..: Krátký rozhovor s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o. :..

Mikrofon Praha — Dnes se redakce ŽelPage spojila s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o., panem Petrem Šimralem. Byl tak laskav, že nám poskytl krátké interview, které Vám přinášíme níže. Pro doplnění, společnost Railtrans hodlá od nového GVD provozovat vlaky "RT Express" mezi Prahou a Ostravou.

Víme, že vozy pro provoz vlaků "RT Express" zakoupeny ještě nejsou. Máte však již nějaké vyhlédnuté; mohl byste blíže specifikovat?

Vybíráme si v současnosti z nabídky čtyř společností, vlastnící vyhovující vozy. V zásadě požadujeme klimatizované vozy s nejvýše šesti místy v oddílech, minimálně v první třídě se zásuvkami 230 V. Součástí soupravy bude plnohodnotný restaurační vůz.

Hodláte zavést v ceně jízdenky také občerstvení zdarma?

V ceně jízdenky budou služby, ale jejich koncept se teprve připravuje. Předpokládáme, že nabídkou služeb budete mile překvapeni.

Jak bude prováděn prodej jízdenek? Uvažujete i o distribuci přes internet?

Uvažujeme o prodeji jak ve vlaku, tak přes internet. Předpokládáme, že uzavřeme dohodu i s jinými společnostmi zabývajícími se prodejem jízdenek a místenek.

Jedinou tratí, kde teoreticky lze provozovat dálkové spoje s vyrovnaným rozpočtem, je Praha - Ostrava. Jaké jsou Vaše prognózy pro první rok provozu vlaků. Počítáte s vyrovnaným rozpočtem již příští rok?

Předpokládáme vyrovnaný rozpočet již první rok provozu vlaků RT Express.

Mohl byste krátce specifikovat výhody, proč pro přepravu z Prahy do Ostravy či zpět zvolit právě "RT Express"?

Vlaky RT Express nebudou sice nejrychlejší, budou ale určitě pohodlnější, cestující budou mít pro sebe více prostoru, vlaky budou nabízet plnohodnotné stravování a občerstvení, stevardi budou k dispozici v každém voze 1. třídy a na každé 2 vozy ve druhé třídě. Součástí soupravy bude plně kuřácký vůz druhé třídy, vůz tichý umožňující odpočinek cestujících, vůz hlučný pro pracující a telefonující cestující. Ve vlaku budou prostory pro zavazadla a jízdní kola. Sestava vlaku bude umožňovat bezproblémovou přepravu rodičů s dětmi i imobilních občanů.

Děkujeme za rozhovor!

 


CSPSV | 21.4.2006 (15:15)
Related newsopen/close

More on Dopravci Rozhovory

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Registered user Stealth  mail  
21.04.2006 (20:33)  
Kuřácký vůz je dobrý nápad. Mohl by dobře sloužit třeba Bt277. Místo jedné čtyřky sedadel by mohl být výčep:-)
Registered user M 
21.04.2006 (19:32)  
CD to resit nebudou, RT pro ne nejsou konkurence:)
Registered user Best  mail  
21.04.2006 (19:19)  
A nevíte, jestli budou otvírací okna, alespoň u jednoho vozu.
Registered user lada 
21.04.2006 (19:16)  
Drzim palce, kez by Vam to vyslo.
1) Konecne celokuracky vuz. Uz nebudu muset ten smrad cuchat na zachode jakoz i v celem vlaku.
2) To misto na kola se taky bude hodit, zvlaste, jak uz tu bylo zmineno, po (planovanem) zruseni Kosicanu.
Uz se tesim na reakci Ceskych drah ;-)
Registered user 163021  mail  
21.04.2006 (18:57)  
Kurňa, tady se člověk vrátí zpět a má to tam hned napsaný dvakrát. Omlouvám se. Můžou se tady nějak opravovat chyby v komentáři, kterej sjem už napsal?
Registered user 163021  mail  
21.04.2006 (18:55)  
A já jsem taky pro! At´si každej urve něco, co vydělává a na lokálce z Horní do Dolní ať dozí lidi třeba Pánbu.
Registered user Dan  mail  
21.04.2006 (18:44)  
Škoda, že nebude alespoň jednička velkoprostor, kupé osobně nemusím. S tím místem to jinak bude podle mne podobné jako v současných IC. Při plně obsazeném kupé nic moc... ale uvidíme, každopádně se těším a jsem zvědavý na chování ČD.
Registered user Mexicannos  mail  
21.04.2006 (18:43)  
Někdo si chtěl natahovat nohy? no fajn, ale tak se nezouvej. :-D
Registered user 163021  mail  
21.04.2006 (18:41)  
Hlučný vůz by mohl být třeba řady Bp.:-)
21.04.2006 (18:39)  
Akorát škoda těch Pardubic - na Moravu bych volil raději soukromníka než nepohodlný moloch
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko