřejmě uznávám, že jistě praktičtější. Nicméně např. do švýcarských 460 to má hodně daleko
05.09.2006 (17:21)
Lokomotivě přeju hodně štěstí...
05.09.2006 (16:35)
05.09.2006 (16:26)
Pokud se nepletu, tak měly být lokomotivy dodány do konce roku 2008. Oni to o rok posunuli? A nevíte někdo zda bylo ve výběrovém řízení požadováno od výrobce zajištění provozu i u DB a OBB?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko