Osobnosti cestují v přesně určený den na některém vybraném spoji SC Pendolino na trase nebo v části trasy Ostrava – Praha (případně Praha – Ostrava). Tento spoj je pak označen jako VIP Pendolino. Několik dnů předem České dráhy oznámí termín a spoj, který byl vybrán jako VIP Pendolino; jaká osobnost bude na palubě a každý z cestujících, fanoušků a příznivců, kteří si zakoupí standardní platnou jízdenku s rezervací pro první nebo druhou třídu příslušného spoje se budou moci s touto osobností setkat přímo na palubě vlaku.
Jako první pojede v úterý 1. srpna 2006 spojem SC 505 na trase Praha Holešovice – Ostrava Svinov účastnice televizní reality show Vyvolení, moderátorka a modelka, Hanka Gajdošová. Po příjezdu spoje SC 505 ve 13.18 hodin do stanice Ostrava Svinov proběhne přímo v odbavovací hale nádražní budovy Ostrava Svinov autogramiáda Hanky Gajdošové. Ta je určena pro širokou veřejnost. Akce, jako je autogramiáda Hanky Gajdošové, zcela zapadají do strategie ČD Živá nádraží, jejímž cílem je přinést na nádraží Českých drah aktivity, které přímo nemusejí souviset s cestováním vlakem, ale profilují nádraží jako centrum aktivit a společenského dění.
Dalšími osobnostmi, které pojedou pendolinem v rámci této akce jsou olympionik v akrobatickém lyžování Aleš Valenta, Richard Krajčo se skupinou Kryštof či Čechomor.
Zdroj: výtah z tiskové zprávy ČD
a nejen do vily. myslim, ze pilotni host (kdyz uz to teda musi byt), by mel byt nekdo napric populaci. treba Marek Eben
Zkuste zauvažovat trochu logicky.
1) Už jste viděl nějaký slušně vytížený spoj, na který by bylo třeba vymýšlet násilnou marketingovou podporu, aby jím jezdilo ještě více lidí? Já tedy ne.
2) Je trasa Praha - Ostrava na okraji zájmu cestujících? To rozhodně ne.
3) Proč využívá Pendolino tak málo lidí? A na tuto otázku již napovídat nebudu...
Zcela stranou ponechávám situace, kdy bude díky velkoprostoru snaha z uličky mezi sedadly udělat promenádu, obtěžovat cestující reklamními hlášeními a také fakt, že účast celebrit na takové šou asi za ízdenku nebude a někdo to z něčeho zaplatit musí. Raději bych osobně ty peníze viděl investované v umytých interiérech vozů.
Kdyby ten první měl být sportovec nebo dobrý herec,ale to by asi lidi tak neupoutalo jako nějaká téměř lehká dívka.
Ještě nahodím - sledujete jaký je řev, že by autobusoví dopravci měli za použití dálnic trochu přispět do státní kasy polovičním mýtným? A že by tak někde už nebyli levnější než dráha?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.