..: PKP: do konce roku 2007 75 modernizovaných souprav :..
Modernizovaná jednotkaVaršava - První modernizovaná elektrická jednotka byla představena veřejnosti. S ní budou moci dennodenně cestovat cestující v oblasti Slezska. Zmodernizováno bude ještě dalších 74 souprav. Projekt financuje EU v rámci sektorového operačního programu Transport. Investiční náklady činí necelých 165 mil. Zl.
Do konce roku 2006 vyjede 45 jednotek na regionální a místní tratě, které nejvíce využívají cestující. Zbývajících 30 bude do provozu nasazeno v průběhu příštího roku. Modernizovány jsou zastaralé EN57.

Zdroj a foto: Tisková zpráva PKP

Interiér modernizované jednotky EN57

CSPSV | 27.4.2006 (22:39)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko


01.05.2006 (23:00)  
no zase bych se tady nevzrusoval nad dvema obrazky, dokud neni jasny rozsah rekonstrukce EN57. (ta je i ve srovnani se 451 naprosta popelnice.)
30.04.2006 (20:45)  
Více prostoru pro dolní končetiny než v Pendolinu je nejen v I. třídě EJ 471 ČD, ale také v tramvaji T3 …
28.04.2006 (18:23)  
Víte co je zajímavý ... je tam více místa na nohy než v 1. třídě Pendolína :o)))))
registrovaný uživatel Luxian  mail  
28.04.2006 (16:41)  
Do konce roku 45 jednotek? Celkem zajímavé to porovnat s "úchvatnou" rychlostí modernizace např. 854. To musíme být téměř ve všem tak neschopný?
registrovaný uživatel Fablok 
27.04.2006 (23:46)  
http://www.pr.pkp.pl/code/glowna.php?ID=1000&wersja=pol&TSID=129&nav=B There are more pictures of modernized EZT EN57 on that site ;)
27.04.2006 (22:59)  
Tyhle fotky vypadají pěkně. Jsou ale udělány dost líbivě. Realita bude trošku jiná, :-). To je konfrontace designu s 471. Nové, úpravené barevné schéma se už děla na 471. Žádná revoluce barev a ploch, ale pěknější.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko