..: Nově Bohemia Express s návaznostmi do Skandinávie :..
Ilustrační foto

Hamburk/Lovosice - V tiskové zprávě z 6.6.2006 uvádí společnost Kombiverkehr, že rozšiřuje nabídku přímých spojení mezi Německem a Českem pod označením Kombiverkehr. V současné době jezdí vlak na trase Duisburg - Lovosice a nově začne jezdit na trase Hamburg Billwerder - Lovosice. Na projektu se podílela česká společnost Bohemiakombi. Z terminálu v Hamburku je možné zboží dále přepravovt díky trajektům zejména do Norska a Švédska.

První vlak přijede z Hamburku do Lovosic ve čtvrtek 8.6.2006, z Lovosic do Hamburku odjede o den později. Nejpozdější čas nakládky v Lovosicích je v 10:00 hod., zásilky budou připraveny k odběru v Hamburku následující ráno ve 4:30 hod. V opačném směru je pro zákazníky výhodou pozdní večerní doba konce nakládky v Hamburku až do 21:00 hod. Vlaky z Lovosic budou odjíždět pravidelně třikrát týdně, vždy v pondělí, středu a pátek. Na vlastní cestu po železnici do Hamburku vlak potřebuje pouhých deset hodin jízdy.

První přímý vlak mezi Duisburgem a Lovosicemi jel 6.10.2005, z Lovosic do Německa o 2 dny později. Na této lince již odjelo 120 vlaků. Osm měsíců po startu tohoto vlaku přišla společnost Bohemiakombi s nabídkou přímého vlaku na trase Lovosice - Hamburk. Na provozu tohoto vlaku se přímo podílejí i České dráhy, které budou nově zajišťovat překládky ložných jednotek vlastním překladačem v lovosickém terminálu.

Ve čtvrtek 8.6.2006 přijel první vlak z Hamburku do Lovosic a trasu zvládl za 9:14 hod. V opačném směru ujede trasu za 10:11 hod., takže průměrná rychlost vlaku činí cca 65 km/h. Kombinovaná doprava se na celkovém objemu přeprav ČD podílí zhruba 7 %. Výhodou vlaku je krátké zdržení v pohraniční stanici Děčín - pouze 10 minut díky režimu tzv. technické a komerční důvěry.

zdroj: Tiskové zprávy Kombiverkehr, Bohemiakombi a ČD, Foto: ČD


CSPSV | 6.6.2006 (22:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo Česká republika (celá)


registrovaný uživatel PZ 
07.06.2006 (19:25)  
A na stejnosměrné trakci je nějaké rušení?
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
07.06.2006 (13:57)  
Svědek: no to rušení tam je taky proto, že Siemens, narodzíl od Škodovky neměl potřebu toto zohlednovat při konstrukci vozidla. A druhá věc je, že pro 2-3 roky nemá cenu dělat nákladný vývoj.
07.06.2006 (13:38)  
Není k tomu zatím důvod. Až se začne Siemens opravdu vážně zabývat EMC a odfiltruje si ten "bordel", který tyto lokomotivy produkují, tak dohoda bude možná. Rušení v řádu několika ampér v pásmech 64-84 Hz a 257-282 Hz je prostě nepřípustné! Jsem zvědav, jak si s problémem poradí škodovka...
07.06.2006 (9:42)  
A schválí někdo 189, alespoň do Lovosic nebo se bude přepřahat jak u blbejch?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko