..: Černý den na českých kolejích - 15. červen 2006 :..
ilustracniVojkovice - Neuběhlo ani pár hodin od velmi ošklivé srážky dvou lokomotiv řady 230 ve Vranovicích (trať 250) a je tu další srážka. V žst. Vojkovice nad Ohří na Karlovarsku (trať 140) se srazily dnes v 16:02 hod. dva nákladní vlaky. Jeden člověk byl při nehodě zraněn. "Nákladní souprava narazila do manipulačního vlaku poté, co strojvůdce nákladního vlaku patrně projel návěstidlem, aniž by respektoval pokyn k zastavení," řekl mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. "Pokud víme, provoz na trati mezi Karlovými Vary a Chomutovem ale nebyl přerušen. Vlaky jsou odkláněny na druhou kolej," dodal.

Podle nepotvrzených informací by se mělo jednat o lokomotivy 751 161 a 742 201. Soudě podle záběrů České televize zůstává otevřená i možnost neponechání dostatečné vzdálenosti od výměny, neboť obě lokomotivy se nesrazily přesně čelem, zúčastněná 751 má poničenou jen pravou polovinu stanovště (u strojvedoucího), 742 pro změnu poškozenou přední kapotáž.

K těmto dvěma velmi závažným nehodám došlo jen krátce poté, co vydal Eurostat kontroverzní zprávu, podle níž je železniční doprava v ČR jedna z nejnebezpečnějších v EU. Tato zpráva ale sklidila ostrou kritiku odborné i laické veřejnosti.

zdroj: iDNES, ČTK, Drážní inspekce

Doplnil: -jr-


| 15.6.2006 (18:25)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Karlovarský


18.06.2006 (18:56)  
Co vím tak kodujou tratě s autoblokem.
16.06.2006 (16:10)  
Glagol: ono to vedro fakt má asi vliv, včera jsem byl fotit u nehody tramvaje a hasičů. Dneska jsem za volantem taky vyváděl slušný jankoviny, ale na ty okolo jsem neměl...:(

Ale k živáku-on je průšvih, že snad jen některý tratě kódujou...
registrovaný uživatel Glagol  mail  
16.06.2006 (13:36)  
PK-já myslím že to horko má vliv.
Včera a předevčírem jsem byl tak 4x málem mrtvej (na silnici), z toho jednou mou vlastní zásluhou.
Člověk je v tomhle pařáku totálně otupělý.
Železniční odporníci nechť potvrdí či vyvrátí-jestliže je návěstidlo na stůj, musí to strojvůdce na živáku potvrdit jinak jde nouzová brzda?
Předpokládám že tak strojvůdce učinil (potvrdil že je na příjmu) a s otupělým výrazem se dál řítil do místa srážky.
15.06.2006 (22:54)  
Nehody bych s hicama nespojoval.Musíme hledat nejen příčinu proč se to stalo ,ale taky umět do budoucnosti nehodám předcházet.Dobře to napsal Karel Farkač k tý nehodě na trati Brno-Břeclav.Dále předpisy jsou napsány né vždy srozumitelně,ba i víc si občas protiřečí např D2,další kapitolou jsou dopravní kontrolóři mnohokrát se nemohou třeba jen 2 dohodnout mezi sebou a dělají kiksy.Pomalu každá stanice je jiná.Pravidelnost je silně narušena,+ x dalších,těch důvodů je moc a tak nehody přibývají
15.06.2006 (20:56)  
Podle záběrů v TV by ta první zamračená měla být 751.161-1.
751.162 neexistuje, viz pražská 749.162.
registrovaný uživatel Karel  mail  
15.06.2006 (19:45)  
A do třetice: ve stanici Chřibská vykolejila na výměně 742 178. S nehodovým vlakem přijela 749 130.
15.06.2006 (19:07)  
Účastnily se lokomotivy 749 (náklad) a 742 (Mn)
registrovaný uživatel Kuba 
15.06.2006 (18:47)  
No jo no, když se to sere tak se to sere.
15.06.2006 (18:31)  
Ajajaj že by z horka? Tak to nás čeká velmi horké léto.Ale važně takové průsery vetšinou bývají tři krátce po sobě a pak delší dobu nic,ale od 2x Brodek a Kropáčova Vrutice moc času neuteklo.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko