..: Klíčová pražská nádraží vykazují za 1. pololetí souhrnný růst tržeb o 20% :..
Praha - Meziročním růstem o 20,1 % se mohou pochlubit 2 pražská nádraží - Praha hl.n. a Praha Holešovice. Praha Hlavní nádraží, které odbaví až 100.000 cestujících denně, vykázalo za 1. pololetí roku 2006 tržby z osobní přepravy ve výši 304,7 milionů korun (nárůst o přibližně 9%). U nádraží Praha Holešovice to bylo 66,5 milionů korun (nárůst o 123%). Holešovické nádraží těží hlavně z vlaků vyšší kvality. Dle ČD stojí za zvýšením tržeb zavedení spojů SC Pendolino, které přivedlo nové zákazníky. Ti prý zakupují plné jízdné bez aplikací slevových modelů. Po sečtení tržeb obou nádraží tak činily společné tržby 371,2 milionů Kč (souhrnný nárůst asi o 20 %).

Mezinárodní přeprava

V oblasti mezinárodní přepravy činily tržby 154,6 milionů Kč (nárůst o 6,3%). Tento ukazatel koresponduje s nárůstem počtu zahraničních turistů v České republice. Pořádány jsou tzv. trojúhelníkové zájezdy, které využívají hlavně turisté z Japonska a USA. Mnoho občanů cizích zemí také začalo údajně využívat spoje SC Pendolino při cestách za památkami (př. Olomouc) nebo obchodními jednáními na severní Moravě.

zdroj: Tisková zpráva ČD

foto: ČD


CSPSV | 22.8.2006 (16:46)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
26.08.2006 (18:56)  
OLDA_K;to jste mě teď pobavil.Já si opravdu nemyslím,že průměrný cestující chodí diskutovat na zelpage:)))
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
24.08.2006 (11:19)  
ad MZ: Tuhle sumu slyším poprvé, asi jsem se stal sám obětí nějaké dezinformace médií. Btw, kolik stály ony nedodělané soupravy na Zličíně? Kolik stály homologační procedury? Kolik stála celoplošná reklamní kampaň na Pendolino? Kolik stála blamáž s poruchovými soupravami? Od diskutéra vašeho formátu bych nečekal, že vytáhnete jen s prostou pořizovací cenou (nebo co to je vlastně za částku).
23.08.2006 (19:39)  
ad NIcKON : kdepa jste vzal informaci o deseti utopených miliardách ?
Těch sedm zbytečných souprav (49 vozidel) je za cca 4,7 miliardy …

Tržby v Holešovících musely narůst logicky na základě skutečnosti, že odtud jezdí Potěmkiny.
Je možné, že ta zpráva je trochu zkreslená proto, že na "Holešovice" se vykazuje tržba uskutečněná v jiných ŽST, ale jako nástupní stanice je uvedena Praha – Holešovice. S ohledem na Potěmkiny by totiž taky musela výrazným způsobem narůst tržba v Ostravě jak na HLN, tak ve Svinově …
registrovaný uživatel IJP  mail  
23.08.2006 (16:59)  
Jenže ono to věčné blábolení o Pendolínu není jen práce mistifikátora Ondrůje. Když teda jsou tiskové zprávy pro laickou veřejnost, tak Železničář je už nevim pro koho. Co číslo, to článek o Pendolínu nebo alespoň se o Pendolinu zmiňující (a většinou je tam těch hned článků několik).
registrovaný uživatel waszyn 
23.08.2006 (15:16)  
semík:
správná úvaha jenom potvrzující naprostou zbytečnost této tiskové zprávy.
registrovaný uživatel Semík  mail  
23.08.2006 (14:13)  
Když jsem prodal minulý rok 10 rohlíků po 1,-Kč měl jsem tržbu 10,-Kč. Letos prodávám rohlík za 10,50-Kč. Prodám jich opět 10 a mám světe div se tržbu o 50% větší než minulý rok. Musím mít více cestujících abych zvětšil tržbu? Ne stačí zdražit jízdné. ( např místenky pro pendolino, zpáteční jízdné, KMB, Z karta.)
registrovaný uživatel Olda_K  mail  
23.08.2006 (14:00)  
nickon: já nejsem zaměstnanec společnosti, já jsem veřejnost, a remcám právě proto, že se mi tom něco nezdá.
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
23.08.2006 (13:47)  
lada: ČD v Pendolinu utopily 10 miliard, které by byly naléhavě potřeba jinde. K tomu ještě ostuda s jejich (ne-)spolehlivostí, dovedu si proto velmi dobře představit tlak na tiskového mluvčího, aby se setsakra snažil zlepšovat dobré jméno dotyčného produktu. Ano, skutečně platí čím více, tím lépe, podle zlaté goebbelsovské poučky "stokrát opakovaná lež se stává pravdou".
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
23.08.2006 (13:41)  
waszyn, Olda_K. a další: Tiskové zprávy nebývají určeny pro zaměstnance společnosti, ale pro informování veřejnosti, pokud možno s kladnými účinky. Tak nechte remcání a prostě to ignorujte. Nebo kritizujte, ale pak doplňte, o čem by měl pan Ondrůj psát, ne o čem by neměl.
registrovaný uživatel waszyn 
23.08.2006 (11:26)  
existuje nějaká studie kde se vzali ti cestující kteří nyní jezdí pendolínem?
já osobně neznám nikoho kdo by zanechal ježdění autem a šel do pendolína. osobně to tipuju na bývalou klientelu 1.třídy IC/EC, část klientely 2.třídy IC/EC a přes školní rok studenty z Ostravska, kterých v IC/EC během roku povážlivě ubylo. navíc začala jezdit SA, která odčerpává taky pár set cestujících denně. čili bych si dovolil říct, že nárust tržeb v holešovicích VŮBEC neznamená nové cestující!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko