..: ČD startují koncept V.I.P. PENDOLINO :..
Praha - České dráhy startují unikátní koncept VIP Pendolino, který umožní cestujícím spojů SC Pendolino setkávat se přímo na palubě vlaků s nejrůznějšími celebritami a osobnostmi českého i mezinárodního společensko-kulturního života.

Osobnosti cestují v přesně určený den na některém vybraném spoji SC Pendolino na trase nebo v části trasy Ostrava – Praha (případně Praha – Ostrava). Tento spoj je pak označen jako VIP Pendolino. Několik dnů předem České dráhy oznámí termín a spoj, který byl vybrán jako VIP Pendolino; jaká osobnost bude na palubě a každý z cestujících, fanoušků a příznivců, kteří si zakoupí standardní platnou jízdenku s rezervací pro první nebo druhou třídu příslušného spoje se budou moci s touto osobností setkat přímo na palubě vlaku.

Jako první pojede v úterý 1. srpna 2006 spojem SC 505 na trase Praha Holešovice – Ostrava Svinov účastnice televizní reality show Vyvolení, moderátorka a modelka, Hanka Gajdošová. Po příjezdu spoje SC 505 ve 13.18 hodin do stanice Ostrava Svinov proběhne přímo v odbavovací hale nádražní budovy Ostrava Svinov autogramiáda Hanky Gajdošové. Ta je určena pro širokou veřejnost. Akce, jako je autogramiáda Hanky Gajdošové, zcela zapadají do strategie ČD Živá nádraží, jejímž cílem je přinést na nádraží Českých drah aktivity, které přímo nemusejí souviset s cestováním vlakem, ale profilují nádraží jako centrum aktivit a společenského dění.

Dalšími osobnostmi, které pojedou pendolinem v rámci této akce jsou olympionik v akrobatickém lyžování Aleš Valenta, Richard Krajčo se skupinou Kryštof či Čechomor.

Zdroj: výtah z tiskové zprávy ČD


CSPSV | 28.7.2006 (15:54)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
31.07.2006 (16:40)  
blbost a zoufalost. jak zpiva Jaryn Nohavica: narvali do vily kurvy a uchyly...
a nejen do vily. myslim, ze pilotni host (kdyz uz to teda musi byt), by mel byt nekdo napric populaci. treba Marek Eben
31.07.2006 (11:33)  
Kubik
Zkuste zauvažovat trochu logicky.
1) Už jste viděl nějaký slušně vytížený spoj, na který by bylo třeba vymýšlet násilnou marketingovou podporu, aby jím jezdilo ještě více lidí? Já tedy ne.
2) Je trasa Praha - Ostrava na okraji zájmu cestujících? To rozhodně ne.
3) Proč využívá Pendolino tak málo lidí? A na tuto otázku již napovídat nebudu...

Zcela stranou ponechávám situace, kdy bude díky velkoprostoru snaha z uličky mezi sedadly udělat promenádu, obtěžovat cestující reklamními hlášeními a také fakt, že účast celebrit na takové šou asi za ízdenku nebude a někdo to z něčeho zaplatit musí. Raději bych osobně ty peníze viděl investované v umytých interiérech vozů.
registrovaný uživatel IJP  mail  
31.07.2006 (10:13)  
No to bych musel hodit mozek do lihu, abych kvuli někomu takovymu jel pendolinem. To by mě zajìmalo kolik za to ta Gajdošová (kterou jsem v životě neviděl a vůbec ji neznam) dostane, nebo to dělá aby se svezla zadarmo ? To že méně inteligentni čát obyvatel přiběhne pro podpis na nádraži, sice nádraži oživí, ale nové cestující asi nepřivede.
registrovaný uživatel miloš 
30.07.2006 (21:36)  
Na tom projektu se mě nelíbí to,že první mý být z té pakárny jménem VyVolení.Myslím,že ČD ze strachu před RT dělají vše proto,aby jim lidi jeli pendolinem,a tak nejen,že většinu IC a Ec ne Slovensko vedou přes Valmez a ze Třebové se nebude dát prakticky dostat do Ostravy bez přestupu(až na 2 nebo 3 spoje),ale už klesly i do bulvárnosti.

Kdyby ten první měl být sportovec nebo dobrý herec,ale to by asi lidi tak neupoutalo jako nějaká téměř lehká dívka.
30.07.2006 (11:43)  
Dostal jsem nápad:o) ČD pořád říkají, jak je pendolino obsazené, já jsem ho vždy viděl prázdné, kromě neděle a pátku když jedou studenti do/z školy (250,-). Co kdyby nějaké noviny, třeba MF Dnes ti vždycky otevírají velká témata postavili do Prahy, Pardubic, Olomouce, Ostravy každý den po dobu jednoho týdne 2 redaktory, kteří by to proběhli, spočítali a pak by se udělali grafy :o) I když ČD určitě něco takového má a snaží se méně vytížené spoje vyzdvihnout nižší cenou:o) Jako SA.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
30.07.2006 (11:20)  
kubik: To je naprosto jednoduche - vidim prazdne TISy. Krome rannich dvou do Prahy a vecernich dvou do Ostravy to jezdi opravdu prazdne. Prumerne z toho na Svinove vyleze tak dvacet-tricet lidi a na hlavnim deset, coz je podle me dost velka tragedie.
30.07.2006 (11:12)  
Busy budou vždy levnější než dráha (bohužel) osobní vlaková doprava je státem a kraji dotovaná, autobusová sice taky, ale ve všechna (viz SA) A návratnost investice do busu je mnohem mnohem rychleší než do vlaku. Někdo se tady kdysi snažil spočítat, kdy si pendolíno na sebe vydělá? a spočítal to na nějakých 150 let při dnešních cenách a pokud se za 40 let nerozpadne :o))))
30.07.2006 (8:57)  
Musím dát Kubikovi za pravdu. To co se děje na trase Praha - Ostrava je důsledek toho, že je na této trase možné na železnici konkurovat a ČD a za chvíli další budou zkoušet jak si přetahovat slušný balík cestujících. To, že občané dalších 10 krajů (ze 14) neví co je železnice, protože na věčné časy a nikdy jinak bude pro ně jediné řešení auto mně připadá mnohem zrůdnější, než jeden nevydařený kšeft s Pendolinem, o kterém se zde i jinde zbytečně hltí stránky.

Ještě nahodím - sledujete jaký je řev, že by autobusoví dopravci měli za použití dálnic trochu přispět do státní kasy polovičním mýtným? A že by tak někde už nebyli levnější než dráha?
30.07.2006 (7:59)  
Mohl by pravidelně jezdit Martin Maxa. To pro prípad poruchy, jistě by TO rád za účasti fanynek do Ostravy dostrkal.
registrovaný uživatel kubik 
30.07.2006 (5:32)  
to Adam: co vidiš na ostravském nadrazi opravdu nevím. Jen vím, že to zas není tak špatné, jak to z Tvého příspěvku vyplývá. Jsou spoje vytížené, ale i ménš vytížené. Je nastolen určitý takt a je to jako s tramvajemi. V době sedlové méně a ve špičku více. Toto jde ovšem na vrub právě toho nastoleného určitého taktu. Jinak do toho vidím víc, než si myslíš. Jsem u vás ( bohužel pro mne) u Vás) víc, než si myslíš.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko