Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Lužná u Rakovníka - Při dnešním zahájení sezóny železničního muzea v Lužné u Rakovníka předali zástupci Drážního úřadu slavnostně schvalovací dokumenty pro jednotku 814 – 914 Regionova umožňující neomezený provoz v rámci drážní sítě České republiky. Jednotka, která byla doposud provozována v režimu tzv. zkušebního provozu s cestujícími, tak má od nynějška neomezenou homologaci pro provoz v České republice.
České dráhy v tuto chvíli disponují již dvěma jednotkami Regionova – obě se zúčastnily dnešního slavnostního ceremoniálu a jako protokolární vlak na trase Praha Holešovice – Praha Masarykovo nádraží – Lužná u Rakovníka jely poprvé s cestujícími jako spřažená souprava. Jednalo se přitom o prototypovou Regionovu, která již jezdí od prosince loňského roku na území Středočeského kraje a první sériovou jednotku Regionova, kterou České dráhy převzaly oficiálně od výrobce před týdnem – v pátek 5. května 2006. V těchto dnech se připravuje převzetí druhé sériové soupravy s tím, že obě budou následně 18. května předány do provozu ve Zlínském kraji a nasazeny na zdejších lokálních tratích jako Regionovy Zlínského kraje.
Na přelomu roku 2006 a 2007 nasadí České dráhy na území Libereckého kraje do provozu třívozovou verzi jednotek Regionova. Ty budou složeny ze dvou motorových vozů a jednoho vloženého s nízkopodlažním nástupem. S dodávkou dalších souprav se počítá v intervalu přibližně 2 - 3 soupravy za měsíc. Ty první budou nasazeny v Karlovarském a Královéhradeckém kraji.
Zpracováno dle tiskové zprávy ČD
České dráhy v tuto chvíli disponují již dvěma jednotkami Regionova – obě se zúčastnily dnešního slavnostního ceremoniálu a jako protokolární vlak na trase Praha Holešovice – Praha Masarykovo nádraží – Lužná u Rakovníka jely poprvé s cestujícími jako spřažená souprava. Jednalo se přitom o prototypovou Regionovu, která již jezdí od prosince loňského roku na území Středočeského kraje a první sériovou jednotku Regionova, kterou České dráhy převzaly oficiálně od výrobce před týdnem – v pátek 5. května 2006. V těchto dnech se připravuje převzetí druhé sériové soupravy s tím, že obě budou následně 18. května předány do provozu ve Zlínském kraji a nasazeny na zdejších lokálních tratích jako Regionovy Zlínského kraje.
Na přelomu roku 2006 a 2007 nasadí České dráhy na území Libereckého kraje do provozu třívozovou verzi jednotek Regionova. Ty budou složeny ze dvou motorových vozů a jednoho vloženého s nízkopodlažním nástupem. S dodávkou dalších souprav se počítá v intervalu přibližně 2 - 3 soupravy za měsíc. Ty první budou nasazeny v Karlovarském a Královéhradeckém kraji.
Zpracováno dle tiskové zprávy ČD
Martin Hanzal | 12.5.2006 (23:08)
Související zprávy
15.05.2006 (15:37)
A všimli jste si avizovaného nasazování jednotek - přednostě do krajů o které má zájem konkurence. Podle mého názoru stejně ČD s touto jednotkou očekávaný úspěch mít nebude.
15.05.2006 (12:30)
Můžeš si vybrat, buď budeš mít před sebou sloupek a nebo za zádama kolmou desku, tak aby se to tam vešlo.
15.05.2006 (11:55)
Zajímalo by mě jestli ty sériový jednotky jsou upravený tak,že když koukam z okna tak vidim kraj za oknem a ne ten půlící sloupec..(v 814+914 nejsou ty sedačky dobře vyřešený)
14.05.2006 (19:35)
ad Vojtěch Hrubý – M + V + Ř jezdí na stoupání 26 promile. 814 + 914 je určena pro regionální tratě, které jsou vesměs udržovány na rychlost 60 km/h + přejezdové "desítky" a "dvacítky".
Ve Zínském kraji se 814 + 914 uplatní na lokálce z Otrokovic do Vizovic, kde by se ovšem spíše hodil M + V + Ř, aby se osobní vlaky končící v ŽST Zlín–střed mohly prodloužit na zastávku "Dlouhá" nebo "Podvesná"
Ve Zínském kraji se 814 + 914 uplatní na lokálce z Otrokovic do Vizovic, kde by se ovšem spíše hodil M + V + Ř, aby se osobní vlaky končící v ŽST Zlín–střed mohly prodloužit na zastávku "Dlouhá" nebo "Podvesná"
14.05.2006 (17:17)
vrbam: To vis, nekteri strojvudci jsou hrozni solisti...
14.05.2006 (15:44)
Zazil jsem sestavu 810+010+810 a zalezi jak jsou oba firove dobri, protoze se to podepise na komfortu jizdy, v mojim pripade jsem mel pocita jakoby se o ten vlecnak prali
13.05.2006 (19:48)
Docela uz se tesim az je k nam do K.Varu taky dostanou - na 149 jsou 814 slibeny uz od brezna. Ale co se tyce toho vykonu tak bych to taky nevidel nijak oslnive - na 142 uz dneska jezdi 810-010-810 a maji co delat, hlavne kdyz trosku sprchne coz tady skoro porad :)) Takze sem jedine asi 814-014-814... Nebo sem pustit jeste vic Desir z Nemecka
13.05.2006 (15:26)
Vzdyt vsude avizovali ze 814 ma i proti 810tce podstatne vetsi vykon
13.05.2006 (14:38)
No jo, jenže mi jsme u nás v kraji zvyklí na to, že se musí využívat maxspeed (třeba stovky na 040), aby se všechno stihlo ;-)
13.05.2006 (13:57)
vOJTĚCH hRUBÍ: u NÁS JEZDÍ NA 194/České Budějovice - Volary/ - sou tam celkem kopce, a to tam jezdí 810+010+010 v sezoně pravidelně..... sice to do pár kopců jezdí 20, ale tu 50/60 to tam skoro pořád drží:-)
Teda, o prázdninách tam jezdí 810+010+010+010+810 :-)
Teda, o prázdninách tam jezdí 810+010+010+010+810 :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko