Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Varšava - Regionální vlaky společnosti PKP Przewozy Regionalne mají být kompletně přelakovány do nových a moderních barev (ukázku uvádíme na doprovodném obrázku). PKP dokonce uspořádaly internetové hlasování a podle výsledků byl vybrán nový design. Doposud byly přelakovány pouze jednotky EN57.
Zdroj a Foto: Lok-report
CSPSV | 19.6.2006 (17:44)
Související zprávy
21.06.2006 (9:50)
PZ: asi jsem použil nezrovna přesné formulace, měl jsem spíš napsat místo pulsní regulace plynulá.
21.06.2006 (6:43)
JEŽIŠ JÁ VÍM! Já sem to psal v souvislosti s asynchronním motorem. V té tvé větě tam nesedí ta spojka "i". Ta totiž znamená, že pulsní regulace jde udělat i na async i na stejnosměr.
20.06.2006 (23:18)
PZ: tak puslni regulace na stejnosmerny motor udelat jde, o tom zadna diskuze, cize buzeny trakcni motor + pulsni menic, proc ne, vzdyt takle se to dela na rekonstrukcich tramvaji a vlastne i na metru 8171m pro Prahu. A najdes to i na vsech lokomotivach Skoda II. generace vyjma Goril, Bananu a Bastardu.
20.06.2006 (18:18)
Hawkey:"lze udělat pulsní regulaci i na stejnosměrný motor" Ono to tak vyznělo :)
20.06.2006 (17:24)
Twix: ja jsem taky nikde nerikal nic o pulsni regulaci s asynchronnim motorem. Napsal jsem, ze v ramci modernizace se misto odporove regulace dava pulsni regulace. No a pokud bys chtel pouzit asynchronni motor, zajiste by te pouziti 3f stridace neminulo, nicmene to neni jedine, protoze pri zachovani stejneho vykonu je asynchronni motor mensi, tudiz bys musel udelat i upravy na jeho ulozeni atd.
20.06.2006 (14:23)
tak takhle jsem to nesmíchal. na ENY 57 zůstala odporová regulace a z elektroniky dostala akorát statické dobíječe, aby neběžely ventilátory stále. samozřejmě pulzní tregulaci ke stejnosměrnému motoru, ale je to předpotopní zrůda s odporovou regulací. Aasinchron je ED74
20.06.2006 (13:40)
Hawkey a Marek Štancl: Asynchronní motor s pulzní regulací neexistuje, nebo aspoň se tomu tak neříká. Pulzní měnič (tzv. chopper) z konstantního stejnosměrného napětí vysekává pulzy, indukčnost vinutí kotvy (stejnosměrného) motoru si proud vyhladí. Ale asynchronní motor (samozřejmě trojfázový) by z takových pulzů radost neměl, ten chce logicky něco jako sinusovku regulovatelné frekvence, a tu mu vyrobí střídač, obvykle na principu PWM (pulzně šířková modulace). A pokud je trolej střídavá, pak jde o frekvenční měnič.
Teď k věci, já bych do takových starých tlamů ty asynchronní motory radši nestrkal (ačkoliv by klesly výkonové ztráty, nároky na údržbu a nevím o jaké změně usazení v podvozku Hawkey mluví) a "zůstal" bych u výměně odporové regulace za pulzní. Ale do toho se PKP zřejmě nechce.
Teď k věci, já bych do takových starých tlamů ty asynchronní motory radši nestrkal (ačkoliv by klesly výkonové ztráty, nároky na údržbu a nevím o jaké změně usazení v podvozku Hawkey mluví) a "zůstal" bych u výměně odporové regulace za pulzní. Ale do toho se PKP zřejmě nechce.
20.06.2006 (10:38)
Jenže tenhle krám zůstal z odporovou regulací.
20.06.2006 (8:47)
Víděl jsem EN 57, která mšla z jedné strany nová okna a z té druhé původní :-)))
20.06.2006 (8:44)
Je to pěkně nanic, vídávám to každý den a kromě laku to nic víc nemá.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko