Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Dubnová povodeň zanechala na trati z Vídně do Břeclavi škody ve výši přibližně 40 milionů euro. Na dvou místech byly kompletně podemlety koleje. Na mnoha místech je také silně poškozen železniční spodek. Ve stanici Dürnkrut, která byla kompletně pod vodou, byla zničena trafostanice, řídící centrum zabezpečovacího zařízení a teprve nedávno nově otevřený podchod. Situaci navíc ještě komplikuje fakt, že na některých místech kolem trati voda neopadla a bude muset být odčerpána.
ÖBB plánují od června alespoň částečně obnovit provoz a ukončit tak NAD mezi Gänserndorfem a Hohenau. Na poškozeném 12 km dlouhém úseku bude zprovozněna jedna traťová kolej maximální rychlostí 40 km/h. Zároveň také začnou stavební práce na druhé traťové koleji. Kdy bude celá trasa uvedena do původního stavu, se zatím nedá odhadnout.
Zdroj: orf.at
ÖBB plánují od června alespoň částečně obnovit provoz a ukončit tak NAD mezi Gänserndorfem a Hohenau. Na poškozeném 12 km dlouhém úseku bude zprovozněna jedna traťová kolej maximální rychlostí 40 km/h. Zároveň také začnou stavební práce na druhé traťové koleji. Kdy bude celá trasa uvedena do původního stavu, se zatím nedá odhadnout.
Zdroj: orf.at
comar | 10.5.2006 (0:44)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.05.2006 (17:02)
V Rakousku mají klasické traťové oddíly, u nichž má každé oddílové návěstidlo samostatnou předvěst - viz vzdálenostní upozorňovadla , stejně tak vjezdové návěstidla. Z hlediska zabezpečení jízdy vlaků jsou to automatická traťová hradla.
Podle GVD se osobní vlaky pravidelně křižují v Angern, takže bych odhadoval, že ÖBB vyřeší problém tak, že uspíší odjezdy vlaků směr Wien o nějakých 20 minut (ostatně to platí už nyní v případě Břeclavi), aby se to křižování dodrželo.
Podle GVD se osobní vlaky pravidelně křižují v Angern, takže bych odhadoval, že ÖBB vyřeší problém tak, že uspíší odjezdy vlaků směr Wien o nějakých 20 minut (ostatně to platí už nyní v případě Břeclavi), aby se to křižování dodrželo.
11.05.2006 (9:26)
S tím nefunkčním autoblokem - co jízda dvou vlaků za sebou podle rozhledových poměrů. Sice náročnější na lidského činitele ale možné. Nebo ještě lidský autoblok - rozdělit tak na 3 useky = 2 signalisté na trase, spojení vysílačkami nebo pomocí GSM-R, kteří dají signál o volnosti vlakové cesty.
11.05.2006 (8:16)
S průjezdama vlaků bych to viděl trochu jinak - pojedou hlavně EC, osobní částečně, zbytek NAD.
10.05.2006 (21:35)
To jsem zvědav, jak se jim tam podaří všechny vlaky osobní dopravy procpat. Skoro bych se nedivil, kdyby tam pustili jenom ty Os a EC dál jezdily odklonem.
Jinak to je ale přeci jen pozitivnější zpráva než tu byly doposud. :-)
Jinak to je ale přeci jen pozitivnější zpráva než tu byly doposud. :-)
10.05.2006 (21:25)
MZ: zaplavy nezpusobil stav trati ale spatny stav hraze podel Moravy. A neco jako autoblok tam musi (nebo spis muselo) byt. Kazdopadne je veskera technika je v danem useku znicena (vcetne 2 prejezdu).
Petr P: pokud vim, tak nova trat by mela byt postavena podle tzv. Hochleistungsstandarts (vysokovykonostni trate) - u tech jsou urcite naroky na vzdalenosti tratovych koleji, parametry svrsku, spodku, nosnost apod. Zadne prelozky nebo neco podobneho se realizovat nebude (stejne tam nejsou zadne oblouky). Na nove trati by mohlo snad byt mozne jezdit 160km/h, ale vzhledem k tomu, ze ten usek ma jen 12km, tak to nema moc smysl zrychlovat a zase brzdit. Je sice planovana kompletni modernizace trati Viden-Breclav, ale jeji realizace je zatim ve hvezdach...
Petr P: pokud vim, tak nova trat by mela byt postavena podle tzv. Hochleistungsstandarts (vysokovykonostni trate) - u tech jsou urcite naroky na vzdalenosti tratovych koleji, parametry svrsku, spodku, nosnost apod. Zadne prelozky nebo neco podobneho se realizovat nebude (stejne tam nejsou zadne oblouky). Na nove trati by mohlo snad byt mozne jezdit 160km/h, ale vzhledem k tomu, ze ten usek ma jen 12km, tak to nema moc smysl zrychlovat a zase brzdit. Je sice planovana kompletni modernizace trati Viden-Breclav, ale jeji realizace je zatim ve hvezdach...
10.05.2006 (19:57)
Ad Comar : "Autoblok odnesla voda" – vy jste tam nějaký autoblok někdy viděl ? Nemám povědomost o tom, že by na některé trati ÖBB tahle vymoženost existovala …
Já doufám, že do původního stavu e trať nevrátí, protože by to znamenalo, že se při další povodní bude problém opakovat.
Já doufám, že do původního stavu e trať nevrátí, protože by to znamenalo, že se při další povodní bude problém opakovat.
10.05.2006 (17:46)
ponejvíce CZE.
10.05.2006 (16:12)
To Kubze: Tak to dnes Cassovia měla štěstí, protože jela na čas, min. odjzed z Hranic na Moravě a příjezd na Praha hl.n. Ten WLAB mě zmátl. Copak se na WLABmee61 porochá tak často, že jsou off-work?
10.05.2006 (13:05)
R 422 Cassovia vozí lůžko z Vídně i teď. Díky tomu mívá tak cca 20 min. zpoždění (když se daří). Vozy WLABmee61 se od začátku grafikonu na tomto spoji ještě neukázaly. Důvodem je jejich vysoká provozní nespolehlivost. Mj. teď jsou provozní jen DVA vozy !!!
Na přímé vozy Wien - Moskva a Wien - Krakow příslušné vlaky v Petrovicích u Karviné čekají (Silesia většinou +60, Vltava +30).
Na přímé vozy Wien - Moskva a Wien - Krakow příslušné vlaky v Petrovicích u Karviné čekají (Silesia většinou +60, Vltava +30).
10.05.2006 (13:00)
Odklonem nebo pomalu, to je mi jedno, ale at to ma dany jizdni rad. Jinak ty vlaky jsou uplne nepouzitelny, protoze jednou jede tak, podruhe onak a je to o nicem. Tem, co jedou uz z/do Vidne to neublizi a ostatnim to hodne pomuze.
Tot nazor muj
Tot nazor muj
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko