..: RoLa přes Brennerský průsmysk je úspěšná :..
Terminál RoLaBrenner - Od ledna do března 2006 využilo služeb RoLa 23.800 nákladních automobilů. Při porovnání s rokem předchozím se jedná o podstatný nárůst, v období 01-03/05 bylo přepraveno jen 10.800 kamionů. Zvýšení přepravených aut o 120 % je dáno zejména větším počtem vlakových spojů s různými cenovými nabídkami. Denně jezdí místo deseti 12 párů vlaků a je zajištěn dvouhodinový takt po celý den (600 aut/den). Zlepšily se i podmínky pro řidiče kamionů. Připravují se další zlepšení, která povedou k tomu, že se zavede jednohodinový takt.

Zdroj a foto: Tisková zpráva ÖBB


CSPSV | 21.4.2006 (17:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Rakousko


24.04.2006 (8:45)  
M: Kdyby byla dotovaná jenom přímou úsporou z údržby silnic, tak by mohli jezdit zadarmo.
22.04.2006 (16:50)  
Honza S.: Ano, pro os. auto je to 8 euro. Pro nákladní automobily to bude určitě masné... + navíc nemalé dálniční poplatky v Rakousku (10dnů pro os. auto za cca 9 euro) i Itálii (cca 1 euro pro os. auto za 15 km)...
22.04.2006 (11:31)  
Jak je to teď přesně s dotacemi nevím, byly problémy s úřady EU. Domnívám se, že část poplatků za použití dálnice jde na podporu železniční dopravy (např. snížení poplatků za použití železniční dopravní cesty)
22.04.2006 (10:06)  
Průjezd přes Brenner po dálnici stojí pro os. auto (jestli si to dobře pamatuji) 8 Euro. Pro nákladní se pokusím zjistit. Stejně tak se pokusím zjistit cenu RoLy. Dálniční poplatky vybírá jen rakouská strana. A perlička na závěr - v noci jsem se přes Brenner vracel do Čech. Podél dálnice je na italské straně stoupající trať, na které se rozjížděl os. vlak. Ubral jsem plyn abych zjistil, jak rychle pojede. Rychle jsem ale musel přidat a teprve při 150 km/h (tacho) jsem byl rychlejší...
registrovaný uživatel M 
21.04.2006 (19:15)  
Je RoLa pres brennersky prusmyk dotovana? Pokud ano, tak kym a jak moc? Kolik % tiraku, ktere pres hranice projedou je RoLa schopna pojmout?
21.04.2006 (18:40)  
To je prostě odlišná dopravní politika - u nás raději odrazujeme zákazníky zhoršováním slušeb, arogancí apod.
21.04.2006 (18:26)  
Jo, Taliáni a Rakušané si s nákladními auty holt vědí rady... Jinak musím říci, že na trati Verona-Innsbruck žel. nákladní doprava evidentně kvete. Je to tam totiž občas neuvěřitelná smršt vlaků.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko