..: Pendolino do Rakouska nepojede :..
PozorPraha - České dráhy vzdaly svoji představu o tom, že v době platnosti JŘ 2005/2006 bude EJ 680 jezdit do Vídně. Od 28.5.2006 se mění časová poloha EC 70, 71 a EC 74, 75. Z Prahy budou vlaky 71 a 75 odjíždět o 22 minuty dříve, tj. v 6.01, resp. v 10.01, vlaky 70 a 74 přijedou do Prahy o 20 minut později, tj. v 19.52, resp. ve 22.52.

Miroslav Zikmund | 3.5.2006 (22:51)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Rakousko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
06.05.2006 (17:41)  
Pokud jsem to dobře informaci pochopil, tak v ČB je problém ovlivňování autobloku v tom, že v Nemanicích je napájecí stanice a mezi výhybnou Nemanice a ČB je autoblok. V Břeclavi tento problém není. Taurus jezdil rok do HD a tam problémy nebyly.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.05.2006 (21:09)  
Jediny reseni je rok 2008, kdy podle nejaky smlouvy bude muset byt zajisten provoz pro vsechny dorpavce na vybranych tratich. Tam pak bude muset byt zab zar. upraveno tak, aby pripadne ruseni do modernich vozidel neovlivnovalo zab. zar.
04.05.2006 (18:34)  
Tak koukám, že je to ještě složitější, než jsem si vůbec dovedl představit. Jestli to dobře chápu, tak vlastně existuje jediné řešení: status quo :-(
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.05.2006 (17:27)  
Miroslav Zikmund: Taky neznam pordobne situaci v C. Budejovicich, nicmene vim, ze tam jsou jiste problemy s rusenim autobloku. Dalsi problem si mylsim je ten, ze prece jen z Horniho Dvoriste do CB je to jeste kus cesty a nevim na kolik by bylo dobre tento usek trate brzdit pouze mechanicky.
04.05.2006 (16:51)  
Podle věrohodného rakouského zdroje je trať ještě podmáčená, protože vede několik desítek metrů od koryta Moravy, takže se musí nejdřve počkat až trať vyschne. Takže s opravami se ještě nezačalo. Od 2.5. jezdí osobní vlaky Břeclav – Hohenau cca o 20 minut dříve, opačně cca o 20 minut později (podrobnosti jsou v IDOSu). Vlaky vozí motorové vozy 5047. To by mohlo nasvědčovat tomu, že zprovoznění trati není "na dohled" a ÖBB tak vyřešily problém se zpožděním vlaků.

Vyrovnávka lokomotivních km se provádí naturálně; co najezdí lokomotivy ÖBB "na území ČD", tolik by měly lok ČD najezdit "na území ÖBB" na přechodech České Velenice, Horní Dvořiště, Šatov …

Pokud jde o to brdění, tak se to dá vyřešit tím, že je EDB vypnuta a brzdí se jen pneumaticky, což není problé, protože vlak v Břeclavi vjíždí vesměs odbočkou; podle jednoho "zdroje" v Českých Budějovicích Taurusy ovlivňovaly zpětnými proudy autoblok do Nemanic a má to nějakou souvislost s napájením, což v případě Břeclavi nehrozí (jak jsem koupil, tak prodávám).
registrovaný uživatel comar 
04.05.2006 (12:49)  
Psal sem na ÖBB Infrastruktur, tak uvidime, co mi odpovi...
04.05.2006 (11:52)  
Třeba bude chtít jet po vobách Paroubek do vídně osobně! To ho snad s pendolínem pustí.
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.05.2006 (11:37)  
Richie: no asi se OeBB neco plati nebo se nekde jinde kompenzuje vykon, tj, ze ceske vozdilo zajizdi na uzemi Rakouska tak, aby se vykony kompenzovaly.
registrovaný uživatel M 
04.05.2006 (11:03)  
S modernizaci Wien-Hohenau bych byl opatrny - soude dle "dalnice" Wien-Drasenhofen soudim, ze tenhle smer zrovna rakouskou prioritou neni:-(
registrovaný uživatel Richie 
04.05.2006 (10:58)  
to Hawkey: a jak to teda řeší rakouské mašiny zajíždějící do Břeclavi?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko